Tesla MODEL 3

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Drži. Meni SR+ nekajkrat na leto ne bi zadoščal, LR pa je za moj profil čez glavo. P je bila neracionalna odločitev, ampak zakaj pa ne... :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Kolikor sem gledal je cena nove v DE 39.990, na to pa država da še 6k umweltbonusa, kar nanese 34k.

+ 980 EUR destination fee. 35k je bela, vse ostale so 36k, rdeča pa 37k.

Edit: privat nemški prodajalci so itak zavohali poslovno priložnost: pol leta stare s 6k km (s+po 6 mesecih švaba lahko proda avto brez vračila 6k subvencije (6k po nakupu + 3k da tesla) SR+ prodajajo za 39-40k. Za kupce iz DK, AT in S idealno, saj so v teh državah avti bistveno dražji. Za slovence ni računice, saj je pri nas nova s subvencijo od 41.470 EUR dalje, premalo razlike da bi nekdo šel kupovat pol leta staro.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness

bev

Fizikalc
25. apr 2017
335
223
43
Mene bi zanimala samo X. Trojka je en na tla potlačen pleh s stekleno kupolo na vrhu ..... papamobil :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Meni je sprednji konec pri S tudi bistveno lepši, vsega pač ne moreš imet. :)

Od strani in od zadaj je OK, spredaj pa se jo navadiš, ampak vsa grdobija sprednjega dela avta zbledi v trenutku, ko prvič pritisneš na gas.
 

Priponke

  • 6F6A36D0-5904-46D2-A12D-31DF6D1B0128.jpeg
    6F6A36D0-5904-46D2-A12D-31DF6D1B0128.jpeg
    2,4 MB · Ogledi: 127
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in McGiver

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.832
728
113
www.jernej.org
Pač... Tesla polarizira. Tako kot je nekoč (in delno še vedno) Apple. Sicer k takemu stanju prispevajo ekstremni Tesla fani, ki pravijo, da je to edino pravo, ter da so vsi ostali avti za na smetišče zgodovine... in ker povsod velja pravilo akcija/reakcija, se potem pojavijo tudi ekstremni Tesla haterji.

Nazaj na temo... meni je Tesla 3 vizualno všečen avto... ampak osebno imam raje hatchback. X s svojim failom od dizajna (khm khm falcon wings) pa tudi za 10k€ ne bi kupil.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Kot receno sem vozil trojko in mi je contender za nakup, minusi?
- limuzinska izvedba (majhna nakladalna luknja)
- kar velik tire noisea pri visjih hitrostih
- nima vsaj hud-a pred voznikom
- vseeno bi blo fajn met kaksne fizicne gumbe
- ni all round prikaza kamer pri parkiranju
Pa sem gotovo se kar kaj spustil. Pluse sem pa ze pisal in mi je kar presenetljivo, da bi raje imel teslo kot pa id3.
 
  • Všeč mi je
Reactions: zaseka in Najbolji

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Se strinjam in dodajam še: izgled prednjega dela pri M3 (otroci ji pravijo spaček), servisna mreža in cena servisne ure (v Avstriji 170 EUR bruto). In dvojno podčrtano: faking majhna nakladalna luknja. Res da še nikoli prej nisem imel limuzine, ampak wtf? Za prvi avto pri hiši no way.

Manjko HUD meni ni minus, sem že od prej navajen avtov s sredinskim zaslonom.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Pri bajti smo imeli več al manj vedno limuzine in nisem imel nikoli zaradi tega kakšnih problemov pri nalaganju, ampak tole pri Tesli mi pa vsaj po slikah ne deluje ravno tipičen limuzinski prtljažnik. Bolj kot nekaj, kar bi morala biti prtljažnik 5 vratne limuzine, pa to ni, ker se odpira samo spodnji del. Možno pa da zgolj izgleda tako na slikah in v resnici luknja ni nič kaj manjša.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.507
9.208
113
Če bi pogledal video posnetek, potem bi videl, da je rekel, da so vsi avtomobili na okrog 90% baterije.
In Performance lepo potegne na začetku prvič (pač v skladu z razliko v moči), nato jo Long Range drži, v drugem in tretjem jo pa Long Range prehiti. Lool.
 
Nazadnje urejeno:
  • Haha
Reactions: jonny77

masevc

Guru
2. sep 2007
3.440
862
113
Ksz

meni so tile testi na nek nacin zanimivi. Malo na ironicen nacin pokazejo nacin uporabe ev vozil