Jaz se ob tem samo vprašam, zakaj to potrebuješ, razen da imaš daljšega v gostilni .kater avto za tak denar že ima 3,4 s do 100?
Jaz se ob tem samo vprašam, zakaj to potrebuješ, razen da imaš daljšega v gostilni .
Saj ni problem od kod izvira... dejansko so Kitajske bolj kvalitetno izdelane od ameriških. Problem je, da imajo kitajski SR+ drugo tehnologijo baterije, ki ima svoje prednosti in slabosti. Zaradi precej nelinearnega poteka napetosti ima Tesla trenutno težave z BMC-jem. Nizke temperature pa samo še dodatno ojačajo težave. Posledice so potem nižje hitrosti polnjenja, možno ugašanje avta pri 10-15% kapacitete, možno nehanje polnjenja pri 65% kapacitete, nižji doseg (ker BMC ne dovoli sprazniti baterije do konca, saj ne ve točno, kje je konec)... itd. Če jim pa uspe s pomočjo beta testerjev zadevo spraviti pod kontrolo, imajo pa na dolgi rok cenejšo in bolj trpežno tehnologijo za baterije. Kitajcem je Tesla predlagala, da naj avto redno polnijo do 100% (vsaj 1x tedensko)... na ta način naj bi se potem BMC kalibriral in odprl dostop do večje kapacitete baterije... ampak v Evropi zaenkrat še ne odgovarjajo na poizvedbe uporabnikov.Glede na debato če prav razumem so 3 SR za evropo narejene na kitajskem?
Zase eno zrihti, al je dobr avto ;-)
Saj kupiš ga lahko tudi pri nas samo je dražje kot v DE. Pa servisiraš ga tudi lahko pri nas.Ali pa ga preprosto ne kupiš: ker če je že nakup tako zakompliciran, kako je šele ostalo. Servis mora biti prava mala nočna mora.
Mas prov, kok sele pisanje takih zapisov. A je to forum in lahko kej vprasam oz. komentiram al ne?Ali pa ga preprosto ne kupiš: ker če je že nakup tako zakompliciran, kako je šele ostalo. Servis mora biti prava mala nočna mora.