No daj
Gargy ti predstavi kako deluje radar, kakšno ločljivost ima in zakaj za hudiča tako dobro zna slediti vozilu pred tabo, ko pa naleti na stoječo oviro imajo pa vsi po vrsti probleme. Če ne verjameš si odpri EURO NCAP in se čudi, ampak glej starejše sisteme, ki uporabljajo samo radar brez kamere. Prmer z Golfom iz 2012 sem že objavljal v tej temi.
V nasprotju s tvojim prepričanjem, današnji (oz. radaraji zadnjih nekaj genracij - t.i. HRR - High Resolution Radar) sploh nimajo tako slabe resolucije, kot ti misliš. Njihova glavna "slabost" je hitrost. Zato se skorajda neuporabni pri hitrih naletih - skok pešca, nalet divjadi itd. Tukaj je prednost lidarja, ki (poleg seveda višje resolucije) je neprimerno hitrejši. Na drugi strani je prednost radarja njegov domet in veliko bojša "penetracija" v slabših vremesnkih razmerah (megla, dež, snega) - seveda pa ni vsemogočen.
Za (pol)avtonomno vožnjo je tako kombinacija radar+lidar top, budget varianta pa je radar+kamera (ali več njih). Kamere ne bodo nikoli tako dobre, kot lidar, so pa veliko cenejše, tudi če jih 20 nabiješ na avto. In radar nič "ne zmeče ven" objektov, ki stojijo (kot trdi Ogo), temveč preračuna svojo pot oz. smer trenutnega premikanja z zaznanimi objekti (stoječo maso). In če se poklopi smer + hitrost, potem se bo oglasil in/ali tudi reagiral.
In Tesla prav tako uporablja radar. In pravilno je postaviti radar kot primarni sistem, katerega kamere dopolnjujejo. V primeru nesreče z Teslo bi bilo, da radar reče, da je pred njim en velik stoječ objekt. Kamer pravi "čuj, vidim, samo nimam jaz to v moji bazi, pdobno objekt imam zabeležen kot odsev sonca/nadvoz/oblak, tak da mislim, da ni nič." Radar pravi "ja, samo to je vlko, približuje se hitro/stoji, zaleteli se bomo," pa kamera reče "eh, ni to nič, piči Miško." Na tem mestu bi moral radar prevzet primarno vlogo in od*jebat kamero ter opozorit dovolj hitro ali celo reagirat. Tako da nesreča na Tajskem je totalni fail za Teslo.