Tisti dim verjetno ni od bremzanja ampak od nečesa na tleh kar je povozil.
A ti misliš da sta AEB in ACC dva različna sistema? ACC je pač samo nadgrajen AEB ima pa vse funkcije navadnega neumnega AEB. Ti sistemi delujejo s pomočjo radarja in kamere. Radar seveda zaznava vse mogoče stoječe predmete in bi stalno bremzal za vsak drek. Zato ima še posebej kamero za prepoznavo objektov, ta prepoznava objektov je pa narejena kakor je pač narejena in te na bok obrnjene bele cerade ni zaznal.
Tudi ostali AEB sistemi imajo s tem velike težave, če bi ta na bok obrnjen tovornjak še drsel po cesti, bi ga zaznal vsak AEB že z radarjem, ker to nebi bil stoječ objekt ampak počasi premikajoči se objekt.
Človeku se to seveda zdi neumno, ker se jasno vidi za kaj gre, ampak za nek "računalniškega vid" je pa to zelo velik problem.
Motiš se, precej prvih AEB sistemov deluje le preko radarja, ker NIMAJO kamere. Novejši AEB sistemi pa to združujejo še s podatki kamere, ker je tako zanesljivejše, oz. lahko sedaj zaznajo tudi pešce in kolesarje, ker prej ni bilo tako. Prvi so delovali le na avtomobile.
In NE, ACC in AEB oba uporabljata isti radar, ampak je pa način uporabe tega bistveno drugačen, zato ACC NE bi reagiral na ta tovornjak, AEB bi pa znorel, ko bi zračunal, da bo do karambola prišlo. In reagiral, ko bi zračunal, da bo 100% prišlo do karambola. Zato sem pa rekel, da bi znižal hitrost naleta, ne bi ga pa preprečil.
Tako da, glede na to, da je mene AEB že parkrat opozarjal na USTAVLJEN avto, bi rekel, da bi me tudi aa tovornjak. Ne bi pa šel tega testirat
.
PS: Glede dima imaš pa prav. Še toliko slabše za Teslo.