Še enkrat: lovijo številke za to četrtletje in zato gre vse ven, čim več, nima veze, kako je narejeno... Se bodo z odpravo ukvarjali kasneje.Enkrat ko se greš mass market, težko skriješ zajebe. Tudi naval reklamacij po mojem nima blagodejne ga finančnega učinka. Odprava napake izven Fabrike je ponavadi 20 krat dražja od tega, da je neka reč narejena prav že iz fabrike.
Se mi zdi, da najnovejso tehniko pobere najprej Audi, nato pride WV, nato Škoda. Kje je pa Seat pa ne vem.Se pa na grafu lepo vidi, da so dražje znamke nižje na lestvici. Rahlo dvomim, da ima Audi več problemov kot recimo Volkswagen. Sedaj je samo vprašanje, ali so kupci dražjih avtov bolj pikolovski, ali pa je v dražjih avtih toliko več tehnike, ki lahko crkne. Verjetno mešanica vsega.
Še enkrat: lovijo številke za to četrtletje in zato gre vse ven, čim več, nima veze, kako je narejeno... Se bodo z odpravo ukvarjali kasneje.
Če se prav spomnim je Musk dobil konkreten bonus, ampak, da so baje pogoji še, da mora zadeva še rasti. Ne spomnim se točno, ker ne sledim natančno. Tako da, po moje gre za to.
Mi pa ni jasno, da ostali management ne razume, da to dolgoročno ne prinaša le stroškov za Teslo, temveč konkreten upad ugleda. Do sedaj jim je dol viselo, ker so imeli vedno dovolj Tesla looonijev, da so pokupili avte, ne glede na stanje in težave z njimi. Ampak ko enkrat greš čez neko količino in zadovoljiš looonije, se pravila igre spremenijo, saj nek povprečen uporabnik pač ne bo trpel praha v notranjosti zato, da bo Musk pobasal nagrado. Ali pa imel avto nekaj mesecev na parkirišču, ker ne bo dela.
V povezavi z autopilotom. Tole ste že videli?Večje oslarije nebi mogel zapisat...
Spet fan-boy navdušenje, brez trdnih temeljev. Primer: razpoznavanje znakov Stop in semaforjev - avtor ga opeva kot čudež. Upam si trditi da iz slike kamere s tako resolucijo na tako razdaljo ne bo pobral packe kot znak/semafor.V povezavi z autopilotom. Tole ste že videli?
Torej obstaja za avto trenutno kakšen boljši "avtopilot", kot pa Teslin?
Moje mnenje je, da je Tesla naredila hype samo s poimenovanjem tega featerja. Kao “Auto pilot”. In ljudje to uporabljajo samozavestno. In ker izhaja podjetje iz Silicijeve doline, se ve kdo to najraje uporablja, brez problema.Vsekakor obstajajo bolj zanesljivi asistenčni sistemi (brez "phantom brakinga" in podobnih for). Če na youtubu pogledaš kak video od objektivnih ljudi (recimo carmaniac), boš videl, da autopilot ni najboljši. Mislim pa, da nima noben drug raznih beta featurjev (smart summon in navigate on autpolit).
Kakva nama plata, takva vama autopilota...zgodba mi malo sovpada z razvojem sistema za 737 Max in problemov. Tam je bil outsource iz Indije, kjer se jim gladko jebe, če stvar deluje pravilno ali ne. Za testiranje so drugi zadolženi.
To me je zanimalo. Hvala!Na cesto se pa več kot Tesla res ne upa dat noben večji proizvajalec