#Prekopirano sporočilo iz podobne teme#
Pozdravljeni
Tudi sam imam grenek okus okoli TeleRay-a.
Sem (bil) lastnik telefona Lumia 830 in sem ga pred dobirma dvema mesecoma (!) prvič poslal na servis zaradi rahlo utripajčega zaslona ob najnižji svetlosti. Telefon se je parkrat vozil sem in tja, kajti trdili so da so napako odpravili. Pred tednom nazaj sem ga pa poslal še zadnjič, vendar tokrat sem dodal moje kontaktne podatke in točna navodil kako priti do utripanja (ker zgleda so sami dovolj nesposobni za svojo lastno platformo) in so me včeraj celo poklicali in sem jim še glasovno razložil kako do napake.
Danes dobim SMS od Telekoma (preko njih sem uveljavlal celotno stvar), da so prejeli telefon iz servisa. (Poslal sem ga kot stvarno napako, z upanjem da bi odobrili vračilo kupnine). V takem primeru, če zavrnejo, prejem tudi list papirja, kjer je obrazložen razlog za zavrnitev.
Na tem listu piše da je utripanje zaslona poplnoma normalna stvar in da deluje po specifikacijah proizvajalca.
Slika lista:
Da seveda ne omenjam dejstva da so prekoračili 45 dnevni rok za dobrih par tednov.