Teleray težava

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.294
23
38
Murska republika
ii
2323740-WP_20151030_12_37_11_Pro.jpg
 

Priponke

  • 2323740-WP_20151030_12_37_11_Pro.jpg
    2323740-WP_20151030_12_37_11_Pro.jpg
    85,8 KB · Ogledi: 342

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.294
23
38
Murska republika
Baterijo ni bilo teško zamenjati seveda pa sem prej malo po yu tubu pogledal kako in kaj, Verjemite da je trajalo dobrih 20 minut in je bilo odmontirano ter nazaj urejeno kot treba, jutri grem v zdravilišče in potem če ne bo noveoperacije še kaka tablica v delo ,-
 

Lesicnik1

Zelenc'
6. nov 2015
2
0
1
#Prekopirano sporočilo iz podobne teme#

Pozdravljeni
Tudi sam imam grenek okus okoli TeleRay-a.

Sem (bil) lastnik telefona Lumia 830 in sem ga pred dobirma dvema mesecoma (!) prvič poslal na servis zaradi rahlo utripajčega zaslona ob najnižji svetlosti. Telefon se je parkrat vozil sem in tja, kajti trdili so da so napako odpravili. Pred tednom nazaj sem ga pa poslal še zadnjič, vendar tokrat sem dodal moje kontaktne podatke in točna navodil kako priti do utripanja (ker zgleda so sami dovolj nesposobni za svojo lastno platformo) in so me včeraj celo poklicali in sem jim še glasovno razložil kako do napake.

Danes dobim SMS od Telekoma (preko njih sem uveljavlal celotno stvar), da so prejeli telefon iz servisa. (Poslal sem ga kot stvarno napako, z upanjem da bi odobrili vračilo kupnine). V takem primeru, če zavrnejo, prejem tudi list papirja, kjer je obrazložen razlog za zavrnitev.

Na tem listu piše da je utripanje zaslona poplnoma normalna stvar in da deluje po specifikacijah proizvajalca.
Slika lista:

Da seveda ne omenjam dejstva da so prekoračili 45 dnevni rok za dobrih par tednov.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Če utripanje ni omenjeno na specifikacijah, pootem se ne more reči, da je to normalno.

Hudič je okoli teh stvarnih napak, če ni neka očitna bedarija...

Ampak..prvo na tržnega, potem pa naprej.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.294
23
38
Murska republika
Če utripanje ni omenjeno na specifikacijah, pootem se ne more reči, da je to normalno.


Ni normalno ker pri nobeni od serij teh Noiki ni bilo to zabeleženo kot možnost ali posebnost, gre za to da je senzor ki je fotocelica v okvari in to se da dokazati kakor tudi rok servisiranja ki je presežen, zveza potrošnikov slovenije rešuje take stvari ,lahko pa ga daš testirati izvedencu te stroke ki je zadolžen za podajanja mnenj o okvarah ki jih servsi zavračajo. , vse se da dokazati samo argumente si je potrebno uredit in jim v pritožbi poslat. KOt drugo pa bi lahko takrat pošiljko zavrnil če je pretekel 45 dnevni rok v katerega se štejejo vsa popravila. Lp -
 
Nazadnje urejeno: