No včeraj recimo ni bilo podnapisov. Jaz osebno imam Samsunga kateri ima opcijo pri podnapisih za gluhe ali normalno. Normalno bi bilo, da bi ti njihovi podnapisi delovali le pri izbrani opciji za gluhe, ne pa vedno.
Citat:
Uporabnik Dekster pravi:
Citat:
Uporabnik jendomen pravi:
Lp
Sem jim danes težil za podnapise, pa je odgovor z njihove strani kot sem ga pričakoval.
Da je to nova storitev RTV SLO, da oni s tem nimajo nič. Kot so mi dejali bi se ti podnapisi morali izklopit še posebno če ima TV funkcijo za izklopit podnapise za gluhe. Svetovali so mi naj TV dam na tovarniške nastavitve. To sem tudi storil sedaj pa čakam TV dnevnik da vidim rezultat.
Lepo jih pokliči nazaj ter jim razloži, da ima Dekster druegega ponudnika storitev ter ,da niti približno nima težave z novo storitvijo od RTV-a, vse deluje tekoče brez težav. Če smo že pri moranju, potem edino moranje je, da si Telemach kot družba sam sebi podeli odpoved delvnega razmerja iz poslovnih razlogov, konkretno zaradi "NESPOSOBNOSTI". Frajerji šparajo, potem pa prepričujejo uporabnike, da je pri njih nekaj narobe, pa naj bo to napaka televizije ali ponudnika programa, pri njih je seveda vse vredu. Ne more biti vredu, če ti uporabnik ima težavo in to ne eden, ampka več njih.
Lp.
Citat:
Uporabnik DognerDJ pravi:
Zanimivo, da mi na LG-ju ne kaže podnapise na Samsungu pa ( oba DVB-C / Conax ).
Bom zahteval od Telemacha da zahteva od Samsunga da to porihtajo
Citat:
Uporabnik tagelind pravi:
Dekster : da se ne boš zjokal tu od sile, si sploh naročen na Telemach?
Včeraj sem gledal dnevnik in na Samsungu ni več bilo podnapisov.
Citat:
Uporabnik Dekster pravi:
Citat:
Uporabnik tagelind pravi:
Dekster : da se ne boš zjokal tu od sile, si sploh naročen na Telemach?
Včeraj sem gledal dnevnik in na Samsungu ni več bilo podnapisov.
Bil na dveh lokacijah naročen, od tega 1x na Lastovki. Eden od bližjih sorodnikov je še naročen, vendar na moj znak, bo lahko prekinil zadevo takoj, tako da pazi kako se obnašaš
Sicer pa zakaj se pa ti razburjaš, nad tem, ko se Telemachu že večkrat dokaže, da so totalno nesposobni, vključno z večino tehnikov na terenu, kateri so zunanji izvajalci. Čaki, da nisi ti eden izmed njih morda ali pa jim prodajaš materijal pa ti ni mar, kako se jih obravnava
Zato, me ne prepičuj, če je to tvoj namen bil, kako je v konkretni situaciji vse OK bilo iz strani Telemache, napaka pa je bila na strani RTV. Dolžnost Telemacha je, da izvede stvar tako kot se trži, če ne potem naj bo tiho.
Citat:
Uporabnik Dekster pravi:
Te zanimajo zgolj, kakšni so tehniki ali njihovi inžinjerji?
Notranje, nekaj poznam so v večini primerov Ok in imajo določeno znanje.
Zunanje ne bom komentiral, znati izvrtati luknjo, povleči kabel in preveriti nihanje signala ne bo dovolj za uspešno delovanje storitve.
Skratka Telemach je kot celota nesposobna. Zakaj? Zato, ker nimajo znanja in so skoraj nično izobraženi iz segmenta organizacije poslovnih procesov, razumevanje teh procesov, projektnega vodenja v polnem smislu besede. Nimajo določenih standardov testiranja, analiziranja in delovanja posamezne storitve. Nimajo primernih prostorov za svojo opremo. Skratka kot podjetje, ki želi biti IKT podjetje, ne izpolnjuje niti najosnovnejše pogoje za to. Vse je ad hock varjanta. Dokler je bil lastnik UPC so nekaj osnov osvojili, od kar jih je pralec denarja posvojil, je vse, samo ne IKT podjetje. Zato tudi vse te ponavljajoče se napake. Mislim, kakšno je to podjetje ko ti je glavni program v ozadju za delovanje storitev, temelječ na programu za Računovodstvo!?
Ni vse v infrastrukturi, potrebno je imeti tudi znalce na aplikativnem področju. In znanje iz monitoringa.
Sedaj delujejo po principu inžinjerji rečejo imamo omrežje, tehniki rečejo bomo znali povleči kabel, marketing se spomne na neke storitve, vmes pa kaj?
Skratka firma, katera ima preveč nekih direktorjev, vodji, prisklednikov, premalo pa znalcev. Ni vse v infrastrukturi, ampak tudi v znanju upravljanju z njo, zastonj omrežje, če ni znalcev za delovanje storitve.
Če se obrnemo na konkretni primer, Telemach je kriv, ker ni opazil problema ter obvestil RTV pravočasno. Kriv je, ker je dopustil nepopolno stvar do uporabnika. Kriv je ker je uporabniku takoj povedal, da on ni nič kriv, ampak je RTV kriv.
- podjetje ni postavilo standarda komuniciranja
- tehnik ni bil pozoren na napako
- položili vse upe na študenta v CC, da razloži, kako oni niso krivi
Citat:
Uporabnik mocco pravi:
Citat:
Uporabnik Dekster pravi:
Te zanimajo zgolj, kakšni so tehniki ali njihovi inžinjerji?
Notranje, nekaj poznam so v večini primerov Ok in imajo določeno znanje.
Zunanje ne bom komentiral, znati izvrtati luknjo, povleči kabel in preveriti nihanje signala ne bo dovolj za uspešno delovanje storitve.
Skratka Telemach je kot celota nesposobna. Zakaj? Zato, ker nimajo znanja in so skoraj nično izobraženi iz segmenta organizacije poslovnih procesov, razumevanje teh procesov, projektnega vodenja v polnem smislu besede. Nimajo določenih standardov testiranja, analiziranja in delovanja posamezne storitve. Nimajo primernih prostorov za svojo opremo. Skratka kot podjetje, ki želi biti IKT podjetje, ne izpolnjuje niti najosnovnejše pogoje za to. Vse je ad hock varjanta. Dokler je bil lastnik UPC so nekaj osnov osvojili, od kar jih je pralec denarja posvojil, je vse, samo ne IKT podjetje. Zato tudi vse te ponavljajoče se napake. Mislim, kakšno je to podjetje ko ti je glavni program v ozadju za delovanje storitev, temelječ na programu za Računovodstvo!?
Ni vse v infrastrukturi, potrebno je imeti tudi znalce na aplikativnem področju. In znanje iz monitoringa.
Sedaj delujejo po principu inžinjerji rečejo imamo omrežje, tehniki rečejo bomo znali povleči kabel, marketing se spomne na neke storitve, vmes pa kaj?
Skratka firma, katera ima preveč nekih direktorjev, vodji, prisklednikov, premalo pa znalcev. Ni vse v infrastrukturi, ampak tudi v znanju upravljanju z njo, zastonj omrežje, če ni znalcev za delovanje storitve.
Če se obrnemo na konkretni primer, Telemach je kriv, ker ni opazil problema ter obvestil RTV pravočasno. Kriv je, ker je dopustil nepopolno stvar do uporabnika. Kriv je ker je uporabniku takoj povedal, da on ni nič kriv, ampak je RTV kriv.
- podjetje ni postavilo standarda komuniciranja
- tehnik ni bil pozoren na napako
- položili vse upe na študenta v CC, da razloži, kako oni niso krivi
Od kje tebi podatki o organizacijski strukturi , izobrazbi , načinu vodenja , kakšne prostore imajo za opremo .... ?
Glede na vse tvoje podatke sklepam , da si bil tudi kdaj na sedežu firme v Ljubljani. Očitno pa nisi videl prostorov z opremo, drugače ne bi trosil takšnih neumnosti o opremi ,prostorih in monitoringu.
Ne razumem kakšno vlogo v delovanju storitev ima program za računovodstvo ?
Ponovno ti gre v nos število direktorjev. Firma jih ima toliko kot jih potrebuje in si jih lahko privošči. Nič ne gre iz tvojega žepa, ker ni državna firma. Telemach dela z dobičkom in plačuje vse davke in prispevke tako , da ne vidim problema v tem.
Po tvoje bi morali RTV SLO 1 in 2 , kar izklopiti iz omrežja dokler tehniki RTV-ja ne bi odpravili napake z podnapisi .
Sploh pa ne vem kaj komentiraš v forumu Telemach , če sploh nisi njihov naročnik . To je isto kot bi jaz komentiral storitve T-2 pa jih nimam.