Telemach!!!

zakon

Guru
16. maj 2008
8.758
809
113
toti Maribor
No včeraj recimo ni bilo podnapisov. Jaz osebno imam Samsunga kateri ima opcijo pri podnapisih za gluhe ali normalno. Normalno bi bilo, da bi ti njihovi podnapisi delovali le pri izbrani opciji za gluhe, ne pa vedno.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
ksz

Par mesecev sem uporabnik telemachovega trojčka (Mix S) in nisem ravno navdušen nad kakovostjo storitev
rolleyes-1.gif
Namreč telefonija občasno crkne, takisto internet - tu pomaga reset modema. TV sprejemnik (imam še staro CRT televizijo) pa tudi občasno štekne, spored ni viden ("ni podatka"), preklapljanje med programi traja doooolgo ali pa sprejemnik enostavno zmrzne. Reset ali izklop/vklop.

Resnici na ljubo se to zgodi 1x ali 2x mesečno, ampak pri moji ne ravno pogosti uporabi je to preveč. Pri T-2 (internet) sem imel podobne težave 2x letno.

Zanima ma ali bi težave lahko odpravil z menjavo terminalske opreme? Sprejemnik je Cisco 4682DV, tega mi je takoj ob montaži serviser zamenjal za drugega, ker je prvotni zmrzoval in je ocenil, da je fuč. Modem je Cisco EPC3212. Slednjega sem dobil na lastno željo, najprej so mi zmontirali nek Ciscov wifi modem, pri katerem pa zaradi modificiranega firmwarea ni podprt bridge mode. Imam namreč lasten router in sem želel "odprto" povezavo do njega, posledično sem dobil to novo škatlo.

Slišal sem pizdenje čez Ciscovo azijsko sranje za domačo rabo, predvidevam, da mednje spada tudi moja roba. Ali ima Telemach na lagerju kaj boljšega? Case imam, ampak se bojim da bi s prijavo na supportu kvečjemu dosegel menjavo škatlic z novimi - isti model, kar verjetno ne bi rešilo težav.
 

mocco

Pripravnik
28. sep 2008
120
0
16
Citat:
Uporabnik Dekster pravi:
Citat:
Uporabnik jendomen pravi:
Lp
Sem jim danes težil za podnapise, pa je odgovor z njihove strani kot sem ga pričakoval.
Da je to nova storitev RTV SLO, da oni s tem nimajo nič. Kot so mi dejali bi se ti podnapisi morali izklopit še posebno če ima TV funkcijo za izklopit podnapise za gluhe. Svetovali so mi naj TV dam na tovarniške nastavitve. To sem tudi storil sedaj pa čakam TV dnevnik da vidim rezultat.


Lepo jih pokliči nazaj ter jim razloži, da ima Dekster druegega ponudnika storitev ter ,da niti približno nima težave z novo storitvijo od RTV-a, vse deluje tekoče brez težav. Če smo že pri moranju, potem edino moranje je, da si Telemach kot družba sam sebi podeli odpoved delvnega razmerja iz poslovnih razlogov, konkretno zaradi "NESPOSOBNOSTI". Frajerji šparajo, potem pa prepričujejo uporabnike, da je pri njih nekaj narobe, pa naj bo to napaka televizije ali ponudnika programa, pri njih je seveda vse vredu. Ne more biti vredu, če ti uporabnik ima težavo in to ne eden, ampka več njih.


Lp.

Tudi na Siolu je ista napaka. Problem je na strani RTV SLO.

http://forumi.siol.net/showthread.php?t=41432
 

DognerDJ

Fizikalc
10. sep 2009
1.329
0
36
Maribor
Obišči stran
Vsi ki enačite IPTV z DVB-C ste pravi carji in očitno veliki strokovnjaki v zabavni industriji !

Čudno, da teh "težav" s podnapisi noben ni zasledil na nemških kanalih !?

Če pa eni mislite, da lahko Telemach spreminja teletext od RTV SLO pa tudi prav.
 

jendomen

Pripravnik
30. apr 2008
357
11
18
Domžale
Lp
Nobeden ne misli da Telemach lahko spreminja teletext RTV SLO. Zahtevamo samo da kot ponudnik kabelske TV , za kar mu tudi plačujemo, posreduje po uradni poti pri RTV SLO da napako odpravi.
Pa pri nemških kanalih takih podnapisov nisem zasledil, je pa res da imam na TV izklopljene storitve za gluhe.
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik DognerDJ pravi:
Zanimivo, da mi na LG-ju ne kaže podnapise na Samsungu pa ( oba DVB-C / Conax ).
Bom zahteval od Telemacha da zahteva od Samsunga da to porihtajo
wink-1.gif

Za začetek, zahtevaj od Telemacha, da ne prepričuje in zavaja, da je njihova storitev enaka IPTV ali celo boljša, ker se kaže iz dneva v dan, da temu očitno ni tako. Ali pa oni preprosto neznaju to doseči
wink-1.gif
. Namesto metanje denarja za Jumbo plakate naj, kakšen procent tega dajo za došolanje kadra, da bodo znali uporabljati in upravljati tehnologijo, zanašnje na Googlu učenju ne bo dovolj.

Časi CRT-ja ter stream gole slike so mimo.
 

tagelind

Pripravnik
2. sep 2007
228
0
16
Dekster : da se ne boš zjokal tu od sile, si sploh naročen na Telemach?

Včeraj sem gledal dnevnik in na Samsungu ni več bilo podnapisov.
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik tagelind pravi:
Dekster : da se ne boš zjokal tu od sile, si sploh naročen na Telemach?

Včeraj sem gledal dnevnik in na Samsungu ni več bilo podnapisov.

Bil na dveh lokacijah naročen, od tega 1x na Lastovki. Eden od bližjih sorodnikov je še naročen, vendar na moj znak, bo lahko prekinil zadevo takoj, tako da pazi kako se obnašaš
grims-1.gif


Sicer pa zakaj se pa ti razburjaš, nad tem, ko se Telemachu že večkrat dokaže, da so totalno nesposobni, vključno z večino tehnikov na terenu, kateri so zunanji izvajalci. Čaki, da nisi ti eden izmed njih morda ali pa jim prodajaš materijal pa ti ni mar, kako se jih obravnava
sprasujem se.gif


Zato, me ne prepičuj, če je to tvoj namen bil, kako je v konkretni situaciji vse OK bilo iz strani Telemache, napaka pa je bila na strani RTV. Dolžnost Telemacha je, da izvede stvar tako kot se trži, če ne potem naj bo tiho.
 

mocco

Pripravnik
28. sep 2008
120
0
16
Citat:
Uporabnik Dekster pravi:
Citat:
Uporabnik tagelind pravi:
Dekster : da se ne boš zjokal tu od sile, si sploh naročen na Telemach?

Včeraj sem gledal dnevnik in na Samsungu ni več bilo podnapisov.

Bil na dveh lokacijah naročen, od tega 1x na Lastovki. Eden od bližjih sorodnikov je še naročen, vendar na moj znak, bo lahko prekinil zadevo takoj, tako da pazi kako se obnašaš
grims-1.gif


Sicer pa zakaj se pa ti razburjaš, nad tem, ko se Telemachu že večkrat dokaže, da so totalno nesposobni, vključno z večino tehnikov na terenu, kateri so zunanji izvajalci. Čaki, da nisi ti eden izmed njih morda ali pa jim prodajaš materijal pa ti ni mar, kako se jih obravnava
sprasujem se.gif


Zato, me ne prepičuj, če je to tvoj namen bil, kako je v konkretni situaciji vse OK bilo iz strani Telemache, napaka pa je bila na strani RTV. Dolžnost Telemacha je, da izvede stvar tako kot se trži, če ne potem naj bo tiho.

Vidim, da ne razumeš . V signalu RTV SLO je že teletekst , Telemach signal samo redistribuira naprej , tako da ne vidim kaj naj bi bil tu Telemach kriv. Napako morajo odpraviti tehniki RTV. Ali pa mogoče misliš , da bi morali to narediti tehniki iz Telemacha ?
Ne vem pa za koga misliš , da je nesposoben, zunanji izvajalci ali tehniki iz Telemacha ?
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Te zanimajo zgolj, kakšni so tehniki ali njihovi inžinjerji?

Notranje, nekaj poznam so v večini primerov Ok in imajo določeno znanje.

Zunanje ne bom komentiral, znati izvrtati luknjo, povleči kabel in preveriti nihanje signala ne bo dovolj za uspešno delovanje storitve.

Skratka Telemach je kot celota nesposobna. Zakaj? Zato, ker nimajo znanja in so skoraj nično izobraženi iz segmenta organizacije poslovnih procesov, razumevanje teh procesov, projektnega vodenja v polnem smislu besede. Nimajo določenih standardov testiranja, analiziranja in delovanja posamezne storitve. Nimajo primernih prostorov za svojo opremo. Skratka kot podjetje, ki želi biti IKT podjetje, ne izpolnjuje niti najosnovnejše pogoje za to. Vse je ad hock varjanta. Dokler je bil lastnik UPC so nekaj osnov osvojili, od kar jih je pralec denarja posvojil, je vse, samo ne IKT podjetje. Zato tudi vse te ponavljajoče se napake. Mislim, kakšno je to podjetje ko ti je glavni program v ozadju za delovanje storitev, temelječ na programu za Računovodstvo!?

Ni vse v infrastrukturi, potrebno je imeti tudi znalce na aplikativnem področju. In znanje iz monitoringa.

Sedaj delujejo po principu inžinjerji rečejo imamo omrežje, tehniki rečejo bomo znali povleči kabel, marketing se spomne na neke storitve, vmes pa kaj?

Skratka firma, katera ima preveč nekih direktorjev, vodji, prisklednikov, premalo pa znalcev. Ni vse v infrastrukturi, ampak tudi v znanju upravljanju z njo, zastonj omrežje, če ni znalcev za delovanje storitve.

Če se obrnemo na konkretni primer, Telemach je kriv, ker ni opazil problema ter obvestil RTV pravočasno. Kriv je, ker je dopustil nepopolno stvar do uporabnika. Kriv je ker je uporabniku takoj povedal, da on ni nič kriv, ampak je RTV kriv.

- podjetje ni postavilo standarda komuniciranja
- tehnik ni bil pozoren na napako
- položili vse upe na študenta v CC, da razloži, kako oni niso krivi
 

DognerDJ

Fizikalc
10. sep 2009
1.329
0
36
Maribor
Obišči stran
Dekster, glede samega upravljanja / vodenja podjetja se morem strinjat s tabo !

Ne morem pa verjet, da nekateri tu gori nimajo v življenju nič drugega za počet kot pa sedet pred TV-jem
wink-1.gif


Res je, da tisko kar plačaš bi naj dobil, vendar če pogledaš recimo malo širše, bolj življenske stvari je to najmanjša stvar, ki te lahko razžalosti ( npr. plačujemo naše poslance ki nič ne naredijo, noben pa se na njih ne dere
smile-1.gif
)
 

mocco

Pripravnik
28. sep 2008
120
0
16
Citat:
Uporabnik Dekster pravi:
Te zanimajo zgolj, kakšni so tehniki ali njihovi inžinjerji?

Notranje, nekaj poznam so v večini primerov Ok in imajo določeno znanje.

Zunanje ne bom komentiral, znati izvrtati luknjo, povleči kabel in preveriti nihanje signala ne bo dovolj za uspešno delovanje storitve.

Skratka Telemach je kot celota nesposobna. Zakaj? Zato, ker nimajo znanja in so skoraj nično izobraženi iz segmenta organizacije poslovnih procesov, razumevanje teh procesov, projektnega vodenja v polnem smislu besede. Nimajo določenih standardov testiranja, analiziranja in delovanja posamezne storitve. Nimajo primernih prostorov za svojo opremo. Skratka kot podjetje, ki želi biti IKT podjetje, ne izpolnjuje niti najosnovnejše pogoje za to. Vse je ad hock varjanta. Dokler je bil lastnik UPC so nekaj osnov osvojili, od kar jih je pralec denarja posvojil, je vse, samo ne IKT podjetje. Zato tudi vse te ponavljajoče se napake. Mislim, kakšno je to podjetje ko ti je glavni program v ozadju za delovanje storitev, temelječ na programu za Računovodstvo!?

Ni vse v infrastrukturi, potrebno je imeti tudi znalce na aplikativnem področju. In znanje iz monitoringa.

Sedaj delujejo po principu inžinjerji rečejo imamo omrežje, tehniki rečejo bomo znali povleči kabel, marketing se spomne na neke storitve, vmes pa kaj?

Skratka firma, katera ima preveč nekih direktorjev, vodji, prisklednikov, premalo pa znalcev. Ni vse v infrastrukturi, ampak tudi v znanju upravljanju z njo, zastonj omrežje, če ni znalcev za delovanje storitve.

Če se obrnemo na konkretni primer, Telemach je kriv, ker ni opazil problema ter obvestil RTV pravočasno. Kriv je, ker je dopustil nepopolno stvar do uporabnika. Kriv je ker je uporabniku takoj povedal, da on ni nič kriv, ampak je RTV kriv.

- podjetje ni postavilo standarda komuniciranja
- tehnik ni bil pozoren na napako
- položili vse upe na študenta v CC, da razloži, kako oni niso krivi

Od kje tebi podatki o organizacijski strukturi , izobrazbi , načinu vodenja , kakšne prostore imajo za opremo .... ?
Glede na vse tvoje podatke sklepam , da si bil tudi kdaj na sedežu firme v Ljubljani. Očitno pa nisi videl prostorov z opremo, drugače ne bi trosil takšnih neumnosti o opremi ,prostorih in monitoringu.
Ne razumem kakšno vlogo v delovanju storitev ima program za računovodstvo ?
Ponovno ti gre v nos število direktorjev. Firma jih ima toliko kot jih potrebuje in si jih lahko privošči. Nič ne gre iz tvojega žepa, ker ni državna firma. Telemach dela z dobičkom in plačuje vse davke in prispevke tako , da ne vidim problema v tem.
Po tvoje bi morali RTV SLO 1 in 2 , kar izklopiti iz omrežja dokler tehniki RTV-ja ne bi odpravili napake z podnapisi .
Sploh pa ne vem kaj komentiraš v forumu Telemach , če sploh nisi njihov naročnik . To je isto kot bi jaz komentiral storitve T-2 pa jih nimam.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.337
9.572
113
EU
RTV SLO lahko odklopimo in s pilotom prešaltamo na naprimer TV3 in podobne. Žal se ne moremo odklopiti od naročnine.
Pri Telemachu je zadeva drugačna, lahko odklopimo oboje. KSZ, so pa res nesposobni in me zanima koliko dolgo bodo delali z dobičkom. Ehm..drugače sem na Amisu.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.771
6.166
113
blizu močvirne prestolnice
Citat:
Uporabnik mocco pravi:
Citat:
Uporabnik Dekster pravi:
Te zanimajo zgolj, kakšni so tehniki ali njihovi inžinjerji?

Notranje, nekaj poznam so v večini primerov Ok in imajo določeno znanje.

Zunanje ne bom komentiral, znati izvrtati luknjo, povleči kabel in preveriti nihanje signala ne bo dovolj za uspešno delovanje storitve.

Skratka Telemach je kot celota nesposobna. Zakaj? Zato, ker nimajo znanja in so skoraj nično izobraženi iz segmenta organizacije poslovnih procesov, razumevanje teh procesov, projektnega vodenja v polnem smislu besede. Nimajo določenih standardov testiranja, analiziranja in delovanja posamezne storitve. Nimajo primernih prostorov za svojo opremo. Skratka kot podjetje, ki želi biti IKT podjetje, ne izpolnjuje niti najosnovnejše pogoje za to. Vse je ad hock varjanta. Dokler je bil lastnik UPC so nekaj osnov osvojili, od kar jih je pralec denarja posvojil, je vse, samo ne IKT podjetje. Zato tudi vse te ponavljajoče se napake. Mislim, kakšno je to podjetje ko ti je glavni program v ozadju za delovanje storitev, temelječ na programu za Računovodstvo!?

Ni vse v infrastrukturi, potrebno je imeti tudi znalce na aplikativnem področju. In znanje iz monitoringa.

Sedaj delujejo po principu inžinjerji rečejo imamo omrežje, tehniki rečejo bomo znali povleči kabel, marketing se spomne na neke storitve, vmes pa kaj?

Skratka firma, katera ima preveč nekih direktorjev, vodji, prisklednikov, premalo pa znalcev. Ni vse v infrastrukturi, ampak tudi v znanju upravljanju z njo, zastonj omrežje, če ni znalcev za delovanje storitve.

Če se obrnemo na konkretni primer, Telemach je kriv, ker ni opazil problema ter obvestil RTV pravočasno. Kriv je, ker je dopustil nepopolno stvar do uporabnika. Kriv je ker je uporabniku takoj povedal, da on ni nič kriv, ampak je RTV kriv.

- podjetje ni postavilo standarda komuniciranja
- tehnik ni bil pozoren na napako
- položili vse upe na študenta v CC, da razloži, kako oni niso krivi

Od kje tebi podatki o organizacijski strukturi , izobrazbi , načinu vodenja , kakšne prostore imajo za opremo .... ?
Glede na vse tvoje podatke sklepam , da si bil tudi kdaj na sedežu firme v Ljubljani. Očitno pa nisi videl prostorov z opremo, drugače ne bi trosil takšnih neumnosti o opremi ,prostorih in monitoringu.
Ne razumem kakšno vlogo v delovanju storitev ima program za računovodstvo ?
Ponovno ti gre v nos število direktorjev. Firma jih ima toliko kot jih potrebuje in si jih lahko privošči. Nič ne gre iz tvojega žepa, ker ni državna firma. Telemach dela z dobičkom in plačuje vse davke in prispevke tako , da ne vidim problema v tem.
Po tvoje bi morali RTV SLO 1 in 2 , kar izklopiti iz omrežja dokler tehniki RTV-ja ne bi odpravili napake z podnapisi .
Sploh pa ne vem kaj komentiraš v forumu Telemach , če sploh nisi njihov naročnik . To je isto kot bi jaz komentiral storitve T-2 pa jih nimam.


aplauz.gif


Bom povedal kako nesposobni so šele na Telekomu, pomoč je katastrofalna, na Telemachu jo dobim vsaj v 10 minitah na Telekomu 20 minut in več, kar se tiče podpore so oboji nesposobni, kar se tiče tehnikov pa so tako na eni strani kot na drugi odlični ali slabi.
Pa še nekaj, Telekom ima preveč zaposlenih, je okorn, pač tipični socialistični gigant, Telemach pa lepo napreduje.