Telemach!!!

doto

Fizikalc
25. jul 2007
3.175
0
36
Citat:
Uporabnik GSMobil pravi:
Ne bit pameten no. Skonektaj se na modem pri nekomu, ki zagotovo ve, da nima prekinitev. Ne boš verjel, tudi tam boš videl kup tega sranja v logu.

Res je. Meni ne prekinja, vsaj ne da bi opazil. In imam te time out-e v logu, ampak se pojavijo recimo enkrat na teden. Trenutno je bilo od 3.novembra. do 3.decembra 6 time out-ov. Tako da če se tole dogaja večkrat dnevno, pa očitno mora nekaj biti narobe.
 

jendomen

Pripravnik
30. apr 2008
357
11
18
Domžale
Lp
Nikar ne mislite, da se bo Telemach sekiral za takšne naročnike, ki imajo vseskozi "neke probleme". Pojdite k drugemu operaterju, če boste tam zadovoljni.
Verjemite da ima Telemach, kot tudi ostali operaterji veliko naročnikov, ki so zadovoljne z njihovimi storitvami, in par % naročnikov ki imajo vseskozi neke težave.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Citat:
Uporabnik jendomen pravi:
Lp
Nikar ne mislite, da se bo Telemach sekiral za takšne naročnike, ki imajo vseskozi "neke probleme". Pojdite k drugemu operaterju, če boste tam zadovoljni.
Verjemite da ima Telemach, kot tudi ostali operaterji veliko naročnikov, ki so zadovoljne z njihovimi storitvami, in par % naročnikov ki imajo vseskozi neke težave.
Na dolgi rok se jim bo to še kako vrnilo. Vsaki firmi se je. Saj veste, en nezadovoljen naročnik bo to povedal stotim prijateljem in znancem, žlahti itd da se ne naplahtajo. Zadovoljni so itak tiho, noben ne bo šel kar zlepa rečt "ej a veš kolk je XXXX firma dobra, dej zamenjaj...." Slej ko prej tisti % naraste, ampak je potem prepozno...
 

scsiii

Pripravnik
1. sep 2007
166
2
18
Citat:
Uporabnik GSMobil pravi:
Citat:
Uporabnik scsiii pravi:
dej ne pisat bedarij... pride do prekinitve interneta

T3 ( Ranging Request Retries Exhausted )

Explanation: The cable modem has sent 16 Ranging Request (RNG-REQ) messages without receiving a Ranging Response (RNG-RSP) message in reply from the CMTS. The cable modem is therefore resetting its cable interface and restarting the registration process. This typically is caused by noise on the upstream that causes the loss of MAC-layer messages. Noise could also raise the signal-to-noise ratio (SNR) on the upstream to a point where the cable modem’s power level is insufficient to transmit any messages. If the cable modem cannot raise its upstream transmit power level to a level that allows successful communication within the maximum timeout period, it resets its cable interface and restarts the registration process. This error message is DOCSIS event message is R03.0, Ranging Request.

link za opis ostalih napak

http://bradyvolpe.com/docsis-101/docsis_timout_descriptions/

vidim da je že zgoraj posredovan isti link
Ne bit pameten no. Skonektaj se na modem pri nekomu, ki zagotovo ve, da nima prekinitev. Ne boš verjel, tudi tam boš videl kup tega sranja v logu.

Še enkrat pride do prekinitve , če samo browsaš po netu tega verjetno ne opaziš, če pa imaš aplikacije, ki zahtevajo neprekinjeno delujočo povezavo pa to še kako opaziš, zato ne zavajaj da teh prekinitev ni!

Sem probal tudi z stalnim pingom do telemachovega dns in se prekinitev lepo vidi...

Raje povej kje se je webtv zataknil.
 

doto

Fizikalc
25. jul 2007
3.175
0
36
Ne si misliti, da boš kje drugje kaj na boljšem. Sodelavka že tri tedne skoraj vsak dan na liniji s help deskom od siola, ker ji vsak večer tv kocka, tako da se ne da nič gledati. Tudi serviser je že bil parkrat pri njih.

Povsod je isto. Ko dela je super, ko gre kaj narobe, te imajo pa najprej za totalnega debila, pa še potem se izgovarjajo na miljon stvari, Kolegica je zamenjala celotno domačo napeljavo, menjali so modem, siol box. Šele potem so začeli gledati pri sebi. Zdaj so baje nekaj zrihtali in že par dni dela.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Lahko potrdim da med temi T3 timeouti in ostalimi napakami so prekinitve, sicer za cirka 10-20 sekund ampak so. Med brskanjem niti ne opaziš, pri stalni povezavi pa še kako...špili, razni programi kjer si skonektan na nekaj itd. Tam enostavno ven vrže vse.
 

DJ_Beat

Dacar
23. jul 2007
4.204
2
38
Kranj
rener.info
Tocno!! Pri splilih je stala, ko dol vrze
hysterical-1.gif
 

Desty

Pripravnik
2. jul 2009
613
0
16
desty.biz
KSZ

@GSMobil, trenutno imam doma zapakiran Cisco STB in bi ga menjal za Conax modul in kartico. Je to dvoje še vedno zastonj ali ne več? Rabim za 1 TV. In, če tehnik na dom prinese Conax + kartico in odnese Ciscota, se to res zaračuna 25€?
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Citat:
Uporabnik DJ_Beat pravi:
Preveri v pogodbi, ce kje pise, da ti zagotavljajo 100% delovanje 24/7. Meni se je ne da iskat.. Verjamem pa, da so se zavarovali pred tem.
Verjetno je kje kak droben tisk ja, vemo kako to špila, samo vseeno....

Drugače pa kdaj pridejo novi snemalniki za TV? Se že kaj ve?
 

nightfire

Pripravnik
4. sep 2007
857
0
16
MB
decembra 2012 pol pa takšni kot cisco da so sami problemi
kar ni blagovna znamka kriva ampak operater nevem zakaj ima Cisco HD snemalnik usb priključek pa mrenži če ne dela.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik DJ_Beat pravi:
Preveri v pogodbi, ce kje pise, da ti zagotavljajo 100% delovanje 24/7. Meni se je ne da iskat.. Verjamem pa, da so se zavarovali pred tem.
Ne zagotavljajo, enako kot stranka ne zagotavlja 100% plačevanje.
Lahko pa plača. Če se mu zdi prav.
 

Commodore

Fizikalc
14. jul 2008
1.957
38
48
Pri tem ne-zagotavljanju 100% delovanja veliko ljudi pozabi, da gre pac za zascito ponudnika ob *obcasnih* izpadih in npr. vzdrzevalnih delih. Je pac cisti "common sense", zapisan v pisni obliki, saj nobena stvar ni 100%.
smile-1.gif
Ta "common sense" pa ne velja, ce gre za redno izpadanje, ki onemogoca normalno delo - tu se pac zadeva mora urediti (seveda pa ne skodi tudi ustrezno obvescanje odjemalcev).
 

popotnik

GPS presidente
25. feb 2010
13.226
9
38
Maribor
popotnik-gps.blogspot.com
Evo ti zopet nepošteno poslovanj Telemach-a.
Sem naročil POP-NONSTOP zaradi žensk pri naši hiši.
Kljub temu da je bilo do 20 novembra mogoč brezplečen ogled tega paketa,meni pošljejo račun za celi mesec in ne samo sorazmernega deleža za tistih 10 dni.
Še en niz svinjarije iz njihove strani.
Grem sedaj napisat pritožbo na Telemach.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.666
6.882
113
To je potem bilo zgleda samo pri vas, pri nas od 1.11.2011 naprej več ni bilo možno brezplačno spremljati popnonstop.