Telemach!!!

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
, kaj še človek lahko naredi?
sem že milijonkrat povedal

Prosim povej nam še enkrat.

Spoštovani,

ker sem zadnji mesec prejel le 90 enot interneta namesto dogovorjenih 100, sem le toliko tudi plačal (torej 90% dogovorjene vsote).

Lep pozdrav,
Vaš naročnik
 

Commodore

Fizikalc
14. jul 2008
1.957
38
48
Citat:
Uporabnik GSMobil pravi:
Modem zahteva odgovor, da je MTA (telefonija) online (dosegljiv) in ker CMTS tega ne omogoča (kar seveda ne vpliva na delovanje) pač javi "napako".

In za posledico pride do prekinitve.
grims-1.gif
Torej ima zvezo s prekinitvami. No, ne vem, lahko da T3 nima in ima T4 timeout, ker so bili pri meni bolj ali manj eden za drugim - najprej zacne blinkat telefonska LED, potem vrze ven internet in se pricne modem na novo sinhronizirati...
 

GSMobil

Fizikalc
6. jan 2008
2.512
5
38
Ne trdim, da nimaš prekinitev, pravim samo, da dotični stavek NE pomeni, da je prekinjena POVEZAVA.
 

popotnik

GPS presidente
25. feb 2010
13.226
9
38
Maribor
popotnik-gps.blogspot.com
Kot ste že sami ugotovili,klicanje na Telemach pomoč nima smisla,ker je isto kot da bi šel na Siol-ovo stran kjer imaš tisto žensko ki ji zastavljaš vprašanja in ona ti napiše odgovore.
Ne vem če nimajo na Telemach podpori iste finte.
Dokler sprašuješ če sploh uspeš priti tako daleč te imajo za bedaka,ko jim malo bolj strokovno nazaj poveš pa te že vežejo naprej.
Ko ti odprejo nalog pride po 14h dneh kak kvazi serviser,ki ima svojo trgovino z internet opremo in ti reče kriv je kabel kupite ga pa lahko pri meni.
Ko je nazadnje prišel tak serviser do mene in mi hotel še nato zaračunat za to da ni ničesar naredil in je samodejno obkrožil da nočem zamenjave napeljave na Telemach-ov račun sem mu rekel da bom prišel v njegovo trgovino,kupil kabel in mu ga zavil okrog vrata.
Tv3 kocka,ID discovery na čase zamrzne,pa še kar nekaj programov je z katerimi so konstantne težave pa ne ukrenejo ničesar.
Imam še vedno Handan,ker je proti Ciscotu ferrari.
Ne vem zakaj ne nabavijo nekih novih sprejemnikov,ki dejansko delujejo in ne neko precenjeno sranje kot je Cisco,ki je drag kot žafran dela pa slabše kot sprejemnik za 20€.
Sedaj pa še silijo na mobilno telefonijo,pa saj niso resni.
Še televizije in interneta ne znajo usposobit da bi delal normalno pa bi radi imeli še eno stvar z katero bodo imeli še več težav.
Če bi bil Telemach dober operater in ponujal storitve brez zatikanja in napak potem sploh ne bi bilo gužve na tehnični podpori.
Vem za naslednjič ko bom izbiral ponudnika.
Najprej bom pri vseh ponudnikih poklical na tehnično pomoč in tam kjer ne bo gužve k tistemu bom šel saj to pomeni da ni težav.
GSMobil,daj vašim Telemachovcem za prečitat malo to temo na Alterju,da bodo videli kakšen ponudnik so in koliko težav povzročajo uporabnikom,potem bi pa še konec meseca radi imeli plačano celotno položnico.
Glede na vse težave,ki jih imamo s Telemach-om bi moral biti najdražji paket le 10€ in ne 70€
 

1980

Pripravnik
25. jun 2009
242
0
16
Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
Ja pri nas pa za isto ceno kot imajo oni 120Mb downloada dobiš le 20Mb.
In temu fantje jaz pravim svinjarija.
Evo da boste lahko primerjali med Nizozemci in nami.


Zaradi takšnih stvareh sem sam šel stran od njih, konstatno vsako letno dvigovanje cene za enako ali slabšo storitev.

Enostavno je potrebno glasovati in izbirati z denarnico, sicer bodo te razlike ostale, torej Nizozemci z 2x višjo plačo od nas, plačujejo cca 2x nižjo ceno od nas
sprasujem se.gif



Kar je pri nas 70€ je tam 46€.

Kar je tam 17,5€ je pri nas 50€, itn. , lepo ni kaj.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.666
6.882
113
Dobro no, jaz lahko potrdim, da imam pozitivne izkušnje s 080 22 88, vedno, ko kaj ni delalo in sem klical, so napako potrdili in dejalo, da bo nekdo "čim prej" popravil. In nikoli ni trajalo več kot 1 dan, enkrat so celo v soboto spedenali.

Je pa res, da zadnje čase kličem skoraj 1x na teden.
 

marc

Fizikalc
26. apr 2008
1.204
26
48
Popotnik
467716-post_slo.gif
. Tudi sam imam vseskozi težave z Telemachom, veliko smo jih z pomočjo GSMobila rešili, pa vendar jih veliko še ostaja. Najprej sem imel težave z telefonom, sedaj z določenimi programi, ki mi kockajo programi in to Cinestar, Cinestar action.., Crime and investigation, Rusia today, France 24, Ginx ... . Na pomoči so rekli, da je bil izdan nalog, včeraj je minilo že več kot 10 dni, pa se zadeve še vedno niso uredile. Počasi tudi sam obupujem in gledam za drugimi ponudniki, saj imam počasi dovolj boja z mlini na veter.
 

Commodore

Fizikalc
14. jul 2008
1.957
38
48
Kaj pa pomeni, ce stalno pocasi (~1 Hz) utripa lucka Internet (skrajno desna, modem Thomson)? Ker naj bi bila med tistimi, ki gorijo, utripata pa ponavadi (hitreje) PC Link in Cable Activity.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.282
6.479
113
pri taščici
ksz: pa še moj včerajšni zapis:
edit: zakaj ni danes še nobenega zapisa v logu? Res pa je da sem šele kako uro on line, ampak modem je pa skoz prižgan


Date/Time Event ID Event Level Description
12/06/2011 15.12 68000300 03 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
12/06/2011 15.12 82000400 03 Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 timeout
12/06/2011 15.10 68000300 03 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
12/06/2011 15.10 82000200 03 No Ranging Response received - T3 time-out
12/06/2011 14.50 68000300 03 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
12/06/2011 14.50 82000400 03 Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 timeout
12/06/2011 14.48 68000300 03 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
12/06/2011 14.48 82000200 03 No Ranging Response received - T3 time-out
12/06/2011 14.35 68000300 03 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
12/06/2011 14.35 82000400 03 Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 timeout
12/06/2011 14.33 68000300 03 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
12/06/2011 14.33 82000200 03 No Ranging Response received - T3 time-out
12/06/2011 13.53 68000300 03 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
12/06/2011 13.52 82000400 03 Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 timeout
12/06/2011 13.51 68000300 03 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
12/06/2011 13.50 82000200 03 No Ranging Response received - T3 time-out
12/06/2011 13.25 82000400 03 Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 timeout
12/06/2011 13.23 68000300 03 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
12/06/2011 13.23 82000200 03 No Ranging Response received - T3 time-out
12/06/2011 12.55 68000300 03 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
12/06/2011 12.55 82000400 03 Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 timeout
12/06/2011 12.53 68000300 03 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
12/06/2011 12.53 82000200 03 No Ranging Response received - T3 time-out
12/06/2011 12.49 68000300 03 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
12/06/2011 12.49 82000400 03 Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 timeout
12/06/2011 12.47 68000300 03 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
12/06/2011 12.47 82000200 03 No Ranging Response received - T3 time-out
12/06/2011 10.08 68000300 03 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
12/06/2011 10.08 82000400 03 Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 timeout
12/06/2011 10.06 68000300 03 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
12/06/2011 10.06 82000200 03 No Ranging Response received - T3 time-out
 
Nazadnje urejeno:

scsiii

Pripravnik
1. sep 2007
166
2
18
dej ne pisat bedarij... pride do prekinitve interneta

T3 ( Ranging Request Retries Exhausted )

Explanation: The cable modem has sent 16 Ranging Request (RNG-REQ) messages without receiving a Ranging Response (RNG-RSP) message in reply from the CMTS. The cable modem is therefore resetting its cable interface and restarting the registration process. This typically is caused by noise on the upstream that causes the loss of MAC-layer messages. Noise could also raise the signal-to-noise ratio (SNR) on the upstream to a point where the cable modem’s power level is insufficient to transmit any messages. If the cable modem cannot raise its upstream transmit power level to a level that allows successful communication within the maximum timeout period, it resets its cable interface and restarts the registration process. This error message is DOCSIS event message is R03.0, Ranging Request.

link za opis ostalih napak

http://bradyvolpe.com/docsis-101/docsis_timout_descriptions/

vidim da je že zgoraj posredovan isti link
 
Nazadnje urejeno:

GSMobil

Fizikalc
6. jan 2008
2.512
5
38
Citat:
Uporabnik scsiii pravi:
dej ne pisat bedarij... pride do prekinitve interneta

T3 ( Ranging Request Retries Exhausted )

Explanation: The cable modem has sent 16 Ranging Request (RNG-REQ) messages without receiving a Ranging Response (RNG-RSP) message in reply from the CMTS. The cable modem is therefore resetting its cable interface and restarting the registration process. This typically is caused by noise on the upstream that causes the loss of MAC-layer messages. Noise could also raise the signal-to-noise ratio (SNR) on the upstream to a point where the cable modem’s power level is insufficient to transmit any messages. If the cable modem cannot raise its upstream transmit power level to a level that allows successful communication within the maximum timeout period, it resets its cable interface and restarts the registration process. This error message is DOCSIS event message is R03.0, Ranging Request.

link za opis ostalih napak

http://bradyvolpe.com/docsis-101/docsis_timout_descriptions/

vidim da je že zgoraj posredovan isti link
Ne bit pameten no. Skonektaj se na modem pri nekomu, ki zagotovo ve, da nima prekinitev. Ne boš verjel, tudi tam boš videl kup tega sranja v logu.
 

DJ_Beat

Dacar
23. jul 2007
4.204
2
38
Kranj
rener.info
Poglej, komu sem repliciral in bos videl komu je bil namenjen "potrpi". In ja.. tudi jaz imam pol log tega, pa nimam prekinitev. In verjemi, da bi vedel, ce bi do nje prislo... Ti dam log tudi od drugega kablskega ponudnika, ki nima niti malo veze s Telemachom? Tudi tam so te napake..
Zakaj mi gre v nos? Zadnjic sva vam dva napisala IP do modema in od takrat stalno preverjate kaj pise. Prej se pa nihce ni sekiral. Dokler ne ves, ne boli
wink-1.gif
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Če ne bo prekinjalo mi je vseeno če je vsako minuto en error v log-u. Dejstvo je da vsakič ko imam error mi ven vrže internet. Kako je ko dela pa ne vem ker me (nas) niti ne zanima. Na 080 ne izveš nič, tehnika ni, poopravi se ne, ja kaj pa boš pol naredil? Ok kot je tisti zgoraj predlagal zmanjšaš položnico, ampak še vedno ne dela internet. To da plačam manj ni rešitev, meni je važen net. Ker po tej logiki bi se odjavil in bi plačal 0.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Citat:
Uporabnik DJ_Beat pravi:
Poglej, komu sem repliciral in bos videl komu je bil namenjen "potrpi". In ja.. tudi jaz imam pol log tega, pa nimam prekinitev. In verjemi, da bi vedel, ce bi do nje prislo... Ti dam log tudi od drugega kablskega ponudnika, ki nima niti malo veze s Telemachom? Tudi tam so te napake..
Zakaj mi gre v nos? Zadnjic sva vam dva napisala IP do modema in od takrat stalno preverjate kaj pise. Prej se pa nihce ni sekiral. Dokler ne ves, ne boli
wink-1.gif
Ampak razumeti moraš da nam je tale log edina stvar ki nam kaj pove, ker oni na 080 in tehniki nam ziher ne. Popravit sami pa itak ne moremo. Torej ostane samo menjava operaterja.