Kot ste že sami ugotovili,klicanje na Telemach pomoč nima smisla,ker je isto kot da bi šel na Siol-ovo stran kjer imaš tisto žensko ki ji zastavljaš vprašanja in ona ti napiše odgovore.
Ne vem če nimajo na Telemach podpori iste finte.
Dokler sprašuješ če sploh uspeš priti tako daleč te imajo za bedaka,ko jim malo bolj strokovno nazaj poveš pa te že vežejo naprej.
Ko ti odprejo nalog pride po 14h dneh kak kvazi serviser,ki ima svojo trgovino z internet opremo in ti reče kriv je kabel kupite ga pa lahko pri meni.
Ko je nazadnje prišel tak serviser do mene in mi hotel še nato zaračunat za to da ni ničesar naredil in je samodejno obkrožil da nočem zamenjave napeljave na Telemach-ov račun sem mu rekel da bom prišel v njegovo trgovino,kupil kabel in mu ga zavil okrog vrata.
Tv3 kocka,ID discovery na čase zamrzne,pa še kar nekaj programov je z katerimi so konstantne težave pa ne ukrenejo ničesar.
Imam še vedno Handan,ker je proti Ciscotu ferrari.
Ne vem zakaj ne nabavijo nekih novih sprejemnikov,ki dejansko delujejo in ne neko precenjeno sranje kot je Cisco,ki je drag kot žafran dela pa slabše kot sprejemnik za 20€.
Sedaj pa še silijo na mobilno telefonijo,pa saj niso resni.
Še televizije in interneta ne znajo usposobit da bi delal normalno pa bi radi imeli še eno stvar z katero bodo imeli še več težav.
Če bi bil Telemach dober operater in ponujal storitve brez zatikanja in napak potem sploh ne bi bilo gužve na tehnični podpori.
Vem za naslednjič ko bom izbiral ponudnika.
Najprej bom pri vseh ponudnikih poklical na tehnično pomoč in tam kjer ne bo gužve k tistemu bom šel saj to pomeni da ni težav.
GSMobil,daj vašim Telemachovcem za prečitat malo to temo na Alterju,da bodo videli kakšen ponudnik so in koliko težav povzročajo uporabnikom,potem bi pa še konec meseca radi imeli plačano celotno položnico.
Glede na vse težave,ki jih imamo s Telemach-om bi moral biti najdražji paket le 10€ in ne 70€