Retro, naj te malo popravim glede servisa. Na internetu krozi ogromno objav nezadovoljnih strank s strani servisa Medion. Ce so zadeve resnicne ne vem, sam pa imam dobre izkusnje z njimi. Ko zadeva crkne neses v Hofer, ali poklices na Medion stevilko v Sloveniji ali pa kontaktiras preko mejla. Ce so nedosegljivi, te poklicejo nazaj (klicejo iz Avstrije, na svoje stroske) z njimi se dogovoris, po izdelek pride kurirska sluzba, ki ti ga ob koncu servisa tudi dostavi na dom. Sam jim se prilozim slike, kaksen je izdelek ob oddaji kurirski sluzbi (previdnost, da kasneje ni izgovorov zaradi mojih napak). Tu je prednost servisa Medion. Tebi ni treba pomigat s k....
Zadeva za izdelke kupljene v Sloveniji je sledeca. Ponavadi neses okvarjen izdelek prodajalcu, ki ti ga je prodal. Veliko trgovin ima odposiljanje na servis samo enkrat na teden. Ce npr. izdelek neses v torek nazaj, oni pa posiljajo ob ponedeljkih, je 6 dni stran vrzenega casa, oziroma bos dlje cakal. To je samo en primer.
Naslednja zadeva, ki je, je tudi odvisno od prodajalca, kako bo "pritisnil" na serviserja. Iz lastnih izkusenj ti povem eno zgodbo. Sodelavec in jaz sva imela isti telefon. Delala sva v istih pogojih, telefon nama je crknil v parih dneh razlike (ista napaka). On pri Mobitelu, jaz pri Simobilu, nesla telefone nazaj, jaz ga dobil v 3 dneh, on v treh tednih.
Kar se tice slovenskih servisov, upam, da nikoli ne bom imel izkusenj z njimi, pa ne leti to na Prestigio. Verjamem da so ok, se potrudijo za stranko, ampak nihce izmed nas si ne zeli sploh kaksnega obiska servisov in letanja sem in tja. Preprosto zato, ker pricakujemo da bo izdelek deloval brezhibno v vsej garancijski dobi. Sam uporabljam in Medion, in Prestigio izdelke, za moje pojme so vrhunski, delajo tako kot treba, glede na ceno, ki jo vlozis. Ne pa na podlagi reka "racunalniki v speceriji" sklepat, da je Medion slab, oziroma sirit govorice, ce tudi sam ne uporabljas vsaj enega izmed izdelkov. Mediona se, odkar je prisel Hofer v Slovenijo, sirijo same slabe stvari (verjamem da so nekatere resnicne, tiste napihnjene, pa brez materialnih dokazov, ker uporabniki nimajo izkusenj z njimi). Ce imas kaksnega znanca v Nemciji, ga vprasaj kaj oni uporabljajo od IT tehnologije. Odgovor bo preprost. Kot smo tudi sami vcasih prisegali na Gorenje.