Tablični računalnik Medion

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.453
9.744
113
EU
Hofer bo imel akcijo tabličnih računalnikov Medion "sedemcolskih".
Kako se tablet te velikosti obnese za čekiranje interneta , eehmm.. Alterja in tu pa tam e-pošte
sprasujem se.gif

Resolucija je spodobna, pa cena in garancija tudi.

tsd-Clipbo.jpg
 

hinko

Pripravnik
22. jan 2013
222
0
16
Sicer ne vem, kako je s tem modelom, ampak se mi vseeno zdi dober. Sam sem lani nabavil sicer vecji model P9516 pa dela kot svicarska urca. Ravno tale post pisem na njem (zato ni sumnikov, ker se nisem nastavil) Pa se 3 leta garancije dobis. Za moje pojme dober nakup. Ampak prav gotovo se bo nasel nekdo, ki ga bo popljuval. Je pa res, da nima GPS-a.
 

ne6c

Pripravnik
13. mar 2013
40
0
6
Solidna tablica za nizko ceno. Sicer je baterija slaba in kamere so za uporabo v "skrajni sili", ampak all-in-all, za 99,99€ ne boš dobila nič boljšega, razen mogoče kakšno ceneno kitajsko brez garancije.

KOliko ima pa RAM-a?
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.296
23
38
Murska republika
Multi-touch HD zaslon ima ločljivost 1024 x 600 slikovnih pik. To je ARM Cortex A9 (1.4GHz) dual core procesor se uporablja. pomnilnik 1 gigabajt RAM in 8 GB notranjega pomnilnika.

razlika v 30%vrednosticene je sigurno boljši tale >
http://www.mimovrste.com/artik...rn-pmp5570c-duo

diagonala zaslona 7" - 17,8 cm
ločljivost zaslona 1024 x 600
vrsta zaslona Capasitive multi touch screen
Backlight LED IPS
spletna kamera 2 MP (zadaj), 0,3 MP (spredaj)
procesor Dual Core ARM Cortex A9 Rockchip RK3066 (1,6 GHz)
pomnilnik 1 GB DDR3
notranji spomin 8 GB
 
Nazadnje urejeno:

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.205
714
113
Razlika je 40%. Nima BT in ima star OS 4.0.4. Pa 2 leti garancije proti 3. Ima boljši enkran, to je pa tudi vse.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
imaš pa spominsko kartico in še usnjeno torbico + ips ekran.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.296
23
38
Murska republika
Ko boš ti moderator in urednik teh strani , takrat bom z veseljem to storil.
Do takrat --adijo--in posladkaj se malo,
1762462-tumblr_l5dlgxYb5T1qbwbafo1_400.jpg
 

Priponke

  • 1762462-tumblr_l5dlgxYb5T1qbwbafo1_400.jpg
    1762462-tumblr_l5dlgxYb5T1qbwbafo1_400.jpg
    32,9 KB · Ogledi: 281
Nazadnje urejeno:

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.296
23
38
Murska republika
Seveda je brez veze in tako naj tudi ostane, ok.
Po vdaril bi rad samo to da je Medion izdelek v tem, primeru tablica za ta denar dober nakup kot pa sem prej omenil Prestigio je tudi zelo vredu nakup, pa ne misli da sem obseden z Prestigio izdelki, prednost je ta da izdelek v slučaju reklamacije kaj hitro uredijo ali bolje rečeno popravijo tudi zamenjajo z novim kar pa je v slučajo Medion kar precej zakomplicirano in dolgotrajno nekateri zaradi tega raje kupujejo izdelke ki imajo servis urejen in servisne postopke utečene, to velja za izdelke Prestigio ki jih servisira Asbis.
Seveda je tablic te velikosti na tržišču ogromno , nekaj poceni se najde v novem katalogu --Jager--res smešno nizka cena tablice-
 

SE_P1i

Pripravnik
7. feb 2008
887
0
16
Hvala za ta info, zdej se bom verjetno tudi jaz odločil za nakup
zmaga.gif


Sam to me je skrbel še, kjer nikjer ne piše, .... ker ponavadi majo v tem cenovnem rangu samo 512Mb, tist je mal prešvoh...
 

hinko

Pripravnik
22. jan 2013
222
0
16
Retro, naj te malo popravim glede servisa. Na internetu krozi ogromno objav nezadovoljnih strank s strani servisa Medion. Ce so zadeve resnicne ne vem, sam pa imam dobre izkusnje z njimi. Ko zadeva crkne neses v Hofer, ali poklices na Medion stevilko v Sloveniji ali pa kontaktiras preko mejla. Ce so nedosegljivi, te poklicejo nazaj (klicejo iz Avstrije, na svoje stroske) z njimi se dogovoris, po izdelek pride kurirska sluzba, ki ti ga ob koncu servisa tudi dostavi na dom. Sam jim se prilozim slike, kaksen je izdelek ob oddaji kurirski sluzbi (previdnost, da kasneje ni izgovorov zaradi mojih napak). Tu je prednost servisa Medion. Tebi ni treba pomigat s k....

Zadeva za izdelke kupljene v Sloveniji je sledeca. Ponavadi neses okvarjen izdelek prodajalcu, ki ti ga je prodal. Veliko trgovin ima odposiljanje na servis samo enkrat na teden. Ce npr. izdelek neses v torek nazaj, oni pa posiljajo ob ponedeljkih, je 6 dni stran vrzenega casa, oziroma bos dlje cakal. To je samo en primer.

Naslednja zadeva, ki je, je tudi odvisno od prodajalca, kako bo "pritisnil" na serviserja. Iz lastnih izkusenj ti povem eno zgodbo. Sodelavec in jaz sva imela isti telefon. Delala sva v istih pogojih, telefon nama je crknil v parih dneh razlike (ista napaka). On pri Mobitelu, jaz pri Simobilu, nesla telefone nazaj, jaz ga dobil v 3 dneh, on v treh tednih.

Kar se tice slovenskih servisov, upam, da nikoli ne bom imel izkusenj z njimi, pa ne leti to na Prestigio. Verjamem da so ok, se potrudijo za stranko, ampak nihce izmed nas si ne zeli sploh kaksnega obiska servisov in letanja sem in tja. Preprosto zato, ker pricakujemo da bo izdelek deloval brezhibno v vsej garancijski dobi. Sam uporabljam in Medion, in Prestigio izdelke, za moje pojme so vrhunski, delajo tako kot treba, glede na ceno, ki jo vlozis. Ne pa na podlagi reka "racunalniki v speceriji" sklepat, da je Medion slab, oziroma sirit govorice, ce tudi sam ne uporabljas vsaj enega izmed izdelkov. Mediona se, odkar je prisel Hofer v Slovenijo, sirijo same slabe stvari (verjamem da so nekatere resnicne, tiste napihnjene, pa brez materialnih dokazov, ker uporabniki nimajo izkusenj z njimi). Ce imas kaksnega znanca v Nemciji, ga vprasaj kaj oni uporabljajo od IT tehnologije. Odgovor bo preprost. Kot smo tudi sami vcasih prisegali na Gorenje.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.296
23
38
Murska republika
Hinko@ vse kar si napisal, ti dam prav, verjamem da so se glede servisiranja Medion izdelkov stvari popravile tudi Asbis nekateri kritizirajo sam osebno imam z njimi zelo pozitivne izkušnje, vedno se bo našel kdo ki ni imel sreče ali bolje rečeno ni bil zadovoljen z tem in onim, kaj vem nekako mi te hoferjeve zadeve ne dišijo čeprav sem nekaj stvari reklamiral brez vsakega zapleta, torej pozitivno.
Nekaj glede pošiljanja izdelkov na servise v Sl. na servise pošiljam pokvarjene izdelke sam osebno preko pošte ker so pogoji popravila bolj ugodni , tudi rok za popravilo je krajši, kaj pa vem izogibamo se vsi servisov verjetno pa brez tega ne gre, pokvari se tedaj ko najbolj potrebuješ.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
hinko: zanimivo, kolegu je crknil medion disk, pa je čakal 50 dni....