Citat:
Uporabnik doto pravi:
Citat:
Uporabnik SvetIdej pravi:
Glede razvoja Androida 2 ali 4ka je za razvijalce kot noč in dan. Res popravljajo prave stvari in olajšujejo delo razvijalcem.
Problem pa je, ker 90% folka še vedno laufa 2.x. Torej moraš razvijat za 2.2, ali celo 2.1. Potem imaš pa par tisoč različnih naprav, z različnimi procesorji, različno količino rama, različnimi reslolucijami, dpi-ji,... Skratka pravlica za programirat.
Ker proizvajalci ne izdajajo upgradov za stare naprave, boš lahko za 4+ razvijal čez kake 3-4 leta, če ti je do tega, da bo app lahko uporabljala večina.
Ne vem kaj vi govorite, Android API je načeloma združljiv za nazaj in bi torej moralo vse delat kar je prej delovalo. Je par depricated zadev ki pa so samo "upgrejdane" na novo metodologijo, ampak načeloma aplikacija iz 2.1 mora delat tudi v 4.1 (obratno jasno ne).
Tudi sanjanje o različnem HW, resolucijah ipd. je v Androidu bedarija ker je vse to nepomembno saj je sam Android vez med linux kernelom (HW) in uporabniskim vmesnikom v katerem ni dostopa do nobenega HW. Z upoštevanjem pravili za pisanje aplikacij (gradnja GUIa) tudi raznih težav z resolucijami NI (ni to jabolčnik) ... pač podprto je vse od 4x HD resolucije pa do 100x100px naprav (če seveda razvijalec ne definira elementov s fiksnimi velikostmi).
Mejnik za razvoj je sicer gingerbread, če smo natančni je od 2.3.3 dalje podprto več ali manj vse, torej bi razvijalec lahko razvijal od tega dalje skoraj enakovredne aplikacije.
Na trgu je danes cca. 40% naprav ki so nižje od 3.0X in se še vedno pojavljajo, torej je 2.3 android trenutno najbolj pogost. Kdor ne razvija za ingverjev kruh je pač bedak oz. namensko ignorira večinske uporabnike.
Sicer pa kaj je narobe s 2.3? To je čisti bulshit da rabite nadgradnje na ICS in JB, v bistvu kdor hoče vedno nove nadgradnje je čisto enak jabuk loverjem. Dejstvo je da večina naprav deluje počasneje z novejšimi verzijami Androida in utvara o hitrosti je mit, uraden ROM je narjen za vašo napravo in če je pač ostal na 2.3, 4.0 itd. je to z namenom ker bi pač prehod na višji sistem imel za posledico upočasnitev. Če se radi igračkate (geek user) potem je itak en kup ROMov, to je ravno point Androida (odprtost).
Glede flasha, vsi vemo da umira že 10 let tudi na webu, ampak je tako "vztrajen" da se uporablja še vedno preveč. Nepodpora v OSju je seveda problem ker je še vedno preveč vsebin z Flashem! Po drugi stran resni razvijalci tole pozdravljajo(mo) ker pač slabi zanič konkurenco. Aplikacije ki so v Androidu uporabljale Flash (torej so bile klicane večinoma kot WEB vtičnik) so itak zgrešene z logiko programiranja in je zadnji čas da umrejo.