Svema izgubila Sony Ericsson lincenco?!

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.509
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Pomoje ti NIKOLI ne recejo, da je bil telefon v vodi, ce temu ni tako... ampak recejo, da je prisel v stipku s tekocino ali vlago... TO pa je velika razlika...
smile-1.gif
...

In glede uproabe... nekateri imajo stalno probleme s to vlago... nekateri pa zacuda nimamo NIKOLI teh problemov... Kaj je sedaj? Telefon zanic narejen ali uporabnik ne zna delat s telefonom
smile-1.gif
....


In se vedno je odprto eno vprasanje... Zakaj mislite, da ce bo Svema izgubila status, da bo potem kaj bolje? Ce dobi tak status kaksen drug servis, je lahko se slabse...
smile-1.gif
)
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36
Citat:
In glede uproabe... nekateri imajo stalno probleme s to vlago... nekateri pa zacuda nimamo NIKOLI teh problemov... Kaj je sedaj? Telefon zanic narejen ali uporabnik ne zna delat s telefonom ....

Heh, tle si me pa dobil. Pojma nimam
redface-1.gif
. Telefon nosim vedno v žepu in skoraj vedno telefoniram brez slušalk in potim se kar izdatno. Zaenkrat moram potrkat, niti enega takšnega incidenta.
Pa recimo, da telefone običajno menjam tik pred iztekom garancije, ko je največja verjetnost, da bi se pojavile takšne situacije (švic-dotrajanost in servis v garanciji).

Je pa res, da o tem nikoli ne razmišljaš, dokler nisi v situaciji, ko ti neupravičeno zavrnejo servis.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.509
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Jaz sicer nimam po zepih... ampak vedno v etuiu za pasom... slusalke tudi redko uproabljam... in potim se tudi kar dosti (poleti se "izolacija" topi
smile-1.gif
) ... pa dosedaj se nisem imel problema z vlago...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.085
6.932
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Pridejo iz toplega na hladno, se jim ocaala hitro zarosijo ...
smile-1.gif
...

Dovolj nakladanja...
Njabrž misliš obratno-iz hladnega na toplo
wink-1.gif

in se na hladnih površinagh nabere kondenz

Sicer pa: jasno je bilo napisano na delovnem nalogu da me obvestijo ko bo telefon popravljen (pa če bo 44dneh pa po 44). " Preventivno" sem nekaj dni po predvidenem roku popravila (napisanem na servisnem nalogu) 2x pokical in so rekli da še ni. Ker sem imel tega dovolj sem nehal klicarit in upal da bodo oni poklicali.
To se ni zgodilo. KO sem jim po 50 dneh omenil (prišel po aparat s zahtevkom v žepu če slujačno ne bi bil popravljen) zakaj ne obvestijo o popravilu, je rekla da to ni njiho va dolžnost.
sprasujem se.gif
(če je sploh počeno, sumim da so to rekli samo zato ker je "garancija" potekla
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Lahko pošiljaš, a švedski SE se kratkomalo jebe za področje, kjer je Slovenija, ker to ni njihov rajon.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.085
6.932
113
pri taščici
Komu pa se naj ne bi j_ebalo?
Ob takem odnosu se bo tudi meni (in drugim kupcem tudi upam) kratkomalo j_ebalo za ponudbo SE. Problem v SLO je v tem da je Nokia na približnem istem.
Rešitev je konkurenca pri servisih.
Sicer pa verjamem da se jim hebe, saj nas je manj v državi kot v povprečnem evropskem mestu, ampak načeloma imamo enako potrošniške pravice kot tisti iz Pariza ali Londona?!
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Če me moje inforamcije kaj služijo, a vem da me, potem so za Slovenijo odgovorni Hrvati oz. diktirajo tempo ter vse ostalo.
 

schalko

Pripravnik
4. jan 2008
317
1
18
Velenje
Jp, Hrvateki so glavni za SLO. So pred kratkim hodli okol in tipali teren. Tudi jaz se bojim da bo RAM 2 dobil licenco...( Spomnimo se samo kdo je šel iz M@ v Ram2...). Se motim @cool...?
 
Nazadnje urejeno:

hovi

Pripravnik
25. jul 2007
565
0
16
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
In glede uproabe... nekateri imajo stalno probleme s to vlago... nekateri pa zacuda nimamo NIKOLI teh problemov... Kaj je sedaj? Telefon zanic narejen ali uporabnik ne zna delat s telefonom
smile-1.gif
....

In se vedno je odprto eno vprasanje... Zakaj mislite, da ce bo Svema izgubila status, da bo potem kaj bolje? Ce dobi tak status kaksen drug servis, je lahko se slabse...
smile-1.gif
)

pomojem bi bilo potem boljše. na telerayu sem imel enkrat telefon na servisu, bil je popravljen hitro in ni bilo problemov. kar petkrat pa sem imel slabe izkušnje s svemo. pred leti sem tja poslal en mesec starega sony ericssona t310, ker je kar naprej brisalo klice, imenik in vsake toliko namesto črk izpisovalo kar neke znake. tri tedne sem čakal, da so ga popravili (verjetno so samo na novo naložili software). telefon je kakšna dva tedna deloval normalno, potem pa se je spet pojavila ista težava. ponovno sem ga poslal na servis in spet čakal tri tedne. potem ga dobim nazaj in se je čez čas pojavila SPET ista težava. takrat sem zahteval nov telefon in ga potem tudi dobil, čeprav sem s težavo to dosegel. tako sem imel telefon več časa na servisu kot doma, poleg tega pa bi se spodobilo, da podaljšajo garancijo za ta nov telefon, saj je bil prejšnji telefon 6 tednov na servisu. no, druga slaba izkušnja pa je bila ta, ki sem jo že zgoraj napisal. sem pa prej pozabil napisat, da je tudi ta k610 bil prej že enkrat na servisu zaradi iste napake (se je izklapljal) in sem tudi v prilogo napisal, da bi rad imel nov telefon, ampak nazaj sem pa po dveh mesecih dobil starega in še račun za povrh, čeprav vem, da sem z njim ravnal lepo in ni nikoli bil kje na vlažnem. na garanciji piše, da velja, v kolikor uporabnik ravna s telefonom v skladu z navodili. in če crkne zaradi vlage ki nastane zaradi tistega minimalnega potenja roke, potem bi morali garancijo vseeno upoštevat, saj nikjer ne piše da telefona ne smeš držati v roki. pa poznam še kar nekaj ljudi, ki so jim rekli da je kriva vlaga, ampak začuda imajo vsi ti ljudje sony ericssone
uf-1.gif
 

schalko

Pripravnik
4. jan 2008
317
1
18
Velenje
Kaj pa naj jaz rečem kot prodajalec. Vsak dan se stranke derejo na nas, grozijo s tožbami, prijavami... Nikakor se jim ne da dopovedat, da nismo mi prav nič krivi če ni telefona iz garancijskega popravili. Naša dolžnost je samo čim prej spravit telefon na servis, in verjemite da se pošiljajo vsak dan. Posebej veliki problemi so bili sedaj, med počitnicami. Seveda največji prav s Svemo. Lani so zatrdili, da so povečali število serviserjev, servisnih mest, ampak to se v praksi ni kaj veliko poznalo...
Sedaj ne vem, ali naj bomo veseli če bo Svema res izgubila licenco ali ne. No, slabše kot je sedaj, že skoraj ne more bit...
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
125
Z M@ na RAM2 je šel Mobitelov (bivši) direktor prodaje Tomo Štuflek, saj to ni nobena skrivnost.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.470
448
83
ksz

S popolnoma strinjam z Jest-om kar se tiče odnosa strank in stika telefonov z vlago. Kljub temu, da je to pri Svemi klasičen odgovor (izgovor?), ti na zahtevo tudi dokažejo, da je telefon prišel v stik z vlago. Strinjam se tudi, da bi morali biti GSMji odpornejši. Ampak žal niso, zato kaže z njimi ravnati malo bolj previdno. Navsezadnje gre za high-tech in dolgotrajno objemanje s potnimi rokami in ostali že omenjeni dejavniki grejo na račun uporabnikov. Žal... Kdor ima s tem probleme naj poseže po kakšen bolj zaščitenem telefonu (še pomnite R310?).

Sam imam pa s Svemo slabe izkušnje na drugem področju. Nekaj telefonov (Ericsson in kasneje SE) sem kupil v tujini in worldwide garancija je veljala praktično po celem svetu, vključno z vsemi mogočimi banana državami. Razen v Sloveniji. Še posebej pa me je razpizdilo, da je Svema bojda pod določenimi pogoji izvajala garancijski servis za tuje telefone - če si se izkazal s tujim potnim listom in tujo SIM kartico. Takrat sem se obrnil tudi na Ericsson Slovenija, pa je bil njihov odgovor, da je imela Svema pogodbo še preden je Ericsson odprl podružnico pri nas in tukaj ne morejo nič.

Navsezadnje sem telefon nesel na servis v Avstrijo. Oddal v trgovini, čez en teden me je tam čakal nov. Ne da bi mi bilo težko, navsezadnje mi je Celovec skoraj bližji od LJ, ampak bolj se mi je šlo za princip.

B.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Ma ja govno... Saj vidiš v celi EU se dajo iPhoni oz. se bodo dali kupit, pri nas pa se ne bodo dali... Južnjačka posla...
 

schalko

Pripravnik
4. jan 2008
317
1
18
Velenje
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Ma ja govno... Saj vidiš v celi EU se dajo iPhoni oz. se bodo dali kupit, pri nas pa se ne bodo dali... Južnjačka posla...
Zahvali si Tušmobilu z njegovimi "južnjaškimi" posli...
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.470
448
83
Eno nima veze z drugim. Če bi bila to res "južnaška posla", potem bi se Tušmobil že znašel na sodišču. Jaz bi temu rekel prosta trgovina. Omejevanje potrošnikov (kdo sme prodajat komu in kje ipd.) vsekakor nima mesta v sodobni družbi, oz. vsaj ne v EU. Tule velja načelo prostega trga in če Apple ne želi prodajat telefonov v Sloveniji, se pač najde Tušmobil, ki jih kupi npr. v UK in proda v Sloveniji.

Omejevanje proste trgovine pa je strogo sankcionirano.To je precej dobro spoznal spoznal npr. VW, ki je pokasiral par 100mio kazni od EU (italijanskim trgovcem je prepovedoval prodajat avtomobile tujcem, npr. Slovencem).

B.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
To s free trade je neumnost. Od kje EU pravica, da pravni osebi prepoveduje poslovno odločitov o teritoriju prodaje?
Kaj če se meni zahoče prodajati le v Sloveniji in nikjer drugje?
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.434
3.825
113
davorinm.wordpress.com
Ima kdo kake veze na Svemi? Bi moral en enostaven del menjat, pa sem klical danes in mi je rekel, da bi moral čakat vsaj 4 tedne na popravilo, ker imajo baje zamude s popravili...
crazy1.gif
 
Nazadnje urejeno: