Suzuki GTI

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Pred davnimi časi, ko sem bil še mlad
smile-1.gif
.. sem imel 5GTT... vse probe proti Fiat Uno Turbo (1.3 ali 1.4) so bile za konkurenco iz Italije neuspešne. Je pa res, da vse zavisi od posameznega avtomobila in voznika. Oba imata probleme pri naglem speljevanju zaradi turbo lukenj in podvozja kateri je priemeren za osnovne modele.

Swift GTi v normalnem stanju pa Polota 1.2 TSI raztrga po dogem in počez. Nizka teža tukaj naredi svoje.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
hah ravno pogledal en filmček z reno 5 turbo 2
bonk.gif

160hp v kinderjajčku je avto izstrelilo do 100 v 6s,je oziroma bila v slo kaka turbo2?
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.093
2.880
113
Aja pa se nekaj, od swifta sem imel ze cca. 7 drugih avtov in vozil ogromno drugih... Swift je imel NAJBOLJSE sedeze, meni so tako ustrezali, da mi sedaj tudi razne limuzine visjega razreda ne pridejo zraven... Seveda pa dopuscam moznost, da sem bil takrat se mlad in gibcen, sedaj pa star prdec z zjeb...im hrbtom.
 

krimec

Majstr
7. maj 2011
3.840
141
63
Kuzmič je vozil 5GT Turbo2, mislim da eno sezono.
To smo mulci bivakiral ob cesti na Krim, ko je treniral za Rally Saturnus.
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
mi je razlagal enkrat da je rabil dve leti da jo je naštudiral
ozko območje delovanja turbine, skoz vrtelo pa čist lahek avto
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
ksz

Kaj k se pa nebi sli kater polo je hitrejsi in se dobil in sprobal pa se ponovi mal brnciceva
 

perssak

Pripravnik
15. feb 2009
66
0
6
koroska
no o tem ne dvomim da GTI swift poje polota 1.2 tsi za malo šalo,sta pri nas dva kolega probala in serijski TSi ima možnosti samo avto je star eno leto z 5000 km swift gti pa je star 19 let z skoraj 300000 km pa je bil na cilju vsaj za ene pol metra hitrejši na črti..Je pa res da se hitro peljat in ustavit z polotom je lažje zaradi vse elektronike in pomagal ki pa jih v swiftu ni in se malo težje ustavi pa malo slabe zavore ampak gre vsaj mene ni nikoli pustil na cedilu ,sem preizkusil na lastni koži ,pa še vseen bi se odločil za swifta je avto ki ti zleže pod kožo če si ga kdaj imel
 

problemout

Pripravnik
21. feb 2012
432
0
16
Swift je res letel, ampak po parih malo hujših bremzanjih po avtocesti, diski niso delovali dobro in še hitro so se zvili, tko da je še treslo kot hudič.

Polota ne morš primerjat z Swiftom, ker je čisto drug tip avta in bistveno težji kot swift. Je pa res da se niso kvarili, zaleten je bil pa vsak tadrug. Tudi olje je pil, ter kuril 10l če si ga tiščal, to o 7 litrih si lahko le sanjal, če si ga vrtel v rdeče.

Največji minus je bila slaba sklopka (kot do fičota) in katastrofalne bremze, katere so se pregrevale (diski in posledično takoj zvili). Stari modeli brez katalizatorja so celo bolj leteli.

Za takrat dober avto, danes pa ... jajca mejhna ki letijo. Če že hočeš primerjat bi moral kakega tdi ja ali pa gti polota primerjat.
 

paci

Fizikalc
19. jul 2007
1.574
9
38
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
mi je razlagal enkrat da je rabil dve leti da jo je naštudiral
ozko območje delovanja turbine, skoz vrtelo pa čist lahek avto

Nimaš kaj veliko študirat voziš ,ga z obrati nad 2400 pa ne čutiš luknje..
evil.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:


Swift GTi v normalnem stanju pa Polota 1.2 TSI raztrga po dogem in počez. Nizka teža tukaj naredi svoje.

Spet samo nakladanja po alterjevsko. rokavico sem vrgel, junaka nikjer. zeh... imam boljso lokacijo kot brnciceva, ker ne mislim izpita vrniti

saj ne gremo staviti za kljuce avtomobila, cisto za hec me zanima. zaradi mene je switft 10m pred polotom na 200m.
smile-1.gif
bolj zalostno bi bilo, da ne bi.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:


Swift GTi v normalnem stanju pa Polota 1.2 TSI raztrga po dogem in počez. Nizka teža tukaj naredi svoje.

Spet samo nakladanja po alterjevsko. rokavico sem vrgel, junaka nikjer. zeh... imam boljso lokacijo kot brnciceva, ker ne mislim izpita vrniti

saj ne gremo staviti za kljuce avtomobila, cisto za hec me zanima. zaradi mene je switft 10m pred polotom na 200m.
smile-1.gif
bolj zalostno bi bilo, da ne bi.

Z swiftom lahko tako v nulo startas, da z polom nebos nikoli nadoknadil, zraven vsega ima swift precej dolgo prvo prestavo.
 

Ausc

Pripravnik
10. sep 2011
584
1
16
Da niso imeli pri tvojem polotu na servisu polhn [cenzura] non-stop nekega sravfanja in odpravljanja napak, pa so ti vrgli notr 1.4TSI
evil.gif
Mam isto TSI-ja, pa ne bi ravno za zivljenje in smrt sel dragat s swiftom gti.. Swift ga pomoje poje..
 

Ausc

Pripravnik
10. sep 2011
584
1
16
Da se, mi je pa nekdo od RSR po telefonu (mislim, da Matjaz) to odsvetoval, tako da se od takrat nisem vec nic zanimal.. Drugace se chipa na okoli 130konjev in 200+Nm navora, samo ce ti to odsvetuje nekdo, ki bi od tega imel nek prihodek, potem je vsaj zame zgodba zakljucena
ne-ne-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Mr_Orange pravi:
Offtopic... maš ti THPja čipanega? Če ja, kako se obnese?

Nimam, ker je treba preveč zadev zamenjati če hočeš, da zadeva na dolgi rok zadeva funkcionira kot mora.

- svečke (ni nujno, se lahko na originalnih samo razmak nastavi)
- blow off (nujno, ker je original plastičen in ne zdrži večjega boosta, strošek cca. 200 eur.)
- zračni filter (to ni tako velik strošek, cca 50 eur.)
- pcv ventil je potrebno odstraniti ali vgraditi oil catch can (v prvem primeru strošek par eur. za 2 plastična čepa v drugem cca. 300 eur)

Priporočajo tudi zamenjavo izpuha in vgradnjo močnejše sklopke, nekomu iz bmwslo foruma je shodila v 20k km po čipanju.
 

Mr_Orange

Pripravnik
15. avg 2007
723
3
18
49
Murgle
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik Mr_Orange pravi:
Offtopic... maš ti THPja čipanega? Če ja, kako se obnese?

Nimam, ker je treba preveč zadev zamenjati če hočeš, da zadeva na dolgi rok zadeva funkcionira kot mora.

- svečke (ni nujno, se lahko na originalnih samo razmak nastavi)
- blow off (nujno, ker je original plastičen in ne zdrži večjega boosta, strošek cca. 200 eur.)
- zračni filter (to ni tako velik strošek, cca 50 eur.)
- pcv ventil je potrebno odstraniti ali vgraditi oil catch can (v prvem primeru strošek par eur. za 2 plastična čepa v drugem cca. 300 eur)

Priporočajo tudi zamenjavo izpuha in vgradnjo močnejše sklopke, nekomu iz bmwslo foruma je shodila v 20k km po čipanju.

Uff, too much...
frown-1.gif


Pa hvala za info
nahrung002.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Priporočajo tudi zamenjavo izpuha in vgradnjo močnejše sklopke, nekomu iz bmwslo foruma je shodila v 20k km po čipanju.
Očitno so sklopke dosti šibki člen pri PSA-ju. Isto se zgodi pri čipanju dizlašev. Tudi sklopka zelo hitro začne kazat znake utrujenosti.