Suzuki GTI

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
ksz

Sicer se nisem nikoli peljal z swiftom, ampak tehnični podatki niso ravno najbolj impresivni, niti za tisti čas ne. 8.6 do 60mph (se pravi nekje 9s do 100 km/h), 16.8s na 1/4 milije in 183 km/h končna hitrost.

Malo nad 9s do 100 km/h gre danes recimo Polo 1.2 TSI z 400kg več in enako konji. Končno hitrost pa ima še večjo.

Naš testni je leta 90 imel (in po tehničnih je enako) 7,9 do 100 ... in 198 končne.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Aja, jaz sem gledal carfolio. Potem pa vzamem besedo nazaj.
smile-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
smo se kot mulci dosti prevozili v teh malckih. imel petko turbo, ki je bila mimogrede hitrejsa tudi od una turbo, ko je delovala in upam trditi, da swift gti nima pogojev proti polu tsi. imam slednjega in lahko preizkusimo.
cool-1.gif
 

Alijen

Fizikalc
25. jan 2009
1.343
5
38
V goricah
GTI je bil včasih razred
smile-1.gif
Potem je pa VW prišel na idejo da bi oni tak poimenovali svoje avte drugi pa ne bi smeli več. To je blo butasto. Če meni kdo reče GTI jaz ne pomislim na VW-ja ampak na kompleten razred. Od suzukija do vseh ostalih ki so bile leteče truge.
Kolca se mi po tem razredu
smile-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
stevilke varajo, tako kot pravijo junaki, da gre swift pod 8s do 100kmh. po S steni triglava ja..
 

DrM007

700. registrirani uporabnik
1. sep 2007
2.450
1
38
43
Krain
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
smo se kot mulci dosti prevozili v teh malckih. imel petko turbo, ki je bila mimogrede hitrejsa tudi od una turbo, ko je delovala in upam trditi, da swift gti nima pogojev proti polu tsi. imam slednjega in lahko preizkusimo.
cool-1.gif

Heh, tudi jaz imel reno 5, tistih 430 kilc in R13 je "trgalo" asfalt
smile-1.gif
 

X3m

Pripravnik
3. jan 2012
283
0
16
SLO
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Me je prav groza ko vidim, da lahko nek 18-letnik kupi to za jurja...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5815490&show=1

Opis je pa tudi eden "boljših"

sportno podvozje znizan bol trd od orginala podvozje je izdelala firma amontizer ki je izdav tudi homuligacijo
sportni izpuh
lita platisca 15 col
avto ima sibedah
za vse predelave ima avto homuligacijo
avto je odjavlen iz prometa reg. tablice vrnjene
cena ni zadnja oz po dogovoru ob ogledu
zraven dodam 2 letni gumi
na avtu so nove zimske gome bridston
za vec imfornaci na tel. 041 767 356.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
smo se kot mulci dosti prevozili v teh malckih. imel petko turbo, ki je bila mimogrede hitrejsa tudi od una turbo, ko je delovala in upam trditi, da swift gti nima pogojev proti polu tsi. imam slednjega in lahko preizkusimo.
cool-1.gif

No...jaz sem pa imel l93 Unota turbača, pa lahko rečem ravno obratno. Da je vrtelo v 2. prestavi ni nič novega, pa da je volan trgalo iz roke tudi ne....boh ne daj, da si to dvoje naredil sredi ovinka....:)))
1.2 Tsi se skrije, vsaj serijski....
smile-1.gif
)
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
356
83
39
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
100 konjev in 800 kg je leteča truga. Zraven še prištej disk zavore v velikosti podstavka šalce za kufe, zadaj togo premo pa še kaj....

Leta 90, recimo, je imel Swift GTI zadaj posamične obese. In razmerje med težo in močjo slabše kot recimo pri sedanjem Cliu RS. Je torej tudi ta leteča truga?

Ne vem od kod izvira izraz, so se pa samo v našem koncu trije ubili s takimi avti.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Saj pomojem je bilo ravno zaradi slabe izolacije cutiti taksno agresivnost. Druga stran je seveda, vsaj pri petki turbo, fergazer in gas na zajlo, izredno trd servo volan in 195/55 13" pnevmatike, ki veliko dodajo obcutku gokarta. Se vedno trdim, da je bila serijska R5GTT hitrejsa od Uno Turbo i.e. Povsod, Uno je bil malenkost pocasnejsi na ravnini v ovinkih pa precej zaradi velikega podkrmarjenja. Razen v dezju. No bo Milan povedal svoje.
smile-1.gif


Bi prosil nekoga, ki ima serijskega Swifta GTI, da mi pise na privat, ker imam 1.2 TSI in bi rad preizkusil koliko hitrejsi je Polo.
evil.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Zakaj si vsi lastniki Polotov 1.2 TSI mislite, da imate hiter avto? To pride serijsko z nakupom? Vprašam, ker sem imel v zadnjem tednu dva zagnanca z 1.2 TSI Polotom ob boku na semaforju. No za burek tako ali tako ni imel noben.
smile-1.gif
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.093
2.880
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Saj pomojem je bilo ravno zaradi slabe izolacije cutiti taksno agresivnost. Druga stran je seveda, vsaj pri petki turbo, fergazer in gas na zajlo, izredno trd servo volan in 195/55 13" pnevmatike, ki veliko dodajo obcutku gokarta. Se vedno trdim, da je bila serijska R5GTT hitrejsa od Uno Turbo i.e. Povsod, Uno je bil malenkost pocasnejsi na ravnini v ovinkih pa precej zaradi velikega podkrmarjenja. Razen v dezju. No bo Milan povedal svoje.
smile-1.gif


Ja serijski swift gti star 20 let bo dal polota tsi jebat, ker ni v 20 letih izgubil nic na moci
stupid-1.gif


Bi prosil nekoga, ki ima serijskega Swifta GTI, da mi pise na privat, ker imam 1.2 TSI in bi rad preizkusil koliko hitrejsi je Polo.
evil.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Saj pomojem je bilo ravno zaradi slabe izolacije cutiti taksno agresivnost. Druga stran je seveda, vsaj pri petki turbo, fergazer in gas na zajlo, izredno trd servo volan in 195/55 13" pnevmatike, ki veliko dodajo obcutku gokarta. Se vedno trdim, da je bila serijska R5GTT hitrejsa od Uno Turbo i.e. Povsod, Uno je bil malenkost pocasnejsi na ravnini v ovinkih pa precej zaradi velikega podkrmarjenja. Razen v dezju. No bo Milan povedal svoje.
smile-1.gif


Bi prosil nekoga, ki ima serijskega Swifta GTI, da mi pise na privat, ker imam 1.2 TSI in bi rad preizkusil koliko hitrejsi je Polo.
evil.gif

polo 1.2 tsi ima do 100 9,8s suzuki pa 8,2.a je to zdej honda sindrom.čeprav si počasnejši si hitrejši
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik shift pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Saj pomojem je bilo ravno zaradi slabe izolacije cutiti taksno agresivnost. Druga stran je seveda, vsaj pri petki turbo, fergazer in gas na zajlo, izredno trd servo volan in 195/55 13" pnevmatike, ki veliko dodajo obcutku gokarta. Se vedno trdim, da je bila serijska R5GTT hitrejsa od Uno Turbo i.e. Povsod, Uno je bil malenkost pocasnejsi na ravnini v ovinkih pa precej zaradi velikega podkrmarjenja. Razen v dezju. No bo Milan povedal svoje.
smile-1.gif


Bi prosil nekoga, ki ima serijskega Swifta GTI, da mi pise na privat, ker imam 1.2 TSI in bi rad preizkusil koliko hitrejsi je Polo.
evil.gif

polo 1.2 tsi ima do 100 9,8s suzuki pa 8,2.a je to zdej honda sindrom.čeprav si počasnejši si hitrejši
467716-post_slo.gif
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.264
340
83
Jaz sem imel tudi Suzikija GTI - je kar dobro pospeševal, ne glede na cifre. Si šel 180, pa bi lahko rekel da skoraj letiš, tak feeling je bil notri, zato je izgledalo da gre. Kot so vsi ostali rekli, luškan avto, čez 7 ni nikoli porabil ne glede na to kaj si delal, olje je (vsaj moj) pridno pil, okvare nikoli, rja ga je malce dajala, pa zavore so bile nikakve - si se kar peljal. Na oko pa všečen avto. Če bi imel klimo in bi se dalo dobiti v nulo ohranjenega bi ga danes imel za avto za v službo (sploh za denar za katerega si ga dobil).
Žal so novi modeli Suzukijev bistveno bolj dragi, slišim pa, da so ravno tako malo kvarljivi.