Suzuki GTI

DrM007

700. registrirani uporabnik
1. sep 2007
2.450
1
38
43
Krain
Heh, rahlo bogokletno... videti GTI na čem drugem kot na VW.
evil.gif


http://www.zurnal24.si/suzuki-lahko-uporablja-oznako-gti-clanek-152176
 

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
Niti ne, meni se ni zdi to sporno če imajo avti drugih proizvajalcev isto oznako, seveda s podobno opremo. To je nekako tako kot bi italjani zakupili kratico GT samo za njihove avtomobile. Konec koncev pa so prvi GTI kratico uporabili na Maseratiju 3500.
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Pa saj so imeli že Swifta GTI?? Peugeot 205 je bil tudi GTI, eni pižoji kasneje tudi 307 se mi zdi....
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Pa sej so že več kot 20 let nazaj uporabljali to kratico in Rover ter Peugeot prav tako, pa tudi sedaj jo že uporablja pri 308.
 

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
Ja, ampak je bil golf 1 eden izmed prvih hatchbagov na katerega je VW nabil znak GTI in so mogoče zato mislili da jim to avtomatsko pripada.
 

DrM007

700. registrirani uporabnik
1. sep 2007
2.450
1
38
43
Krain
ksz... seveda ni sporno, ampak če nekdo reče GTI al pa TDI, reeees ne pomisliš najprej na peugeota ali suzukija...
smile-1.gif
 

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
Citat:
Uporabnik DrM007 pravi:
ksz... seveda ni sporno, ampak če nekdo reče GTI al pa TDI, reeees ne pomisliš najprej na peugeota ali suzukija...
smile-1.gif

Jp, to se pa strinjam
cheer.gif


Vprašanje je če pravi VW navdušenci ob besedi GTI sploh pomislijo na kakršnokoli drugo vozilo kot VW.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
swift GTI je bil leteča truga....zato pa so jih prepovedali v nemčiji. Preveč je letelo....:)

Ko slišim GTI, se spomnim na Puga 306 GTi; 6 prestav, vrtelo čez 7k obratov, prva skoraj 70kmh/ (!!)...
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
swift GTI je bil leteča truga....zato pa so jih prepovedali v nemčiji. Preveč je letelo....:)
A to o prepovedi se hecaš?
Drugače pa bi takoj imel eno tako pocket rocket za kakšne ovinkaste ceste.
S 100 konji nekateri danes ne upajo niti prehitevati, pred 20-imi leti pa je bila leteča truga.
confused-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
100 konjev in 800 kg je leteča truga. Zraven še prištej disk zavore v velikosti podstavka šalce za kufe, zadaj togo premo pa še kaj....
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.093
2.880
113
Imel sem Swifta 1,3 GTI, blokada na 8000 rpm, letel ko sneta sekira, varen pa ravno tok
cheer.gif
super avto, pogrešam ga.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
100 konjev in 800 kg je leteča truga. Zraven še prištej disk zavore v velikosti podstavka šalce za kufe, zadaj togo premo pa še kaj....

Leta 90, recimo, je imel Swift GTI zadaj posamične obese. In razmerje med težo in močjo slabše kot recimo pri sedanjem Cliu RS. Je torej tudi ta leteča truga?
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.093
2.880
113
jaz sem zmer aktivno vozil
wink-1.gif
ja ne moreš primerjati cliota ki ima ABS, ESP, airbage,... in swifta, sam zame je bil swift super, če bi mel dnarja na odmet bi si enega kupil in obnovil v nulo hehe
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
ksz

Sicer se nisem nikoli peljal z swiftom, ampak tehnični podatki niso ravno najbolj impresivni, niti za tisti čas ne. 8.6 do 60mph (se pravi nekje 9s do 100 km/h), 16.8s na 1/4 milije in 183 km/h končna hitrost.

Malo nad 9s do 100 km/h gre danes recimo Polo 1.2 TSI z 400kg več in enako konji. Končno hitrost pa ima še večjo.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.093
2.880
113
Jah sej niso tehnični podatki ne vem kaj ampak za tisti čas so bili bolj impresivni, pa lahek, glasen, pa še nekaj mi je bilo zanimivo avto je dišal hehe ne znam razložit pač nek material notri, brat ga je imel 5 let pred mano kasneje sem jaz kupil drugega in je bilo enako.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Kakšna je bila takrat aktivna in pasivna varnost?

V kontekstu mojega odgovora je to vseeno, sem samo popravil tvoje navedbe, ki so bile da je avto zaradi razmerja moč/konji leteča truga (ni res, leteča truga je, kot si tudi sam ugotovil, zaradi svoje aktivne in pasivne varnosti) in da je imel zadaj togo premo (ni res, posamične obese).