SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.939
2.641
113
Ok, te pa so verjetno delali na Madžarskem. Sem mislil da za novejše misliš. Vem da so vsaj zadnji dve generaciji za eu delani na Japonskem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Hanzi

ViLiam

Fizikalc
11. jan 2022
401
-875
28
Whaaat... moja 2005 Astra pa gre of hiše brez rje. Malo se je en mehurček delal pod desnim ogledalom pa sem pošmirglal cinksprej in laksprej čez in je še danes mir. Tudi pod zadnjim blatnikom se je delal na robu mehurček, enako, pobrusim 1x3cm cinksprej , laksprej in je še danes Ok. Pa avto vstopa v 20to leto. Tudi astra 2016 nima problemov. Je pa fajn vsako leto ob menjavi gum čisto vsak avto malo pregledat. Kamenje hitro odkrhne barvo, tam pa začne rjavet.
Sedaj mi je vse jasno :bonk:Opel :valjamse: Kdo se potem oglaša. Kera bruka :valjamse:
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Na temo.


Kot nekdo, ki ima T-crosa in vitaro doma, mi kar dviguje obrvi:

- Visoka uporabnost Tcrosa: plus je drsna zadnja klop, če plješ potnike in prtljago istočasno, imajo zadaj potniki malo prostora za noge in hkrati malo prostora za prtljago...
- Motor in podvozje: ko pohodiš 3 cilindersko kvačkalico, ti nad 3000 obrati zaropota kot kosilnica. Dodatni cilinder se precej pozna. Menjalnik je bolj precizen na VW, podvozje je boljše na vitari (awd verzija ima pol neodvisno zadnje vzmetenje + sport mode z 70:30 porazdelitvijo navora).
- sedeže ima boljše VW, zato mogoče boljši občutek v ovinkih

Testno relacijo občasno odpeljem. Po omejitvah sta oba avta podobna na cesti. Fieste ST ali MX5ke pa raje lovim z vitaro

Definitivno pa se pozna, da je Tcross novejši avto, ampak mi ne uide misel, da je kakšna koverta prišla na uredništvo :evil:

Nova vitara vsaj po tehničnih specih nima več multilinka zadaj (enako kot novi s-cross). Ne vem ali je samo napaka v podatkih ali pa so dejansko šli v šparanje s poltogo premo. Če lahko kdo potrdi/ovrže bi bilo super, ker sam še nisem uspel it na kolena pod novo verzijo.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Na servisu swiftu vsakič pridno podvozje špricajo s Krown sprejem... Najbrž iz preteklih slabih izkušenj...

Seveda pa lažnivo zaračunajo 4 deci, kot da so cel avto potopili vanj...
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.939
2.641
113
Na servisu swiftu vsakič pridno podvozje špricajo s Krown sprejem... Najbrž iz preteklih slabih izkušenj...

Seveda pa lažnivo zaračunajo 4 deci, kot da so cel avto potopili vanj...
Kam to voziš. Mi k Jordanu pa nimam v spominu da bi bilo kdaj na računu. Bom pa preveril.
Razmišljam pa da bi moji predstavil idejo da 1.2 dualjeta zamenjamo za podoben letnik 1.4 Sport.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Lušina.

"Razmišljam pa da bi moji predstavil idejo da 1.2 dualjeta zamenjamo za podoben letnik 1.4 Sport."

Na juriš, ne čakaj na maj :cheer: :cool:
 

MUC

Majstr
4. sep 2007
1.735
100
63
Tale tema je sicer že precej stara, ampak sem na istem, kot njen avtor :)
Torej išče se SUV srednje velikosti (za 5 oseb), na leto bo delal okoli 10k, starost do 3 leta in 100k km, cena pa do 25k€. Bencin/dizel/hibrid mi je dosti vseeno, samo da je avtomatik. Všečni XC60, Q3, X1 .. iščem kak dober predlog oz. nasvet, čemu se izogniti. Pomemben kriterij je seveda, da bo čim manj na servisu. Mogoče pa kdo tule kaj takega prodaja.. :) Hvala!
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.455
1.450
113
Vem da je meja 25, ampak za 2 jurja vec imas kar nekaj novih avtov, najvec prostora pomoje nudi Austral. Pa 5 let imas mir potem. Pa Duster, kaka Mazda, chinesium.....
 

Schime

Guru
22. nov 2008
1.988
771
113
Če se bo delalo do 10kkm na leto potem je najbolje dizel črtati. Pa za 3 leta stare do 25k€ lahko tudi Q3 črtaš, ker mislim da jih ni. Pa verjetno XC60 tudi ne. Rav4 tudi ne kot je nekdo omenil. Bo treba malo višje z denarjem.