Švaba gor ali dol, 3x raje Australa kot katerikoli volvo izven garancije. Tam pa RES imas frende na servisu....oz prej sovraznike.....
Koikor poznam primerov je običajno tak ali podoben problem pri dokaj novih avtih, za katere aftermarket delov sploh ni na trgu, kaj šele na odoadu.Problemi z rezervnimi deli.
Ali sploh - in kam - greste na odpad po rezervne dele?
Da je avto nevozen 6 mesecev - luč - je pa huda!
Ni čisto tako.Oba motorja v zadnji izvedbi sta ok, če gledaš novejše pa nenavito verzijo 2.0TSI. Mogoče je za izpostavit pred izbiro motorja da imaš v teh modelih DSGje z mokro in z suho sklopko, 2.0 oz. 4x4 modeli imajo zagotovo mokro sklopko, medtem ko je pri 1.5TSI načeloma bila včasih suha so pa pri novejših tole tudi malo pomešali (ne velja pa za vse VAG modele enako, tako za fermentorja moraš preverit kakšne tehnične vire).
Mokra sklopka = precej manj problematičen menjanik, načeloma tudi lepše speljuje oz. bolj natančno deluje. Zdrži precej večji navor. Moraš menjat olje na redni interval (60k km) tako da je to dodatni strošek.
Suha sklopka = nimaš menjave olja (razen opcijsko v mehatroniki), pri natančnih manevrih je bolj agresiven (parkiranje), zdrži prejej manj navora oz. se hitreje pregreva (če se greš kakšen offroad ali pa premike prikolice, kjer je hitrost na nivoju drseče sklopke hitro zajamra da je pregret)
Ah tudi tole ni čisto tako.Ni čisto tako.
Vsi 2.0 motorji (dizli in bencinarji) imajo mokro sklopko (neglede na pogon), od nekje 2017 naprej (odvisno od modela) s 7 prestavami (prej 6 stopenjski, menjava olja na 60.000 km), menjalnik DQ381. Menjava olja predvidena na 120.000 km, čeprav naj bi to nekaj spreminjali. Najbolje preverit direkt na dotičnem vozilu.
7 stopenjski menjalnik je dober, ni pa neproblematičen, ponavadi odleti (v malo primerih, ni to, da vsakemu) mehatronika in ostaneš samo s sodimi ali lihimi prestavami. Lahko že pri 70.000 km, lahko pri 150.000 km ali kasneje.
1.5 bencinarji (ne hibridne verzije) imajo vsi sedemstopenjski DQ200(G2) menjalnik s suho sklopko. Ravno tako 1.6TDI ali 1.0TSI trivaljniki.
1.5TSI 4x4 so sicer izjemno redki (recimo Karoq letnik 2019 se je dobil) imajo DQ381 menjalnik.
1.4 hibridne verzije (plug in hibrid mislim) imajo svoj menjalnik DQ400.
Mislim, kakšno vprašanje od kao eksperta?Hm, a veš da 2.0TDI 115KM dizla pa še nisem imel avtomatika. So bili vsi ročni. Je ta sploh na voljo z avtomatikom?
Ker 150KM imajo vsi brez izjeme DQ381.
Malo gledamo Cupra Formentor. Kakšni so 1.5 TSI ali 2.0 TSI motorji od VW? Zanesljivost, stroški vzdrževanja? So kakšne splošne težave? Dejansko za 30k eur dobiš Formentorja z malo kilometri in veliko opreme. Če primerjam z Volvom, ki si jih tudi ogledujem, je precej cenejši.