SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

jezek

Guru
24. jul 2008
3.469
1.466
113
Švaba gor ali dol, 3x raje Australa kot katerikoli volvo izven garancije. Tam pa RES imas frende na servisu....oz prej sovraznike.....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.443
2.581
113
Problemi z rezervnimi deli.
Ali sploh - in kam - greste na odpad po rezervne dele?
Da je avto nevozen 6 mesecev - luč - je pa huda!
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.040
996
113
Problemi z rezervnimi deli.
Ali sploh - in kam - greste na odpad po rezervne dele?
Da je avto nevozen 6 mesecev - luč - je pa huda!
Koikor poznam primerov je običajno tak ali podoben problem pri dokaj novih avtih, za katere aftermarket delov sploh ni na trgu, kaj šele na odoadu.

Pa švabi tud niso nobena izjema.Poznam primer, ko se je zaradi osnovne napake ugotovilo, da je dodaten problem na ekektroniki.Avto sicer vozen, ampak ga prodajalec ne da iz rok(menda problem varnosti) in ga nadimešča z avtom višjega ranga.Tudi v tem primeru je govora o mesecih, razlog:nedobavljivost rez.delov.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
723
101
43
Tudi meni je znan primer za en zelo pogost nemški avto, da je možakar čakal na elektronske komponente. Sicer ne več mesecev, nekaj tednov pa. Je pa bil avto vozen med tem časom.
 

Torque

Pripravnik
22. jul 2007
837
15
18
Malo gledamo Cupra Formentor. Kakšni so 1.5 TSI ali 2.0 TSI motorji od VW? Zanesljivost, stroški vzdrževanja? So kakšne splošne težave? Dejansko za 30k eur dobiš Formentorja z malo kilometri in veliko opreme. Če primerjam z Volvom, ki si jih tudi ogledujem, je precej cenejši.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.119
4.090
113
Oba motorja v zadnji izvedbi sta ok, če gledaš novejše pa nenavito verzijo 2.0TSI. Mogoče je za izpostavit pred izbiro motorja da imaš v teh modelih DSGje z mokro in z suho sklopko, 2.0 oz. 4x4 modeli imajo zagotovo mokro sklopko, medtem ko je pri 1.5TSI načeloma bila včasih suha so pa pri novejših tole tudi malo pomešali (ne velja pa za vse VAG modele enako, tako za fermentorja moraš preverit kakšne tehnične vire).

Mokra sklopka = precej manj problematičen menjanik, načeloma tudi lepše speljuje oz. bolj natančno deluje. Zdrži precej večji navor. Moraš menjat olje na redni interval (60k km) tako da je to dodatni strošek.
Suha sklopka = nimaš menjave olja (razen opcijsko v mehatroniki), pri natančnih manevrih je bolj agresiven (parkiranje), zdrži prejej manj navora oz. se hitreje pregreva (če se greš kakšen offroad ali pa premike prikolice, kjer je hitrost na nivoju drseče sklopke hitro zajamra da je pregret)
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

Torque

Pripravnik
22. jul 2007
837
15
18
Hvala za razlago glede sklopke. Kaj pa so novejše verzije 2.0TSI, od katerega letnika naprej se priporoča? Vidim, da so razponi moči kar veliki za TSI motorje, od 150 KM pa do 310 KM. 2.5TSI varianta mi je predraga :)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.119
4.090
113
V formentorju so itak zadnje generacije obeh motorjev, ker ni še toliko časa na trgu, torej najbrž 150KM za 1.5 in 190KM za 2l (navita verzija 2.0 je pa 300KM+).

* 1.5TSI dobiš v mild hibrid verziji (oznaka eTSI), o tem se pa še ne ve veliko oz. koliko problemov predstavlja mild hibrid sistem še ni čisto poznano. Osebno bi se ga izogibal.