SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

sad

Guru
24. avg 2007
20.939
9.598
113
Pri veliki večini avtomobilov se to lepo sliši iz zvočnikov, če avto stoji na mestu.
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.259
1.891
113
Zdaj imamo dve vzporedni temi o Toyoti (po večni Corroli)..v eni so hvalospevi (pa pljuvanju mene, ker nisem baš takega mnenja in druga (ta), kjer kapljajo neskončni felerčki, ki so prisotni.

Saj se da živeti z njimi a ...

Suma sumarum...na koncu je hibridni pogon edina svetla točka (gledano z vidika porabe)?....jaz ga v svoji nisem imel, zato sprašujem...
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.939
9.598
113
Tudi z vidika neagresivne vožnje je Toyotin hibrid top, nobenega prestavljanja, samo enakomerno pospeševanje.
Pri agresivnem vozniku pa ''razpade'', vsaj po mojih kriterijih.
#čakam,daizvem,danevemnič,kertoyotahibridjenekajnajboljšeganasvetu,splohzaagresivnevoznike
 
Nazadnje urejeno:

tomi

Guru
1. sep 2007
18.427
9.754
113
40
MB
suma sumarum na koncu vedno pridemo na iste zaključke. rižek je ok, delajo pa vsi še vedno neke nerazumljive ux zablode, ki so bile v avtomobilističnem svetu razčiščene 20 let nazaj. so pa pregovorno zanesljivi, to pa ja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony, Clancy in sad

sad

Guru
24. avg 2007
20.939
9.598
113
Se dizel nic manj ne dere ce ga gonim kot hibrid. Tako da spet neki predsodki. Nekateri kar ne morete iz svoje koze, ha? :)
Veš kaj, meni se električar čisto nič ne dere, pa še leti bolj kot hibrid. Kaj pa sedaj?
Sedaj pa recimo primerjaj tvojo hibridno Toyoto s primerljivim bencinsko gnanim avtomobilom, pa napiši še kaj o predsodkih.
 
  • Haha
Reactions: jonny77

luka51

Guru
16. avg 2007
14.353
5.629
113
Ja oba rabiš tišat v obrate da greta. Tak da ne vidim nekega problema. Ko atmosferca rukneš na 4500 obratov tudi ni tih. Če hočeš da da vse od sebe si v obratih. Pa lahk obračaš kak koli.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.271
113
Veš kaj, meni se električar čisto nič ne dere, pa še leti bolj kot hibrid. Kaj pa sedaj?
Sedaj pa recimo primerjaj tvojo hibridno Toyoto s primerljivim bencinsko gnanim avtomobilom, pa napiši še kaj o predsodkih.
Corolla je bencinar...
Elektricni avto pa kar imej, pri meni ne pride v postev.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.939
9.598
113
Ja oba rabiš tišat v obrate da greta. Tak da ne vidim nekega problema. Ko atmosferca rukneš na 4500 obratov tudi ni tih. Če hočeš da da vse od sebe si v obratih. Pa lahk obračaš kak koli.
Sodoben bencinski turbo motor s samodejnim menjalnikom bo pri agresivnem (NE KICK DOWN) pospeševanju vlekel konkretno od 2 jurja naprej in prestavljal pri tam nekje 4 jurje ali še prej.
Ampak sem pozabil, da Alter vozniki poznajo samo ON/OFF položaja za plin. :cool: Tak da ja, ni problema. Kot rečeno, Toyota hibrid: #topzaagresivce

Aja, pa ko že omenjaš atmosferca: da bo primerjava poštena, primerjaj top shit 2022 hibridno tehniko od toyote s 1985 atmosfercem v Yugu 45. Tak, da bo pušten.
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
20.939
9.598
113
Mazda je tukaj žal res izjema, ker je edina, ki še vztraja na atmosfercih. In če želiš kaj od njega, je dejansko treba v kickdown mode :(.
Kateri motor imaš konkretno? Imaš deaktivacijo valjev med vožnjo? Te to kaj moti, ko ''cukne'' pri priklopu?
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
820
394
63
Motor je G150 Mildhybrid.
Pri deaktivaciji dveh cilindrov ne cukne nič, pač pa se med vožnjo po dveh cilindrih, čutijo rahle vibracije in motor spremeni zvok. Nadležno, učinka pa nobenega.
Odsotnost turbine je najbolj opazna pri avtocestnih klancih, kjer je potrebno prestaviti dve, ali celo tri prestavi dol. Moram pa imeti na AC menjalnik v "M" načinu ker v "D" nonstop prestavlja dol-gor.
Pri nižjih hitrostih, in speljevanju, pa moram povedati, da je avto kar živahen in nič ne zaostaja za turbincem. Očitno k temu malo pripomore tudi elektrika.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad