Sušenje avtoceste

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Zbit asfalt je enostavno manj porozen. Tj manj vode 'vpije', ker nima por, kamor bi voda šla. Zato se tudi hitreje osuši.

ne-ne-1.gif

Tukaj si pa strokovno v meglo brcnil. Asfalt je vsak za vodo nepropusten. Če bi bil asfalt za vodo prepusten, potem nebi bil na bencinskih beton okrog točilnih mest. To nima nič z odvajanjem vode, da ne bo kdo kaj narobe mislil.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
obtežitev in izpuh bi bila logična

ampak, če je obtežitev nek faktor, kako to, da je v levem ovinku, leva kolesnica suha, ko je pa pritisk na desni kolo večji?
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Tukaj si pa v meglo brcnil. Asfalt je prav lepo porozen do neke globine, drenažni pa po celi debelini plasti.
Beton pa je na črpalkah zato, ker je precej bolj odporen na razlitja z bencinom in nafto.
@Odisej: tampon se vgrajuje zaradi prometnih obremenitev, ne pa prepustnosti.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.933
6.977
113
Danes sem opazoval sušenje na regionalni cesti.

Prej se je osušila desna kolesnica, pa čeprav je bil ovinek v levo, desno ali cesta naravnost. Na relaciji 5km je bilo vedno suho le na desni strani.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.116
1.058
113
Ker se vsi avtomobili vozijo z levim kolesom 30cm od črte, z desnim kolesom
pa zaradi različne širine vozil ne vozijo vedno na istem mestu.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
puste zdaj bencinske še za cesto se še ni ugotovilo zakaj se ena stran prej suši!
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Beton je elektrostatično prevoden material. Tisti beton, ki je na pumpah je malce drugačen od običajnega, da je zagotovljena elektrostatična prevodnost. Te lastnosti so deloma povezane tudi s prepustnostjo betona za vodo.

S tem, ko je beton elektrostatično prevoden in celoten sklop v avtomobilu od tanka do stika z betonom(pnevmatika), dosežemo da se električna potenciala tal in avtomobila izenačita, da ni nevarnosti razelektritve med tankanjem, razen če kaj ne prineseš od drugod. Asfalt je premalo propusten, da bi to zagotavljal. Pa še tale LINK si poglej.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.710
113
pri taščici
Slovenet: kolikor mi je jasno brcaš v meglo... bil prisoten pri gradnji dveh črpalk, in ti tudi povem da beton ni veliko drugače od tistega ki ga zmešaš v domačem mešalcu oziroma lahko takega tudi doma žmešaš če dodaš dodatke....
Mora pač biti OSMO in OMO? pa še kakšna malenkost (recimo metlan v pravi smeri , če veš kaj to pomeni). Mogoče je razlika v tem da je debel 20 cm, in da je v obeh conah konkretna armatura....

Na domačem dvorišču redno polivaj bencin po asfaltu pa boš videl kaj se bo zgodilo iz nejga....
Lahko da je posredni vzrok tudi elektro statika, samo verjemi da je prej razjedanje asflata kot pa elektrostatika.
Mislim da je po boksih F1 tudi beton, pa imajo kljub temu še poseben "trak" čez katerega se formula razelektri. Zakaj že?
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Keber 1 MOhm je maksimalna upornost, ki se še smatra za elektrostatično prevodno.

Hanzi: F1 je neprimerljiva z bencinskimi črpalkami. Razloga sta dva:
- hitrosti pretakanja goriva so tam dosti večje, zato je verjetnost naelektritve večja
- Ko na bolidu menjajo kolesa ga dvignejo, medtem pa tudi točijo gorivo.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
bencin je topilo in topi asfalt na dolgi rok, po mojem...že zato verjetno ni primeren za podlago na bencinskih, prav tako lepo gori, zato je asfalt prepovedan tudi v proizvodnih halah itd...
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:

Nisem vedel, da tudi v avtomobilizmu teme tako hitro zagnojijo...
frown-1.gif



Poroznost torej? Ampak zakaj je potem ravno tu najbolj zbit?

OFF: očitno si frišen v Avtomobilizmu

ON: še moja teorija. Vsa oz. večina vozil (voznikov) se pri vožnji na AC orientirajo po sredinski črti in tako s kolesi (kolesoma) na levi strani vozijo po približno enaki sledi. Ker imajo vozila različno medkolesno razdaljo, je "raztros" po sledi na desno strani večji - zato se tudi osuši kasneje.