V glavnem 1.6. 2015 sem kupil nov avto. V ponedeljek sem opazil izpraznjeno pnevmatiko. Pri zamenjavi sem opazil da je pnevmatika popustila na robu, se pravi med platiščem in tekalno površino. Napumpana je bila pravilno, udarjena ni bila. Zamenjal sem z rezervo, pnevmatiko odpeljal k trgovcu vozila in uveljavlal stvarno napako. Trgovec me je najprej prepričeval, da je zadeva vdarjena in da je moja krivda, na mojo zahtevo je odprl servisni nalog, pnevmatiko snel ter rekel, da jo bo poslal k Continentalu na analizo. Pravi, da se take zadeve lahko vlečejo več mesecev. Pričakoval je, da bom pri njem kupil novo, vendar sem jo naročil drugje, kjer je cca 30 EUR cenejša. Zanima me kakšen rok je, da ugotovijo ali je napaka v materialu ali kje drugje. Več mesecev je nesprejemljivo. Rezerva nima senzorja tlaka, je druge dimenzije in ni za vožnjo na daljši rok. V avtu je pravi light show. Zanima me, kakšen je rok za ugotovitev napake in odgovor na reklamacijo. Ali je možno naknadno z računom uveljavljat strošek za novo pnevmatiko kupljeno pri drugem trgovcu. Kaj mi je narediti. Trgovec se izgovarja na proizvajalca gume, vendar avto je bil kupljen kompletno pri njem skupaj z serijsko vgrajenimi gumami. Kaj storiti, uveljavljati stvarno napako za celotno vozilo?
Nazadnje urejeno: