Citat:
Uporabnik Mikrohard pravi:
Jaz ne bom dokazoval ničesar, ker si ne lastim VW traktorja. Ampak dejstvo je, da samo s SW popravkom, kot ga napovedujejo za 2.0 TDI motorje ne morejo doseči istih voznih lastnosti in hkrati dosegati norm na testih... če bi bilo to možno, ne bi imeli "cheat" načina. Verjetno lahko pa dosežejo "zadovoljivo podobne" in bo zato samo SW popravek. Za 1.6 motorje pa očitno ne morejo samo s SW popravkom doseči podobnih lastnosti in bo zato očitno potreben še HW poseg.
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Pomojem bi moral VW ob SW popravku izdat novo specifikacijo vozila. Lastnika vozila zanima predvsem poraba. Če bo ta višja kot prej, ima uporabnik pravico do nekega nadomestila.
Glede na razsežnost pa mislim, da bi morala tukaj država prevzet pobudo in zaščititi interese svojih ljudi; tako lastnikov vozil kot ostalih, ki smo bili prikrajšani za čistejši zrak.
Citat:
Uporabnik Mikrohard pravi:
Jaz ne bom dokazoval ničesar, ker si ne lastim VW traktorja. Ampak dejstvo je, da samo s SW popravkom, kot ga napovedujejo za 2.0 TDI motorje ne morejo doseči istih voznih lastnosti in hkrati dosegati norm na testih... če bi bilo to možno, ne bi imeli "cheat" načina. Verjetno lahko pa dosežejo "zadovoljivo podobne" in bo zato samo SW popravek. Za 1.6 motorje pa očitno ne morejo samo s SW popravkom doseči podobnih lastnosti in bo zato očitno potreben še HW poseg.
Sicer pa:
Dva identična avtomobila, en originalen in drug z popravki po vpoklicu. In narediš različne teste z vzporedno identično vožnjo (povprečna poraba na par 1000km), moč na valjih, itd. Lahko tudi isti avto pred in po s podobnimi testi. Gotovo obstaja kak način.
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Pomojem bi moral VW ob SW popravku izdat novo specifikacijo vozila. Lastnika vozila zanima predvsem poraba. Če bo ta višja kot prej, ima uporabnik pravico do nekega nadomestila.
Ne enači tistega kar piše na oglasu, kjer vsi proizvajalci uporabljajo za porabo najnižje vrednosti s tem, kar je počel Volkswagen. Volkswagen je zavestno goljufal pri meritvah, na podlagi katerih so v homologacijah zapisani povsem drugačni podatki od dejanskih. Da ne govorimo kako je Volkswagen oglaševal svoje dizle v stilu najbolj čistih in ne vem še kakšnih.Citat:
Kdor se bo sedaj skliceval na "ekološko osveščenost" pade takoj! Glede na to, da Kia ponuja avte, ki imajo nižje porabe (vsaj napisane v oglasih) od vseh VW, potem je to sam bullshit. Kar pa itak je vse to skupaj en bullshit.
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Mene pa zanima še druga plat zgodbe. Neko znano pravilo alu eejstvo je, da imajo VW agrwgati večjo moč, kot je deklalirano. Recimo da ima oglaševane 103KW. Daste avto na valje pred kao posegom. Valji pokažejo 110KW. Ste v tem primeru, zagovorniki odškodnin, priprvaljeni plačati razliko v registraciji im zavarovanju, katero ste premalo plačevali pred tem?
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
ksz...
Jaz pa mislim da ne bo težko dokazati da je avto drugačen. Ob nakupu je namreč pomemben delež pri odločitvi prdedstavljala testna vožnja. Ker se občutkov ne da meriti, je treba pomeriti (lahko z sodnim izvedencem, na certificiranih valjih) karakteristike vozila pred in po predelavi. Če se ugotovi da je odstopanje večje od napake merilne naprave je zadeva lahko razloh za tožbo.
Sicer pa itak ni pomembno: ko se bodo pričele predelave, bo gotovo več novinarskih hiš dalo pomerit avte. Tudi če meritev ne bo certificarana, bodo rezultati, skupaj z placebo efektom, dovolj da se bodo ljudje začeli pritoževati. Če bo tega več (kar bo), bo moral VW že zaradi svojega dobrega imena ukrepati.