Tudi to je opcija. Nisem pa vedel, da je cena tako ugodna.Za 1x-2x na leto se bolj splača najem. 30€ = 10dni
Kaj meniš, da je bil vzrok za nastalo situacijo? Previsoka hitrost in posledično odprtje kovčka ali premočno zaviranje ter posledičen izmet zelo verjetno neprivezane robe v samem kovčku? Glede na tvoj opis bi jaz prej ciljal na slednje.Prvič v živo doživel odprt strešni kovček na avtocesti.
Lokacija: Primorska avtocesta.
Pri zapiranju prehitevalnega pasu skoči predme Passat (slovenska registracija) z rahlo nezdravo varnostno razdaljo. Ker je avto zelo blizu pred mano, vidim da ima nek zelo aerodinamičen kovček (precej položno se spušča na zadnjem delu), nakar mi pade na pamet, mogoče ima celo narobe obrnjen kovček (in to celo omenim ženi poleg).
Par sto metrov naprej avtomobili zavirajo in vijugajo, tudi jaz se komajda izognem zavirajočim se avtomobilom, ter vsemu na avtocesti. Na sredi avtoceste (na črti med voznim in prehitevalnim pasom) leži velik kos plastike, ter nekaj majhnih kosov po avtocesti. Prva misel je bila, prometna nesreča, v parih trenutkih pa zložim sliko skupaj.
Med vožnjo je temu Pasatu odprlo kovček, odtrgalo zgornji pokrov in razmetalo stvari po avtocesti. Kakšnih 100 metrov naprej, je ob strani na odstavnem pasu parkiran Passat, ki ima polovični kovček na strehi (spodnja polovica), ter nekaj prtljage.
Tako da ja, ni povsem nedolžna zadeva tak strešni kovček. Do sedaj nisem, v bodoče pa zna iti kakšna gurnta naokoli mojega.
staranje materiala. plastika v trugah je izpostavljena ekstremnim temperaturam pozimi in poleti, tisti zatiči pa so v primeru preveč nabasane truge neenakomerno obremenjeni in čez čas lahko kaj poči.Kaj meniš, da je bil vzrok za nastalo situacijo? Previsoka hitrost in posledično odprtje kovčka ali premočno zaviranje ter posledičen izmet zelo verjetno neprivezane robe v samem kovčku? Glede na tvoj opis bi jaz prej ciljal na slednje.
Ni mela tista tavelika spredaj pantov?Naj gurtna kišto kdor hoče, če ne zaradi drugega da se boljše počuti, jaz je nisem še nikoli. Se nam je pa pred leti nekajkrat na kombiju odprla montana (tista velika, ki jo vidite na smučarskih kombijih). Ponavadi ker jo je kakšen otrok pozabil zariglat, ali pa kar tako, nihče se ni preveč sekiral, smo ustavili, zaprli nazaj in gas dalje.
Ni lepšega kot zvok napete gurtne v vetru skupaj s spremljavo frfotajočega prostega konca. Hendrix takrat iz groba gleda, kdo tako lepo igra na strune!Jaz pa nerazumem kaj folk tak bolijo gurtne. Rukne tisto gurtno preko in si ziher. Jaz bi tudi na najdražji thule rukno gurtno preko za dolgo pot.
Ko mam srf robo na strehi so tudi vedno dvojne gurtne na eno prečko za ziher. Raje 2x gurtna kot, da ena spusti in za par jurjev robe poleti.
Ne, stranske. Odprta je bila ca. tretjino čez rob strehe.Ni mela tista tavelika spredaj pantov?
Ni lepšega kot zvok napete gurtne v vetru skupaj s spremljavo frfotajočega prostega konca. Hendrix takrat iz groba gleda, kdo tako lepo igra na strune!
Gurtna se lojtre, pa plohe, pa ostali odpad ki drugače ne stoji, da dam za kufer 1k eur in potem vlečem gurtne naokoli ga pa raje nimam.
K da bi nosilec za kolesa vedno še prigurtnal nekam na avto. A bi to delali? Ne, ker je nosilec narejen tako, da ga ni potrebno gurtnat.
Maš point ja, tudi staranje materiala je na daljši rok lahko konkreten faktorstaranje materiala. plastika v trugah je izpostavljena ekstremnim temperaturam pozimi in poleti, tisti zatiči pa so v primeru preveč nabasane truge neenakomerno obremenjeni in čez čas lahko kaj poči.
Razen nosilci, ki so narejeni tako, da jih je treba gurtnat na avto...
Sam si si kriv če neznaš gurtne vezat. Vsega znanja ti pa tudi ne da google.Ni lepšega kot zvok napete gurtne v vetru skupaj s spremljavo frfotajočega prostega konca. Hendrix takrat iz groba gleda, kdo tako lepo igra na strune!
Gurtna se lojtre, pa plohe, pa ostali odpad ki drugače ne stoji, da dam za kufer 1k eur in potem vlečem gurtne naokoli ga pa raje nimam.