Število smrtnih 2016 KATASTROFALNO

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.506
10.734
113
Kazni pri ljudeh (večini ne pomagajo)..zato pa imajo v USA 2,3 mio ljudi zaprtih..pridejo ven pa spet nazaj..kazenski sistem je neučinkovit.
Povratnikom bi bilo potrebno onemogočit vožnjo, torej posekat prste, noge itd, da fizično ne moreš vozit. gotovo.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Tu bodo jutri

Kot da bi ti učitelj dan pred testom poslal odgovore
bonk.gif
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.808
639
113
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Kaj pa trzinska obvoznica? Da vidimo angelcke na alterju.....peljes se tam 70,se pravi po omejitvi in si najpocasnejsi. 99% jih prekoraci,pa ne za malo. In ker je tooooook nevarno it cez omejitev in s tako frekvenco prometa kot je tam,bi pricakoval,da je vsak dan najmanj 5 mrtvih. Tolk o tem. Cudn,da tam niso ze radarja namontiral,ker bi bla luknja takoj polna.

Na trzinski obvoznici je omejitev večinoma 90km/h, ne 70. Postavitev znakov je npr takšna:


Znak za 70, potem pa znak konec Ljubljane, kar pomeni 90.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
Pozor - mnenja so tu deljena - v zakonu namreč ni dorečeno ali konec naselja dejansko prekliče predhodne omejitve hitrosti.

Sam sicer "zagovarjam", da "konec naselja" pomeni "odprto cesto" - torej omejitev 90 km/h.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Mnenja so mogoče deljena, dvoma pa ni: znak za konec naselja razveljavi omejitve, ki so veljale v nasleju. Enako seveda velja tudi obratno (začetek naselja)
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Mnenja so mogoče deljena, dvoma pa ni: znak za konec naselja razveljavi omejitve, ki so veljale v nasleju. Enako seveda velja tudi obratno (začetek naselja)

Daj prosim citat iz zakona, ki bo tole 100% potrjeval Thx.

Še enkrat - sem sicer tudi tvojega mnenja, da bi tako moralo biti (in tudi vozim tako
tongue-1.gif
) - ne vem pa kako bi se končalo pred kakšnim sodiščem.


edit:
Posipam se s pepelom!

V novem pravilniku o prometni signalizaciji je jasno v 17. členu zapisano:

Citat:
(10) Izrecna odredba, označena z znakom za omejitev hitrosti, z znakom 2435 preneha veljati.

Znak 2425 je "Konec naselja".

Po prejšnjem ZVCP in tudi ZPrcP in prejšnjem Pravilniku o prometni signalizaciji pa temu ni bilo tako - ni bilo izrecno navedeno, da "Konec naselja" prekliče vse omejitve iz naselja.

 
Nazadnje urejeno:

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.808
639
113
Ok, se pravi je zadeva kristalno jasna: na trzinski obvoznici je omejitev 90, v križiščih je 70.
 

ametist

Fizikalc
5. nov 2012
181
47
28
Citat:
Uporabnik bertoncl pravi:
Ok, se pravi je zadeva kristalno jasna: na trzinski obvoznici je omejitev 90, v križiščih je 70.
Ce je pred kriziscem omejitev 70 in se za kriziscem ne ponovi potem je tako. Drugac pa se omejitev razveljavi s koncem križišča.
Lp.
 
Nazadnje urejeno:

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Očitno so ampak očitno 3/4 ljudi, ki vozi po cesti tega ni sposobna sprocesirat. Danes sem opazil, da to vključuje tudi mojstre, ki v Garminove zemljevide vnašajo omejitve.

Zdaj se pa sprašujem kaj je tu narobe:
* ali 3/4 ljudi sploh ne bi smelo imeti izpitov?
* ali je to enostavno prezapleteno, in bi bilo potrebno poenostavit?
* ali bi lahko kljub pravilu da križišče konča omejitev, še vedno postavili eksplicitne znake za končanje omejitev, kot to čisto lepo lavfa pri naših severnih sosedih.

Glede na to, koliko je na cesti prometnih znakov je nek proizvajalec le-teh prekleto dobro preskrbljen. Z uvedbo tretje rešitve bi tako namesto postavljanja vedno novih in novih in novih omejitev lahko njegovo žepe napolnili z nečim, kar bi bilo celo koristno za udeležence v prometu.

(just ranting) over&out.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Glede na mojo izkušnjo bi rekel, da se težava začne že v avtošoli, kjer sem moral cel kup stvari sam vprašat, če sem jih hotel sploh izvedet.

Vozniki večinoma sploh ne vedo kaj šteje kot križišče in še dalje vozijo kot pred njim. Da sta znaka STOP in za križišče s prednostno cesto ravno zato drugačne oblike kot vsi ostali, da tudi od strani/od zadaj vidiš, da je to križišče.

Pa da je treba dat žmigavec vsakokrat, ko je znak za potek prednostne ceste, tudi če ostaneš na njej. Pa še cel kup stvari, upam samo, da se je kaj popravilo s temi novimi testi, ki imajo ogromno več vprašanj in verjetno pokrivajo več situacij, kot ko smo mi hodili v avtošolo in se je bolj ali manj šlo za to koliko metrov pred železnico stoji kateri znak ter kdo ima prednost v križišču.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Še enkrat preberi kaj je napisal - ena skupina mu da prostor, druga "mi imamo prednost" pa zapre pot. Nato pa kolesar pričakuje, da bo z avtom zgazil celo peš cono, samo, da njemu, ki ima "absolutno" prednost, naredi prostor.

Napisal je: "Spravil sem se v situacijo, ne da bi se prepričal, da bom lahko iz nje splezal. (Kot npr da bi zapeljal v križišče, ne da bi se prepričal, da bom lahko iz njega zapeljal - op. jekleni.) (Eni trije so mi nekaj mahali, ampak oni niso blokirali prometa, to je bila moja odločitev na mojo odgovornost.) In potem je prišel udeleženec v prometu in sem ga oviral."

Tipičen manager torej,. kot tip v balonu nad puščavo. Zakuha težave in pričakuje, da jih bodo drugi reševali. In so vsi drugi krivi, če ne sodelujejo tako, kot bi si ta manager mislil.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Citat:
Uporabnik _BANDIT_ pravi:
A je koga zmotilo obnašanje peščev v prometu? Zadnje čase vedno večkrat doživim, da pešci mislijo, da imajo absolutno prednost na prehodu za pešce. Mene in mojo generacijo so učili tako, da če pridem peš do prehoda za pešce, se ustavim, pogledam levo in desno in če je prosto, stopim na prehod za pešce. Današnji pešci pa enostavno pridejo do prehoda in uletijo direkt na prehod, ne prepričajo se, če je mogoče dva metra stran avto, ki se pelje s hitrostjo recimo 50 km/h.

41. člen ZPrCP je dokaj enostaven.
Citat:
(1) Na prehodu za pešce, na katerem promet ni urejen s svetlobnimi prometnimi znaki ali ga ne ureja pooblaščena uradna oseba, morajo vozniki in drugi udeleženci cestnega prometa omogočiti pešcem varno prečkanje vozišča, ki so na prehodu ali stopajo nanj.

Tudi 45. člen ni od muh:
Citat:
(2) Voznik, ki se približuje križišču, prehodu ceste čez železniško progo, prehodu za pešce, kolesarski stezi, prehodu za kolesarje ali drugi prometni površini, mora voziti posebno previdno. Voziti sme s takšno hitrostjo, da lahko varno ustavi in pusti mimo vozila in druge udeležence cestnega prometa, ki imajo na križišču prednost, da lahko varno ustavi pred prehodom za pešce, pred prehodom ceste čez železniško progo oziroma, da lahko vozilo ustavi, če bi z vožnjo preko prehoda ogrožal pešce in kolesarje.

A to je ali ni abs prednost, je stvar debate in definicij. Znanje (svoje in svoje generacije) pa bi veljalo nekoliko osvežiti. Rešitve za probleme in izzive, s katerimi so se soočali v 60ih in 70ih letih zadnjega stoletja prejšnjega tisočletja pač niso nujno ustrezne za današnji čas.
 

2CV

Pripravnik
16. avg 2012
505
12
18
Citat:
Uporabnik sistemik pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
No - pa so te uslišali. V četrtek " speed maraton " - 12 ur lovljenja divjakov. Baje v sklopu "vseevropske akcije tedna umirjanja prometa".

Pa še prispevek na RTV SLO 1 v oddaji "Dobro jutro" si poglejte - Kapun ob ca. 7:20 uri (se pravi ca. 25 minuta oddaje).
Pa naj ne pozabijo na telefoniranje med vožnjo, pa na čohanje frocov na zadnjih sedežih... Pa seveda neuporaba luči, žmigavcev...
Da ne omenjam kaznovanja tistih, ki skrbijo za varne ceste...

467716-post_slo.gif
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.697
1.397
113
V včerajšnjem nadzoru so policisti, kljub napovedanim aktivnostim in medijskemu obveščanju, ugotovili 503 prekoračitve hitrosti. Na kraju so policisti s prekoračitvami seznanili 380 voznikov, v 123 primerih pa bodo voznikom v naslednjih dneh posredovana obvestila o ugotovljenih prekoračitvah hitrosti oziroma plačilni nalogi. Večino prekoračitev so policisti ugotovili v naseljih (336), sledijo jim avtoceste (121) in ceste zunaj naselij (46). Kot pozitivno lahko izpostavimo tudi dejstvo, da je šlo v večini primerov za manjše prekoračitve hitrosti, saj so policisti v 299 primerih izrekli le opozorila. V ostalih primerih so policisti kršiteljem izdali plačilne naloge oziroma izpeljali ustrezen postopek o prekršku. V primerjavi z maratonom nadzora hitrosti, ki je potekal v lanskem letu, ko so policisti ugotovili 1.225 prekoračitev, gre za pomembno zmanjšanje kršitev, kar ocenjujemo kot pozitivno.


V letošnjem letu praktično nismo obravnavali ekstremnih prekoračitev hitrosti. Izpostavimo lahko le voznika, ki je na regionalni cesti med Črnim Kalom in Kozino, kjer je omejitev hitrosti 90 km/h, na več kot dveh kilometrih vozil s povprečno hitrostjo 147 km/h in pri tem storil še več drugih kršitev. Sorazmerno visoko prekoračitev hitrosti so zabeležili tudi policisti na pomurski avtocesti, kjer je hitrosti omejena na 110 km/h, voznik pa je tam vozil kar 179 km/h.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.712
113
pri taščici
Se pravi so na vsaki lokaciji ujeli manj kot enega voznika povprečno. Ustavljali so namrec na 600 lokacijah. ZELO USPESNO! SEDI 5. Pa mama naj pride v solo.
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.712
77
48
Akcija je pokazala da statistično več kot cca 50% več ljudi spoštuje omejitve, kljub temu pa je cca 40% več mrtvih, kot lani.

Iz te statistike se da sklepati, da hitrost očitno ni glavni krivec za število mrtvih ampak ga je treba poiskati drugje.

Recimo za začetek v premajhnem vzorcu za statistiko.