Kazni so več kot dovolj visoke, manjka pa izvajanje predpisov. Zato je potrebno še kaj ljudi, poenostavitev postopkov, da policist nima 1 ure administracije za 3 ustavljena vozila in predvsem avtomatska tehnična oprema. Dober način, kako bi se to dalo narediti, je pokazal Kangler v MB, vendar so ga bedaki odrezali. K tehnični opremi je potrebno dodati tudi učinkovito zakonodajo, ki omogoča kaznovanje vsaj lastnika vozila, če že voznika ni možno dobiti. Učinkovitost zakonodaje se kaže tudi pri sekcijskem merjenju skozi trojanska predora.
Trenutno ni na vidiku nič, kar bi lahko rešilo motoriste. Dejstvo je, da je danes motor bolj dostopen kot nekdaj. Jaz bi lahko bil kritičen primerek. Imam A od nekdaj, žal pa nekdaj ni bilo financ za motor. Sedaj bi si ga lahko kupil in če si ga kupim, bom na motorju še slabši od 18-letnega mladca, kar se tiče telesnih sposobnosti, reakcijskega časa in podobno. Edino verjetno bi v glavi imel nekaj več poštimano. Motor je precej slabše viden in po tej plati bi morali motoristi voziti počasneje od avtomobilov vsaj na slabše preglednih cestah in v gostejšem prometu. To pa seveda sodi kvečjemu na področje znanstvene fantastike. Priznam, da zadnja poletja nerad vozim z avtom po motoristično obljudenih cestah. Večina je res normalnih in preverja, če si ga videl. Najdejo pa se primerki, ki predvidevajo, da če so oni 200 ali 300 metrov zadaj, da ga je 100 % vsak videl in si ne bo nihče z avtom drznil prehitevati traktorja, dokler on ne pade mimo.