Število mrtvih na slovenskih cestah

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.156
11.033
113
kod Džej-Zija
V bistvu je najprej opozorilo na kolone in delo na cesti, potem omejitev 100 km/h, ob sami zapori je pa omejitev celo 80 km/h. Danes sem šel tam skozi kako dobro uro pred nesrečo. Folk tam vozi zelo čudno. Čeprav je omejitev 80, smo v končni fazi vozili 30 in se enkrat zraven zapore skoraj ustavili.

Me pa res zanima, koliko je moral voziti ta psihopat z X6, da je tistega Versa skrajšal za več kot polovico.
bonk.gif
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Sklepam zgolj iz fotk, ki so na voljo, ne morem pa razločit, če je bil limo ali pa wagon.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.468
1.929
113
To je bila ziher kombinacija večih faktorjev v igri.
Tisti z BMW jem je očitno pripičil ko fooknjen po prehitevalnem, med tem ko mu je makaronar v Toyoti skočil na prehitevalnega. Ne verjamem da se mu je kar iz ljubega miru na polno zabil v rit To da se pred menjavo pasov preveri samo šoferjeva stranska šipa, pa je pri nas itak stalna praksa, kar verjetno dnevno opažate tudi sami.
Če bi italjan pogledal v ogledalo bi moral videt, da je BMW že zelooo blizu ter da se mu zelo hitro približuje in že samo iz samoohranitvenega nagona ne bi zavil na drug pas. Če bi bila razdalja primerna pa bi un z BMW jem verjetno tud lahko odreagiral in se ne zabil s tako hitrostjo. In spet, če bmw ne bi pripičil vsaj 200, posledice zagotovo ne bi bile tako hude. Skratka jeba. Opomin, zakaj se 200+ po naših avtocestah ni dobro vozit.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.726
6.501
113
Radar na ta odsek v vsako smer in vsak dan 7h - 9h, 15h - 17h krožnja vožnja Provide Šentjakob - Domžale - Šentjakob s kaznovanjem prekratke varnostne razdalje, prepočasne vožnje in tovornjakov, ki prehitevajo.

Ko Vlačič odide pa dodatni vozni pas Dragomelj - razcep Zadobrova.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Saj težava je v tem, da so Provide več v garaži, kot na cestah. In Provide ne sodijo samo na AC, lahko bi jih uporabili tudi v mestih. Je v mestih več vožnje v rdeæo in izsiljevanja, kot vožnje 160+ na AC.
 

Fetici

Fizikalc
1. feb 2008
550
36
28
Če bi kdo v naši lepi deželici dobil primerno kazen bi bilo veretno drugače
frown-1.gif


To bi bilo v ameriki uboj iz malomarnost! Se pravi 30 let čuze
shocked-1.gif

Pa brez nekih odmevnih sodnih fars in bla bla bla! Sodišča naš denar čez okno mečejo!
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Par fotk z Dnevnikove strani.

1042473640_3.jpg


1042473640_4.jpg


1042473640_7.jpg


Glede na 'pile up' se mi zdi, da je X6 'dohitel' Toyoto, ki je ustavljala ali pa že ustavila na AC. Vsaj glede na to, da sta pred Toyoto še dve razbitini skoraj pravilno obrnjeni v smeri vožnje... ne vem.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Radar na ta odsek v vsako smer in vsak dan 7h - 9h, 15h - 17h krožnja vožnja Provide Šentjakob - Domžale - Šentjakob s kaznovanjem prekratke varnostne razdalje, prepočasne vožnje in tovornjakov, ki prehitevajo..
Tako je. Pa kasirat vsem, ki prekoračijo dovoljeno hitrost za 10km/h, to bo biznis. Tist edini, ki pripelje tm mimo 200, pa itak pride ob 14h, tko da tega ne bodo sneli.
evil.gif

Aja, pa kazni povečat.
evil.gif


Pa italijanom ne bo treba zdej dveh penzij izplačevat, kakšna smola.
 

Megapixel

Pripravnik
28. sep 2007
976
2
18
Ljubljana
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Jah, ocitno se nekdo ni umaknu.....
bonk.gif

ksz

Bil sem v koloni nekaj vozil pred krajem nesreče. Glede na kulturo voznikov oziroma firbcev imamo precej
sreče, da ni več nesreč. Ljudje so se na kraju nesreče obnašali kot ovce. Sprehajali so se po odstavnem
pasu, motoristi so parkirali na črti med voznim in odstavnim pasom in skakakli okoli motorjev, otroci so tekali
med vozili in tudi po odstavnem pasu, kjer so policisti, gasilci in reševalci na polno zavirali zaradi njih.

Skratka žalost, tovrstne nesreče so rezultat prepotentnosti in nepremišljenosti. Naša kultura je zelo uboga.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.156
11.033
113
kod Džej-Zija
ksz

Citat:
Rekonstrukcija nesreče je pokazala, da je 36-letnik iz Domžal vozil osebni avtomobil znamke BMW X6, ko je na odseku Šentjakob - Domžale, domnevno zaradi vožnje z neprilagojeno hitrostjo, trčil v spredaj vozeči osebni avtomobil znamke toyota.

Tega je po trku odbilo v osebni avtomobil znamke opel astra, slednjega pa v opel insignio. Insignio je nato odbilo v ford ka, tega pa še v osebni avtomobil znamke suzuki SX4. V vozilo povzročitelja BMW X6 je treščil še osebni avtomobil znamke citroën C4.

V prometni nesreči sta v toyoti umrli potnici, 86- in 58-letni državljanki Italije in so ju morali iz pločevine izrezati gasilci. V nesreči je bilo poškodovanih še devet oseb, ki so jih odpeljali v klinični center v Ljubljani. Vsi naj bi bili izven življenjske nevarnosti.

Vir: žurnal24
 

timecop

Fizikalc
22. jul 2007
1.312
0
36
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
To je bila ziher kombinacija večih faktorjev v igri.
Tisti z BMW jem je očitno pripičil ko fooknjen po prehitevalnem, med tem ko mu je makaronar v Toyoti skočil na prehitevalnega. Ne verjamem da se mu je kar iz ljubega miru na polno zabil v rit To da se pred menjavo pasov preveri samo šoferjeva stranska šipa, pa je pri nas itak stalna praksa, kar verjetno dnevno opažate tudi sami.
Če bi italjan pogledal v ogledalo bi moral videt, da je BMW že zelooo blizu ter da se mu zelo hitro približuje in že samo iz samoohranitvenega nagona ne bi zavil na drug pas. Če bi bila razdalja primerna pa bi un z BMW jem verjetno tud lahko odreagiral in se ne zabil s tako hitrostjo. In spet, če bmw ne bi pripičil vsaj 200, posledice zagotovo ne bi bile tako hude. Skratka jeba. Opomin, zakaj se 200+ po naših avtocestah ni dobro vozit.

Udeleženih je bilo sedem vozil, zato je tole kar si napisal samo pravljica, verjetno niso vsi zapeljali pred po možnosti zafiksanega norega morilca.
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
. Opomin, zakaj se 200+ po naših avtocestah ni dobro vozit.

To je opomin vozniku BMW-ja.

Jaz bom pa še enega dodal.
Opomin, zakaj so v avtomobilih vgrajena vzratna ogledala. Ta jih ni uporabljal. Pa recimo, da je bilo po tvoje. Kaj mu sedaj to pomaga? Unim dvema, ko sta zadaj umrla, čisto nič.
 

Nenasiten

Fizikalc
16. sep 2011
848
73
28
Tablice zgledajo monaške. NIma sicer direkt veze s tem primerom, ampak Italijani večinoma zunaj Italije vozijo, kot da bi bili povsem nesposobni za vožnjo.
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Kriva ne bo nobena nesposobnost italijana, nobeno sanjanje voznikov v avtomobilu, nobeno telefoniranje, še manj you name it. Kriva bo ena in edina neprilagojena hitrost, amen. Potalamo položnice, next case please.
zmaga.gif


Mosenero slab primer si našel, in nima s tem, na AC nobene veze. No, vem pa, da ti je sedaj odleglo. To pa tudi šteje.
wink-1.gif
In ne, tam bi bil kriv jogurt v hladilniku, kateri že ima pretečeni rok.

Nisem napisal da je voznik toyote kriv. Sem samo napisal, da niso zastonj vzratna ogledala. Velikokrat se zgodi, da maš prednost, ma kaj ti pomaga verovati v tole. Mi ne pomaga nič, če sem pod zemljo in mi na nagrobniku piše " Imel sem prednost". Da se ne ubiješ v tem norem svetu, obstajata dve magični besedi. Sodelovanje v prometu.
 
Nazadnje urejeno: