Mulci obvladajo kar njim paše, ne to kar bi morali.Predmeta računalništvo ni ker mulci to obvaldajo bolj kot učitlji. Obstaja pa kot izbirni predmet.
Mulci obvladajo kar njim paše, ne to kar bi morali.Predmeta računalništvo ni ker mulci to obvaldajo bolj kot učitlji. Obstaja pa kot izbirni predmet.
To pa ni problem učiteljev ampak tvoj.Mulci obvladajo kar njim paše, ne to kar bi morali.
kdo? sami a ne. tko kot že zdej,Evo, tole sem ravno mel v mislih napisat.
Fantje, dobro si preberite tale post zgoraj. Še par let pa učiteljev za matematiko in fiziko praktično ne bo več, mogoče bo še kaka perla kje, dobri gredo pa počas v penzijo, mladih pa ni. V naši osnovni se dogaja točno to, kar zgoraj kolega opisuje, razpis zunaj, prijav pa ni. Kdo vam bo froce učil? Da o sodobni vzgoji in produciranju egocentrikov niti ne začnem.
pa ti veš da se menmo o skupini folka, ki se imenuje prosveta? z visokošolsko izobrazbo, ki jo primerjajo z zdravniki al pa farmacevti?Džis - bralna pismenost na psu….
Mingrede - kakšna pa je računalniška pismenost v preostali delovno aktivni populaciji? Alter uporabniki izvzeti …
BSPredmeta računalništvo ni ker mulci to obvaldajo bolj kot učitlji. Obstaja pa kot izbirni predmet.
To je to. Mene je sram, ko vidim, kakšni so nekateri starši od sošolcev mojih malih.glavni problem je v starših oz. v ljudeh, kar se je izkazalo med covid krizo. Vsi so bili strokovnjaki za zdravje, dohtarji, učitljeve itak ne rabijo, ker samo znajo vse, pa še hkrati so specialisti za računalništvo. Res ne vem, kje se takšni skrivajo, trg jih krvavo potrebuje, če so taki "asi" , pa ne samo za tipkovnico
po drugi strani pa so si za stanje učitelji delno sami krivi s tem Štrukelj &Co, ter hkrati z učnimi načrti, ki so v določeni meri popolnoma zgrešeni. Itak pa je tudi kriva zakonodaja ter permisivna vzgoja, da učitelj ne sme mulci niti "buu" naredit, pa ga bi že tožili. Tako pa tudi ne gre.
Pote, pa dobimo iz srednjih šol "pussye", ki mislijo da vedo vse, vmes še stisne nek FDV, zaposljivi pa razen v JS niso... nobenemu na FDV pa ne kapne, da rabimo visokotehnične poklice, če hočemo napredovati, en FDVjevec ali podobno ni gonilo napredka...
večina vid rezultate.Berem tole temo, Luka51 se nekaj trudi razložiti, ampak večina vas vidi samo tisto kar hočejo videti.
zlo velik je tega da "verjamejo", pa velik je klobasanja pa birokracije, pa "ničelne tolerance do nasilja"Učitelji, ki verjamejo v red in pravila in disciplino, naj se zase postavijo?
Ker je obvezna.... Naprej se težave reši bolj preprosto....pa a ni hecn, da se govori več al manj sam o OŠ?
le zakaj neki?