Star cayenne

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Pri 10+ starem amortiziranem SUV-ju, pa čeprav ob nakupu visokega cenovnega razreda, jaz ne vidim popolnoma nič prestižnega, ampak dobesedno ciganski voz, v katerem se praviloma prevažajo ćefurji z zajetno kriminalno kartoteko. Pa to velja tako za stare Cayenne, X5-ke, Touarege, Q7, zraven pa še limuzine ranga A8, BMW 7 ipd.. In seveda, obstajajo izjeme, ki pa so žal res v manjšini - da se ne bo takoj prepoznal kdo, ki vozi kaj od zgoraj naštetega.
Ociganjen avto takoj prepoznaš, pa naj bo Cayenne ali pa Honda Civic.
In jaz recimo kar nekaj X5k videvam v okolici, ki so daleč od cigomobila, pa noter tudi ne sedi nabildan zabritoglavec.
Tako da, morda je pa bolj problem v tvoji lokaciji :).
 
5. apr 2015
1.404
727
113
Men je pa kul, da se nabavi, kar človeku paše.. Bi pa hogan potem lahko odprl temo, koliko kaj stalo oz. kak si zadovoljen itd.. Moraš pa potem sprejet favsijo in privoščljivost, če bo kaj narobe šlo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Ociganjen avto takoj prepoznaš, pa naj bo Cayenne ali pa Honda Civic.
In jaz recimo kar nekaj X5k videvam v okolici, ki so daleč od cigomobila, pa noter tudi ne sedi nabildan zabritoglavec.
Tako da, morda je pa bolj problem v tvoji lokaciji :).[/QUOTE]
Sem kar pričakoval tak odgovor. Ne vem, očitno je potem Ljubljana z bližnjo okolico (pa ne živim na Rakovi Jelši) zelo ciganska.

Pa da ne bom preveč off: poznam kar nekaj prvih in drugih lastnikov, ki so bili lastniki avtov tega ranga od novega ali pa so ga kupili pri starosti zgolj par let, pa so imeli praviloma vsi po nekaj letih z njimi kar konkretne stroške, s tem da so bili avti dobro vzdrževani in praviloma z relativno malo kilometri, problemi so se začeli pojavljati že med 100 in 200 k km. Pa so to družinski, več kot solidno situirani ljudje, ki se z avti niso izživljali od semaforja do semaforja, ker pazijo na svoje stvari.

(Ne)privoščljivost na račun nekoga, ki si kupuje starega Cayenna za 7k €? Samo za dopuste bom letos zapravil večji znesek, potem naj si pa to vsak razlaga po svoje.

Avtorju teme (hogan), tebi želim pa čim boljši nakup.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik in tomi

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.086
446
83
45
dolenska
Mimam ravno izkušen s temi vozi, bom pa vseeno povedal kar sem doživel in kar pravijo lastniki. Vozil sem Tuarega v10. Stvar je nora in hudo za vozit. Ker je bil od 1 lastnika je bil ohranjen. Že sami servisi na VW so bili dragi. Od v6 tdi sem slišal same minuse, ker lastniki so bili 2 ali 3 in je crkavalo marsikaj. Verjetno zaradi iztrošenosti.
X5 so rabljene za bejžet stran, skor vse, ker so tudi iztrošene. To govorim o okol 10 let starih, ne novih.
Za Land roverje pa lastniki pravijo, ko ga kupiš moreš imet 5 jurjev na lagerju, ko avto iz izrednega servisa odpelješ, moreš spet imet 5 jurjev :D. To so bile besede lastnika.
Za porše pa ne vem nič, ker jih pri nas ni. Eden ma dizelaša sam lastnika ne poznam.
Še najbolj, po mojem mnenju, je Toyota LC. Avto res dolgo služi samo ko pa crkne kaj, je verjetno še porš cenejši. Imam rav4 05l in hočjo za lamdo 150 evričev. Za ponaredek je prisšlo 80 sam se sedaj pa lučka za izpušne prižiga, čeprov je vse uredu.
Izpod črte, ta vozila za navadne smrtnike niso. Je bolje kakega oldija nabavit in sam rihtaš kolikor maš časa ali znanja in še evričev neki ne izgubljaš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: VAG

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
landcruiser ni za tak denar, da bi zgledal... tu je prvi problem. Onemu frajerju pa, kije samo za dopust več rukno.... Marisdo fukn še 5x več kot ti za dopust pa sploh avta nima.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.086
446
83
45
dolenska
Pusti ti take, ki imajo ali pa se sam ven mečejo. Škoda tipkovnice.
Ja, LC res ne zgleda upadljivo sam cena novega in doba delovanja je pa večja kot od nemških vozil. In v ceni rezervnih delov jih nese.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Onemu frajerju pa, kije samo za dopust več rukno.... Marisdo fukn še 5x več kot ti za dopust pa sploh avta nima.
Očitno niso vsem (z mano vred) avto najbolj mokre sanje na celem svetu, zato tudi ne vidim nobenega razloga zakaj bi komu sploh zavidal katerikoli avto?
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Ma tak cayenne je že kr žalostna zadeva.

Enostavno zelo star avto. Pa ni to S klasa, ki je bila že pred 20 leti naložena z opremo, ki še danes ni nujno serijska, ampak “terenc” od firme, ki dela športne avte...
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.086
446
83
45
dolenska
Še vedno lepo zarohni, če lastnik ne tanka po 20€
Pred slabim desetletjem sem hotel kupiti s klaso s v12. Nakup je bil za 6 jurjev. Tle ni bil problem. Problem je bil, ker bi bilo potrebno naredit velik servis in zavore, diski plosčice. Materjal samo za motor bi prišel 2400. Za zavore niti nisem več spraševal.
Kot sem dejal, to niso vozila za navadne ljudi.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Pri 10+ starem amortiziranem SUV-ju, pa čeprav ob nakupu visokega cenovnega razreda, jaz ne vidim popolnoma nič prestižnega, ampak dobesedno ciganski voz, v katerem se praviloma prevažajo ćefurji z zajetno kriminalno kartoteko. Pa to velja tako za stare Cayenne, X5-ke, Touarege, Q7, zraven pa še limuzine ranga A8, BMW 7 ipd.. In seveda, obstajajo izjeme, ki pa so žal res v manjšini - da se ne bo takoj prepoznal kdo, ki vozi kaj od zgoraj naštetega.

Seveda je res. Samo zato razmišljam o menjavi. Ampak potem se spomnim, da mi dol visi kaj si drugi mislijo in vozim dalje :)

Ker pri BMW/Audi/Mercedes moraš vozit aktualni model, ali pa se zna zgodit da na semaforju ob tebi stoji cigo v istem avtu :)

Sploh bmw 5 je od 2010 - 2017 praktično enak.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in sajkek

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.998
1.440
113
Kolega je včasih delal na BMW premium select. Pravi, da so stranke večinoma zaščitne manjšine.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
BMWji so zelo popularni pri albancih in kosovarjih. In to običajno nekje par let stari X5, sedmice, itd., torej ranga 50 jurjev. Pekarne fajn nosijo :).
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
V vasi imamo bmw mehanika in stare x5 (pa tudi cayenne) vozi nekaj lokalnih hillbillyjev. Gre za 15 let stare premium gajbe, kriterij za nakup je vlečna kljuka in da gre čez tehničnega. Lokalni bmw mojster pa potem pobira ven in izklaplja kar ne dela oziroma se ne rabi več.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Jason in BigPoppa

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
BMWji so zelo popularni pri albancih in kosovarjih. In to običajno nekje par let stari X5, sedmice, itd., torej ranga 50 jurjev. Pekarne fajn nosijo :).

Par let stare premijske kante se prodajajo za tretjino cene novih. Kar je bilo novo 75 jurjev, gre 3 leta staro za 25.
Bogatuni si kupijo nove, ne glede na izgubo vrednosti, pametni se držijo stran vsega dragega premijskega, kar nima več garancije, ostane raja, ki misli, da je zmagala, če vzame za tretjino cene. Potem pa je na kruhu in vodi, ko pride prva okvara. Ki pri teh kantah pride kmalu. :)