Stajerska AC je za posr*t

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
v sredo sta bila za slovensko bistrico proti ljubljani zaradi sekancev zaprta počasni in vozni pas, danes pa samo počasni. danes je promet tekel v redu, v sredo smo stali 3 kilometre ...
če je res nujno do 17. ure delat sekance, ko je največja gužva, jaz ne vem, ampak daj pol zapri samo en pas, ne pa dveh ...
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.810
113
40
MB
v petek dopoldan, sta bila zaprta oba pasa ja, pa sekanci so ležali se po tistem odprtem
grin1.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.810
113
40
MB
možno, nisem pozorno spremljal, neka belo zelena žival je bla menda ja
grin1.gif
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Prihaja sekcijsko sekcijsko merjenje hitrosti,

Že vidim, kako bo povprečna hitrost čez trojane padla na cca 70 km/h. Vse za "varnost"!
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
In to bodo začeli merit v času, ko izvajajo dela? Ali bodo nehali, v mislih imam dela okoli šenčurja in celja.

Ker ko gre človek na šiht vjutro, pa nabaše tam na kolona, pa kleje na vlko, da bo zamudil...potem niti ne moreš nadoknadit izgubljenega časa, ker ti lepo merijo hitrost.

Ni kaj...bravo.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ker ko gre človek na šiht vjutro, pa nabaše tam na kolona, pa kleje na vlko, da bo zamudil...potem niti ne moreš nadoknadit izgubljenega časa, ker ti lepo merijo hitrost.

Res me fascinira ta odpor do vožnje po omejitvi. Ma OK, večina nas ima izpade in ga kdaj stisnemo, ampak ne morem verjet, koliko ljudi se konstantno pritožuje nad omejitvami hitrosti. Glede del na štajerki - pač vzameš v zakup, da so zožanja in greš od doma minuto, dve, deset prej. Druga pesem so izredni dogodki, ampak ta dela, za katera ve cela Slovenija pa res ne bi smela bit prevelik problem. Razen situacij, kjer se pri projektiranju zapor nekdo za=be...ampak takšnih situacij je bilo v zadnjem letu koliko? 5?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Povrhu vsega, če voziš skozi trojanske predore podnevi, ko je zmeraj kar nekaj prometa in gledaš, da števec ne preseže 120 km / h verjetno ne boš nikoli presegel sekcijsko merjene omejitve, ker nekaj laže števec v vozilu, nekaj ima tolerance meritev in nekaj te bodo drugi ovirali in boš moral spustiti hitrost. Ko vidiš kak posnetke kakega požara v predoru, pa se zaveš, da tam ne gre pretiravati s hitrostjo.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.810
113
40
MB
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ker ko gre človek na šiht vjutro, pa nabaše tam na kolona, pa kleje na vlko, da bo zamudil...potem niti ne moreš nadoknadit izgubljenega časa, ker ti lepo merijo hitrost.

Res me fascinira ta odpor do vožnje po omejitvi. Ma OK, večina nas ima izpade in ga kdaj stisnemo, ampak ne morem verjet, koliko ljudi se konstantno pritožuje nad omejitvami hitrosti. Glede del na štajerki - pač vzameš v zakup, da so zožanja in greš od doma minuto, dve, deset prej. Druga pesem so izredni dogodki, ampak ta dela, za katera ve cela Slovenija pa res ne bi smela bit prevelik problem. Razen situacij, kjer se pri projektiranju zapor nekdo za=be...ampak takšnih situacij je bilo v zadnjem letu koliko? 5?

tak pač to je pri nas, bunit se je treba, za kaj niti ni tolko važno
grin1.gif
 

boomslang

Fizikalc
10. nov 2014
1.397
0
36
Osnovni problem pri omejitvah je, da so marsikje povsem neživljenske, da ne rečem idiotske in mnogokrat celo nevarne... Povsod tam, kjer več, kot 50% voznikov redno vozi nad omejitvijo, se je resno za vprašat... Je problem v šoferjih ali v omejitvah...???
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
No skozi predore omejitev ni tako brezveze. Res pa je, da ne bi rabila biti tudi povsod med predori in še km pred in za predorom, ker ovinki niso tako hudi, marsikje med predori pa so tudi normalni odstavni pasi.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Problem ni omejitev. Problem je to da se bomo sedaj, ko bodo "varni" vozniki vedeli da se nekaj merili, vozili 70.

To je imenu iste varnosti, kot polno bremzanje iz 130 na 80, na prehitevalnem pasu pri Lukovici, ker je tam pač radar.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
med trojanskimi predori načeloma res ni potrebe po omejitvi 100, ampak tu se poraja vprašanje smiselnosti, ker če bi na tistih par km dolgih vmesnih odsekih dovolil vožnjo 130 namesto 100, bi to pomenilo prihranek kakih 10, 20 sekund. Po drugi strani pa bi zmedel voznike ko bi vsak kilometer avtoceste imel drugačno omejitev.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
...
To je imenu iste varnosti, kot polno bremzanje iz 130 na 80, na prehitevalnem pasu pri Lukovici, ker je tam pač radar.
no no, ne pretiravaj. kako bremzanjena polno. običajno se na prehitevalnem pasu bremza iz 130+ na 110-120, ravno toliko, da moram zaradi njih izklopiti moj tempomat 130
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik boomslang pravi:
Osnovni problem pri omejitvah je, da so marsikje povsem neživljenske, da ne rečem idiotske in mnogokrat celo nevarne... Povsod tam, kjer več, kot 50% voznikov redno vozi nad omejitvijo, se je resno za vprašat... Je problem v šoferjih ali v omejitvah...???
lahko poveš kakšen konkreten primer nevarne omejitve?
 

LatkaGravas

Pripravnik
26. maj 2015
266
0
16
Ti jaz povem: ljubljanska obvoznica smer Brdo proti razcepu Kozarje. Omejitev je 130 - nato je v smeri proti južni obvoznici naenkrat 80!
Znižanje iz 130 na 80 - kdor vozi po predpisih po omejitvi, mora zelo hitro znižati za 50 km/h ter tvega, da se mu nekdo zadaj naleti. Namesto, da bi pošteno uredili izvoz proti Tržaški cesti, raje postavijo omejitev.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
tukaj bi verjetno vmes res mogla biti še tabla za omejitev 100. vseeno pa mislim, da v primeru naleta ni tak problem v omejitvi, kot je problem v vozniku, ki spregleda tako tablo za omejitev kot počasnejše vozilo pred sabo
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
No skozi predore omejitev ni tako brezveze. Res pa je, da ne bi rabila biti tudi povsod med predori in še km pred in za predorom, ker ovinki niso tako hudi, marsikje med predori pa so tudi normalni odstavni pasi.

Glede na to, da po testnih meritvah Darsa, večina voznikov vozi prehitro in da so ti tuneli v uporabi že...več kot 10 ali 15 let? Kakšno črno statistiko imajo, da je tak problem hitrost? oz kaj tako groznega se trenutno dogaja v teh tunelih, da bi bilo potrebno na silo prisilit voznike, da vozijo po omejitvah. ali pa je "varnost" v tunelih nekako dokazala, da je omejitev dejansko brezvezna, in bi se varno lahko vozilo tudi 130kmh ali več?

Ker glede na pisanje Darsa, je najmanj ena nesreča dnevno in pa letno nekaj smrtnih žrtev.