gre se za pilota, ki je padel pri valjevu.
v vseh primerih je bilo natovih letal veliko več kot pa srbskih. ideja nikoli ni bila, da bi zmagal v spopadu, ampak da bi spopad prenesel na drugi konec.
v primeru valjeva je šlo za očitno politično igro, ki jo je z življenjem plačal odlični pilot.
tistega dne je bila v valjevu na obisku visoka delegacije politkivo, ki si je prišla ogledat posledice napadov prejšnjih dni. v napadaih na krušik je bilo namreč več postranske škode, kot pa direktne. padlo je 8 4 nadstropnih blokov recimo. letala so bila seveda aktivna tudi tisti dan in pilot je dobil navodilo, da jih spelje od mesat dogajanja stran. poeltel je in začel se je sposad, če lahko rečeš temu sposad, s tremi nato letali. v nekaj minutah so ugriznila v vabo še tri in zgodba se je preselila iz neba valjeva na rob mesta. pilot je v letalu vztrajal do zadnjega in poskušal odleteti do neobljudenih delov, da ne bi bilo žrtev na tleh. letalo je padlo v gozd, žrtev na zemlji ni bilo, pilot je umrl, delegacija pa se je pofotkala na kraju napadov.
srbska letala so v času nato napadov izvajala samo zavajujoče napade, zavlačevala napade na začrtane cilje. 40 letal vseh tipov pa nima kaj resnega iskati v konfliktu s 1000 modernimi letali.