Spor po nakupu starega avtomobila

sad

Guru
24. avg 2007
21.180
9.814
113
Lool, ti pa ne znaš preveč dobro brat, a ne?
No, dej pejdi do BMW salona in povpraši za Premium Selection. Hm, vsi ti avti so iz uvoza in ja, definitivno so sranje, tik pred menjavo celega avta.
hysterical-1.gif
Prodajalci so pa nori, ker dajejo za precej teh vozil celo do 2 leti garancije. Čisti minus...
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
fant

v nemčiji je kar nekaj park placov z lepo ohranjenimi vozili o polovičnih cenah ti pa ni nihče govoril, to si sam sedaj vključil. če malo gledaš in spremljaš, veš da so cene popolnoma enake kot pri nas ali pa celo malo dražje. nemec ti pa za svoj denar nudi več od slovenca. odvisno tudi kakšen avto kupuješ. znamko.
Tudi za uvožen avto hitro lahko ugotoviš zgodovino, dosti znamk ima mednarodno servisno mrežo in se da po šasiji mariskaj preverit
wink-1.gif
.
Tudi če si ga greš sam iskat, v tujino ali pa ga iščeš pri nas te lahko nategnejo, moraš imet pač dovolj znanja, vedet kaj gledat pri rabljenem avtomobilu in biti pozoren na določene stvari, ter imeti oko za to, da kupiš rabljen avto, ki je zagotovo vredu. Nakup rabljenega vozila ni za laika in ga ni prodajalca, ki bo rekel da nek avto ni vredu.

No, veliko teh šleparjev, ki jih ti pri nas videvaš gre na jug. Misliš da je na šleparju novih vozil vse popolno? Ni, brez skrbi.
Vsaka znamka ima zaposlenih kar nekaj 100 ljudi, da popravljajo nove avtomobile ki se poškodujejo med prevozom, ampak ker je nov je že po defoltu vse ok a ne?

Vsak kupuje vzdrževan avto, kaj kupi pa je drugo.

V vsakem poslu pa te bo kdo nategnil (ali pa se boš sam) ali je to pri avtu, ali pri mobitelu, ali pri počitnicah ali pa ko boš kupil 10dag salame... tako je...
 
Nazadnje urejeno:

Firing_Nukez

Pripravnik
3. mar 2010
328
0
16
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
meni se zdi da je čisto korektno odgovoarjal. meni se je zdel zaupanja vreden. saj pravim me zanima kako bi ti odgovarjal če ti pride en tkole s gobco pod nos in te zaslišuje obtožuje, vrti besede...

Hahaha
cheer.gif
A si ti on mogoče, al pa njegov kolega? Tudi, če je blo z avtom vse OK, jst k njemu ne bi šel niti vitrexa kupit. Kakšne debilne je ven metal, ej ...
Kaj je zame primer korektnega trgovca? Prideš avto gledat, pa ga da, brez da bi mu kaj težil, takoj skoz pralnico, če je kaj umazan, da lahko dobro vidiš lak, na dvigalo ti ga dvigne, da ga spodaj v miru pogledaš, brez problema ti pokaže še karkol druzga ... ne pa tole ... ti proda avto s sfakanim akumulatorjem, pol pa še vs penast, da pač avto stoji, da je to normaln
rolleyes-1.gif
 

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
Cene dobrih avtov v tujini so primerljive ali celo nekoliko višje kot pri nas, profitiraš pa na opremi, vzdrževanosti in pa izbira je večja.

Če si uvoziš sam, je ponavadi ok. Tudi, če ti uvozi dober prijatelj, ki se s tem ukvarja, je praviloma vse ok. Prav tako, če vzameš iz programa PremiumSelection, Weltauto, ipd., vendar je potem avto precej dražji. Dober avto lahko dobiš tudi, če enemu izmed dilerov ponudiš tam 3k eur več od povprečja, da ti poišče res dober avto na trgu.

Sedaj pa k realnosti: Večina folka itak nima ne nekih vez, ne znanja, da bi lahko v detajle preverili vozila pred nakupom, sploh če to ni slovenskega izvora. Zato so idealne žrtve za razne lokalne dilere. Važno jim je, da je avto poceni, poln opreme in z malo km in pri dileru dobijo kar so iskali. Poznam par teh modelov, ki po Sloveniji kupujejo avte, ki jih potem prodajajo na jug. Taki kupujejo izključno avte, ki so po totalki, z veliko km, zanemarjeni, z okvarami, ipd., važno je, da so pod ceno. Potem jih dajo polirat, kemično čistit, zbit km, ponaredit servisno in prodajo "kot nove". 100% sem, da tudi večina naših dilerov v tujini išče avte po enakem ključu, ki jih potem proda na našem trgu kot da so v odličem stanju in obdrži razliko kot zaslužek. Če bi nekdo v Nemčiji kupil dober avto po realni ceni, ga pri nas prodal za realno ceno in ob tem plačal še kakega jurja stroškov, od kod bi potem nekateri "uvozniki" tako obogateli?
Včasih je bil največji problem pri uvoženih stanje števca in morebitne poškodbe, danes pa je velik problem predvsem s papirji. Nemalokrat je folk presenečen, ko ne more podaljšati registracije, ker je avto prijavljen kot ukraden, ni bil plačan lizing, davek, ipd., čeprav je pred nakupom vse 3x preveril in je bilo ok. Je kar rizik za povprečnega kupca, zato sam odsvetujem nakup uvoženih avtov od raznih preprodajalcev, če ne gre za v drugem odstavku omenjene situacije.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Se nikakor ne strinjam. Primerjaj nastop prodajalca s predstavnikom Hypo Leasinga. Tudi slednji verjetno ni ravno vsak dan pred kamerami.

Tudi meni se je zdel nastop cloveka od Hypo Leasinga cisto drugacen (brez mutenja je povedal kako stavr stoji, se je tudi videlo, da je malce zivcen in se mu je enkrat malo zataknilo, ampak nic nenavadnega ali celo arogantnega). Tisti jehovc Ambroz je kar naprej nekaj mutil, ravno za skupaj sta s tisto gospo, ki nekaj "siva" (= se vozi v Lenti vsak vikend po kramo, ki jo potem preprodaja pri nas).
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.624
3.079
113
v lokalni ostariji
narodnjak: licitacije?


še enkrat vsem: ko ti pride ena novinarka na dvorišče, porine gobico pod nos in te začne zasliševat, tebi pa ni ravno vseeno za biznis verjemi da boš odgovarjal "čudno" sploh ko bo malo montaže še zravn...
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Sahurn ! Prvo kot prvo se jaz nimam casa pogovarjati z eno novinarko vsakic, ko se njej k***c dvigne, pa ce se postavi na glavo ("Oprostite, trenutno ne utegnem, dogovorite se s tajnico za termin"). Ce poklice, se da dogovoriti kdaj in kaj. Drugo, ce se je lahko clovek od Hypo Leasinga normalno obnasal (a je samo njemu dala pol dneva za pripravo ?), bi se lahko tudi tale. Tretje, kar je najbolj smesno - glede na to, da jih je zenska zaspecala in da je pricakovala obisk, bi se lahko bolje pripravila.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.624
3.079
113
v lokalni ostariji
radirko: ko bi bilo tak preprosto... bo pa naredila prispevek: prodajalec ni hotel odgovarjati, čakali smo ga 3 tedne, najbrž je popravljal vozilo bla bla bla...

ni nedolžen niti on, zagotovo je ze kdaj koga nategnil (kot vsak prodajalec) vendarle ga pa razumem zakaj se tako "trese"... hypo je zagotovo poslal nekoga, ki zna nastopati pred kamero, ki se ukvarja s tem... se tudi vidi da un je imel srajco odpeto, tak "holcar" sistem, hypotov predstavnik pa lepo obleko, urejen...

tukaj se vidi da bi ona rada nekaj zasluzila, sistem: ja æe ne bos platio bom pa zvala pop-tv i videt æes, kukulele... in je mislila da bo ona tam samo povedala kako je on njo nategnio, a ona veæ postena
 

miha_zd

Pripravnik
7. jan 2010
535
0
16
Maribor
Po moje ni sposobna leasinga plačevat, če dela na tržnici verjetno nima ravno velikega zaslužka. Avto bi lahko dala pregledat, šla na testno vožnjo, če pa že nič drugega pa vsaj pogodbo prebrala. Pa lahko bi se malo pozanimala koliko je avto v resnici vreden, saj je 13k € za 6 let starega forda galaxya uvoženega iz Italije z 150k km in brez potrjene servisne preveč.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.434
3.825
113
davorinm.wordpress.com
Citat:
Uporabnik damek1a pravi:
Cene dobrih avtov v tujini so primerljive ali celo nekoliko višje kot pri nas, profitiraš pa na opremi, vzdrževanosti in pa izbira je večja.

Če si uvoziš sam, je ponavadi ok. Tudi, če ti uvozi dober prijatelj, ki se s tem ukvarja, je praviloma vse ok. Prav tako, če vzameš iz programa PremiumSelection, Weltauto, ipd., vendar je potem avto precej dražji. Dober avto lahko dobiš tudi, če enemu izmed dilerov ponudiš tam 3k eur več od povprečja, da ti poišče res dober avto na trgu.

Sedaj pa k realnosti: Večina folka itak nima ne nekih vez, ne znanja, da bi lahko v detajle preverili vozila pred nakupom, sploh če to ni slovenskega izvora. Zato so idealne žrtve za razne lokalne dilere. Važno jim je, da je avto poceni, poln opreme in z malo km in pri dileru dobijo kar so iskali. Poznam par teh modelov, ki po Sloveniji kupujejo avte, ki jih potem prodajajo na jug. Taki kupujejo izključno avte, ki so po totalki, z veliko km, zanemarjeni, z okvarami, ipd., važno je, da so pod ceno. Potem jih dajo polirat, kemično čistit, zbit km, ponaredit servisno in prodajo "kot nove". 100% sem, da tudi večina naših dilerov v tujini išče avte po enakem ključu, ki jih potem proda na našem trgu kot da so v odličem stanju in obdrži razliko kot zaslužek. Če bi nekdo v Nemčiji kupil dober avto po realni ceni, ga pri nas prodal za realno ceno in ob tem plačal še kakega jurja stroškov, od kod bi potem nekateri "uvozniki" tako obogateli?
Včasih je bil največji problem pri uvoženih stanje števca in morebitne poškodbe, danes pa je velik problem predvsem s papirji. Nemalokrat je folk presenečen, ko ne more podaljšati registracije, ker je avto prijavljen kot ukraden, ni bil plačan lizing, davek, ipd., čeprav je pred nakupom vse 3x preveril in je bilo ok. Je kar rizik za povprečnega kupca, zato sam odsvetujem nakup uvoženih avtov od raznih preprodajalcev, če ne gre za v drugem odstavku omenjene situacije.

467716-post_slo.gif



@maca
eno je, če greš ti osebno ali kak tvoj znanec kupit avto v tujino (ali nekdo, ki mu 100% zaupaš), drugo pa če ga kupiš v avtohiši po nizki ceni, uvoženega iz kake Italije...

Kolega je kupoval avto...pride do avtohiše v šiški, super ohranjena Alfa, spolirana, vsa oprema...cena 1500 nižja od pričakovane... malo prevoženih. Kontaktiramo nekoga z vezami v Italiji...preveri po svojih kanalih...ta avto je imel zadnji servis 2 leti nazaj pri 200.000 km, na števcu pa je pisalo 80k.
hysterical-1.gif
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
ksz

men je pa najlepsi del kjer novinarka rece tisto magicne besede in realno stanje:

"gotovine nima, kreditno ni sposobna, rada bi pa nov in velik avto"

In tako je stanje vecina pleha po Sloveniji.
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
Ja, žal je res tako. Folk je zaradi avtomobilov tako zapufan da se ven ne vidi in pojma nimajo v kaj se spuščajo.
Da ne govorim da imajo zraven še po enega, dva pa tudi tri poroke, samo da speljejo skozi leasing.

@Ynos, jaz te zadeve dobro poznam, ker je to moje področje. Ampak malo posplošujete vse skupaj. Tudi pri slovenskem avtu je lahko ista fora. Je pa tako, da povprečen slovenček pač ne zna kupiti rabljenega avtomobila, ponavadi ga kupi ker je videti lep, ker pade na ceno, ker pade na vse drugo, samo pogledati pa si avta veliko ljudi NE zna in potem je jok.
Itak se ve, kdo so velike natege. Imaš tudi nekaj privat dilerjev, ki so pošteni - jih kar nekaj poznam, imaš take, ki enega avta nimajo čistega - tudi take poznam, imaš pa takšne, ki si ne morejo privoščiti biti nategnunski, ker imajo še kakšno drugo dejavnost, poleg rabljenih vozil in bi zaradi ene brezvezne natege lahko trpel ves posel.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.434
3.825
113
davorinm.wordpress.com
Saj sem napisal. Če poznaš dilerje in jim zaupaš je drugače... In točno tako kot si napisala...ne zna vsak skenirat avtomobila in i obrabljenosti stopalk povedat koliko ima prevoženih. Zato je pa bolj ziher preslišat neko dobro ponudbo s strani avto-trgovca, ki je uvozil avto iz npr. Italije..., ker je dosti verjetno, da je kaj narobe.

Še enkrat...ti poznaš dilerje, tud osebno...ostali jih ne poznamo.


Kolega je tudi sam uvozil fokusa iz danske (se mi zdi), pa je prišparal 2.000 in je super zadovoljen.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Se strinjam z večino zgoraj napisanega o uvozu. Že od ene parih ki so v tem puslu (med drugim je moj (bivši kolega tudi zloglasni Černe) mi je potrdilo da se dobrih avtov ne splača vozit dol. Taki stanejo priblilžno toliko kot pri nas, imajo sicer verjetno boljšo opremo in in so bolje vzdrežavni, a ne omogočajo tisti par jurjev zaslužka ki so potrebni dilerju da se ukvarja z njimi. Treba je torej dobiti zanemarjen, nevzdrževan ali podobno podcenjem avto in ga za čimmanjši denar zglanncati in uštimati. Druga varianta za zaslužek je seveda utaja davkov, ki tudi prinese določen zaslužek, če znaš seveda pravilno poštimati