Cene dobrih avtov v tujini so primerljive ali celo nekoliko višje kot pri nas, profitiraš pa na opremi, vzdrževanosti in pa izbira je večja.
Če si uvoziš sam, je ponavadi ok. Tudi, če ti uvozi dober prijatelj, ki se s tem ukvarja, je praviloma vse ok. Prav tako, če vzameš iz programa PremiumSelection, Weltauto, ipd., vendar je potem avto precej dražji. Dober avto lahko dobiš tudi, če enemu izmed dilerov ponudiš tam 3k eur več od povprečja, da ti poišče res dober avto na trgu.
Sedaj pa k realnosti: Večina folka itak nima ne nekih vez, ne znanja, da bi lahko v detajle preverili vozila pred nakupom, sploh če to ni slovenskega izvora. Zato so idealne žrtve za razne lokalne dilere. Važno jim je, da je avto poceni, poln opreme in z malo km in pri dileru dobijo kar so iskali. Poznam par teh modelov, ki po Sloveniji kupujejo avte, ki jih potem prodajajo na jug. Taki kupujejo izključno avte, ki so po totalki, z veliko km, zanemarjeni, z okvarami, ipd., važno je, da so pod ceno. Potem jih dajo polirat, kemično čistit, zbit km, ponaredit servisno in prodajo "kot nove". 100% sem, da tudi večina naših dilerov v tujini išče avte po enakem ključu, ki jih potem proda na našem trgu kot da so v odličem stanju in obdrži razliko kot zaslužek. Če bi nekdo v Nemčiji kupil dober avto po realni ceni, ga pri nas prodal za realno ceno in ob tem plačal še kakega jurja stroškov, od kod bi potem nekateri "uvozniki" tako obogateli?
Včasih je bil največji problem pri uvoženih stanje števca in morebitne poškodbe, danes pa je velik problem predvsem s papirji. Nemalokrat je folk presenečen, ko ne more podaljšati registracije, ker je avto prijavljen kot ukraden, ni bil plačan lizing, davek, ipd., čeprav je pred nakupom vse 3x preveril in je bilo ok. Je kar rizik za povprečnega kupca, zato sam odsvetujem nakup uvoženih avtov od raznih preprodajalcev, če ne gre za v drugem odstavku omenjene situacije.