Oj,
Včeraj sem na .de zbidal eno zadevo. Zdaj tu je situacija taka, da me ne spusti k plačilu, ker mora biti naslov v Nemčiji. O.k. ga imam preko Cheaperandmore (zanj sem izvedel na Alterju).
Piše pa tudi, da naj kontaktiram prodajalca, če naredi izjemo. Danes sem poslal že dve sporočili le temu, pa ne odgovarja.
Kaj naj naredim, če ne odgovori do jurti recimo 10.00? Pošljem nemški naslov in plačam?
Gre zato, da bi z direktnim DHL prodajalec prišparal 8 EUR, ker ima pošiljanje po Nemčiji v ceni, jaz pa 12 EUR. Prodajalcu sem predlagal, da sam krijem vse stroške pošiljanja, pa kot rečeno odgovora ni.
Pa še to: Skoraj pri vseh oglasih piše, da ne pošiljajo v Slovenijo. Ko o tem vprašam prodajalce, so mi do zdaj vsi odgovorili, da ni nobenega problema.
Tu se je prvič zataknilo pri izvedbi plačila. Prej ni bilo nobenega signala, da ne bo šlo, tako kot pri nekaterih oglasih, ko sploh ne moreš bidati, če si iz Slovenije.
Pa še to: Prodajalec ima 100 % feedback, same hvalospeve. Bil pa sem edini ponudnik
Pa sem prebral opis izdelka in ostalo.