Spletni nakup po nizki ceni - ENA-A NATEG !

tomi

Guru
1. sep 2007
18.715
9.918
113
40
MB
Citat:
Uporabnik alfabet pravi:
V vsakem primeru so šalabajzerji. Prvič, ker nimajo sistema, ki bi jim preprečeval takšne napake (če je šlo res za napako in ne namerno dejanje, da bi si nabildali obisk) in drugič, ker so imeli odlično priložnost za vrhunsko PR zgodbo. Če bi požrli ponos in rekli, da so naredili napako, ampak bodo vsakemu kupcu dobavili en monitor (da se rešijo ekscesov, ko je kdo naročil 10+ komadov), bi se z malo PR podpore par dni pisalo in govorilo o njih povsod. Za tak denar (čez palec recimo 50 jurjev) bi si naredili reklamo, ki bi jih drugače stala še enkrat toliko.

ne sanjaj
smile-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Da bi se jim to zgodilo preko eBaya bi veselo dostavljali monitorje, verjemi. Nema tam "izvinite, al' bilo je namjerno"
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Sedaj bi morali vsi, ki so jim naročilo stornirali, naročiti ta ali podoben izdelek po polni ceni in plačilo po povzetju, deset monitorjev, dva monitorja, itd... ko pa pride paket, ga pa zavrneš, s sporočilom, da je prišlo do napake...
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Iz Ajpesa za 2014:

ČISTI PRIHODKI OD PRODAJE 21.624.872

BILANČNI DOBIČEK/IZGUBA 2.035.078

Ne bi rekel, da jim gre ravno slabo ...
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.737
113
Marketinga očitno ne rabijo.

Če, bi pa sedaj vsakemu en monitor šenkali. Kaj, bi bilo pa naslednjič ko bi spet zajebali ?
bonk.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.715
9.918
113
40
MB
Citat:
Uporabnik Matej pravi:
Alo ti strokovnjak.

Pa ti v lajfu ne bos vidu tega dnarja, ki se tam obrača ane

obrača se obrača, ni pa tak ko vas misli večina da je povprečni rvc 150 %
smile-1.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.715
9.918
113
40
MB
Citat:
Uporabnik alfabet pravi:
Iz Ajpesa za 2014:

ČISTI PRIHODKI OD PRODAJE 21.624.872

BILANČNI DOBIČEK/IZGUBA 2.035.078

Ne bi rekel, da jim gre ravno slabo ...

daj še za mv, tisto bo bolj merodajno
smile-1.gif
 

Mare2

Guru
18. avg 2007
5.014
-1.287
113
Vidim, da sem zamudil ugoden nakup monitorja. Imam pa enega ful starega, se mi da je še zdi v kleti, ga prodam za 1 EUR.
smile-1.gif
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Sedaj bi morali vsi, ki so jim naročilo stornirali, naročiti ta ali podoben izdelek po polni ceni in plačilo po povzetju, deset monitorjev, dva monitorja, itd... ko pa pride paket, ga pa zavrneš, s sporočilom, da je prišlo do napake...

Ajde kdo vse je kupil, pa da se počuti "izigranega" ?
smile-1.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Ha, ha,...
Ne, resno, potrebno jim je dati malo njihovega zdravila... naročiti vsak dva monitorja, z osebnim prevzemom in plačilom ob prevzemu ali pa z dostavo na dom in plačilom po povzetju... ko te kontaktirajo, da lahko prideš prevzeti (ali ti dostavijo), pač poveš, da je prišlo do napake... ko to stori 100 strank recimo 2x mesečno, se jim takšne in podobne ''napake'' ne bi več dogajale.
cool-1.gif
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Itak imas pravico vrnit v 30 dneh
grin1.gif


Pa nej mal več zaloge naročajo, pa se provizijo bankam dajejo
smile-1.gif


ah ja, zabavno je če imas cas in denar
grin1.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
jaz tudi ne. začetna cena za izdelek je bila 0,01$, moja zmagovalna ponudba je bila slabe pol cene izdelka. kmalu dobim sporočilo od ebaya, da mi prodajalec ne more zagotoviti izdelka.
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Jaz sem kupil izdelek po redni ceni in ga nisem dobil.
Me je pa kitajec kot novinca takrat toliko casa nategoval, da je sel pritozbeni rok mimo.
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Saj ko sem kupoval je bil 100%. Imel je cez 10.000 mnenj.

Ocitno je potem ocenil, da se mu splaca nategovati. Namrec v mesecu dni si je nabral le negativna mnenja. Nekaj sto.
Mene je nategnil za malenkost proti ostalim.