spletna trgovina solo.si

netko

Guru
25. jul 2007
6.978
2.267
113
na zalogi kaj imata bolj ali manj samo dve web trgovini v sloveniji in čas bi bil da si nehate zatiskati oči oz ne jambrajte če se nasrejete ker je bilo že ničkoliko komentarjev s podobno vsebino pa ne samo na tega prodajalca... pa kaj mislite da si ljudje tukaj zmišjujejo in blatijo brez veze kot je nekdo nekaj postov pred mano napisal...
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.693
9.912
113
40
MB
hudič je ker pač smo tak narod, pa se veliki večini zdi pomembneje 1-2 € "prišparat" v začetku kot pa bit deležen kakovostne storitve
 

kwa

Fizikalc
8. avg 2007
1.088
0
36
Citat:
hudič je ker pač smo tak narod, pa se veliki večini zdi pomembneje 1-2 € "prišparat"
še večji hudič je, da je vse več takih.....žal na silo PRIMORANIH varčevat vsak €
frown-1.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.693
9.912
113
40
MB
ja samo ponavadi se glih tista opcija, ki je v štartu najcenejša potem ne izkaže za najbolj ugodno
grin1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Jaz nisem do njih prišel zaradi nizke cene, ampak zaradi zaloge - sem že napisal. V njihovi spletni trgovini ima velika večina izdelkov rdečo piko (ni na zalogi), nekateri redki pa zeleno (na zalogi). Na žalost podatki niso verodostojni.
 

kwa

Fizikalc
8. avg 2007
1.088
0
36
hočeš rečt....."nisam tolk bogat, da bi kupoval poceni"....


prekleto drži to ja, sam kaj češ....eni tega ne vidijo....
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.693
9.912
113
40
MB
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Jaz nisem do njih prišel zaradi nizke cene, ampak zaradi zaloge - sem že napisal. V njihovi spletni trgovini ima velika večina izdelkov rdečo piko (ni na zalogi), nekateri redki pa zeleno (na zalogi). Na žalost podatki niso verodostojni.

ne pravim za tebe, ampak ostalih 90 % potrošnikov
grin1.gif
 

badguy777

PDA maher
22. jul 2007
4.478
0
36
MB Okoliš
Zaj mi bota rekla, da bi kupla artikel v dražji trgovini, kot pa v cenejši?! Od predpostvaki, da sta obe trgovini v istem mestu in imata obe izdelek na zalogi? Tako da je cena sigurno isto pomembna kot zaloga.Včasih (redko) pa je res bolj pomembno, da ga dobiš hitro, kot pa poceni. Ampak, obe trgovini imata izdelek. Torej?
smile-1.gif


ON: Pri solo.si sem nabavil že 2 zadevi v roku dobrega leta. Oboje je bilo "Na zalogi" in je prišlo v par dneh po pošti, kot je bilo dogovorjeno.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.693
9.912
113
40
MB
jaz ti pač z druge strani razlagam in po moje 2€ nižja cena pač ne opravičuje nakupa pri eni trgovini, ko veš da je en al pa dva človeka za celo stvarjo, ker ti preprosto ne more ponudit kakovostne poprodajne storitve, sploh pa v sloveniji, ko itak 95% ljudi ne zna pogledat na garancijo kdo je servis za kaj pa ga poklicat, pa vsi nosijo nazaj k trgovcu v reklamacijo
grin1.gif
in če se že pri nakupu zalomi, si pol neupam predstavljat kaj se dogaja z kako reklamacijo.

sicer pa ne obtožujem nikogar in mi je jasno, da vsak ki dela, pač naredi kako napako
wink-1.gif
 

badguy777

PDA maher
22. jul 2007
4.478
0
36
MB Okoliš
Hja, za 2 eura bi jaz tut nabavlal v bolj "priznani" trgovini. Samo, če pa vidim ceni 31 eur in 38 eur, pa sigurno nabavim v cenejši.Itak na solo, na enaa, na mimovrste itd.. nimajo svojih servisov in morajo za garancijo skrbet uvozniki sami.
Primer: Pri solo.si sem dobo poleg grafike, garancijski ist in podatke kam poslat v primeru okvare, katera se je žal zgodila (serija 7 in pregrevanje..) pa sem vse lepo porihtal.

Da pa neredno osvežujejo zaloge pa je res za
bonk.gif
Upam, da pol vsaj ni problema razveljavit naročila, ker če ne grei, pol pa res nočem več met opravka z njimi.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Ejej...
frown-1.gif


Jaz sem ta kupoval že ene desetkrat. Nikoli nobenih težav. Enkrat sem celo poklical po telefonu, ker sem bil ravno v mestu, povedal kaj želim, in so rekli, da naj kar pridem.


Po statistiki bi se moral kaj kmalu kaj hudo opeči.
confused-1.gif
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Jaz tudi še nisem imel problema. Ravno prejšnji teden je sodelavki crknil disk v laptopu, so edini imeli na zalogi IDE disk, naročim in sodelavko naslednji dan pokličejo če lahko pošljejo večji disk za isto ceno, ker takšnega ni več za dobit. Pa je bil naslednji dan pri njej doma.
 

__X__

Pripravnik
9. sep 2009
160
0
16
Maribor
Jaz sem imel pa obupne izkušnje, naroči en izdelek prejel podobnega a nižjega cenovnega razreda, potem se je začela kalvarija z vračanjem in dokazovanjem, da sem prejel slabšega od naročenega, na računu je bil naveden pravi. Skratka cel kup dodatnih stroškov (pisma, tel.,..) da sem dokazal svoj prav, potem pa še čakal več kot 1 mesec za vračilo denarja.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik tomi pravi:in če se že pri nakupu zalomi, si pol neupam predstavljat kaj se dogaja z kako reklamacijo.

Btw, najbolj negativno izkusnjo pri resevanju reklamacije sem imel prav pri vas ceprav nisem tecna stranka. Pri SOLOtu se nisem kupoval ,ker se mi ne da zaradi prevzema/dostave v center. Izkusnje znancev so pozitivne.

@avtorju teme
Kaj si pa kupoval da je imel samo SOLO na zalogi?!
wink-1.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.693
9.912
113
40
MB
verjamem, se zalomi definitivno, pri večji masi še prej, se pa vsi verjamem da trudimo, da se nebi
smile-1.gif
 

Jarovit

Pripravnik
7. sep 2007
105
1
18
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
verjamem, se zalomi definitivno, pri večji masi še prej, se pa vsi verjamem da trudimo, da se nebi
smile-1.gif
Vendar pa se to dogaja vse prepogosto. Ne bom imenoval trgovine kjer sem pred cca 14 dnevi preko spleta opravil nakup TVja, ki naj bi bil na zalogi dostavljen pa v roku 7. dni s predhodnim obvestilom. 6. dan jih kličem in izvem, da TVja ni na zalogi in da se trudijo. Naročilo sem preklical in naslednji dan iz druge trgovino domov pripeljal TV. Naročilo bi preklical tudi, če bi imeli zamude samo 1 dan.Zakaj? zaradi tega ker je takih trgovin preveč krivi pa smo sami kupci, ki se pustimo nategovat po dolgem in počez. Niti na misel mi ne pride, da bi nekoga moral prositi ali čakati, da mi "pobere denar", grem raje v drugi kjer se bodo za moj denar potrudili.
Za take kikse, ki si jih privoščijo naši trgovci ni opravičala gre za navadno šalabajzersvo. Dober "kšeftman" bi se po telefonu ali po e mail. opravičil za napako in navedel real rok čakanja. Tako pa....saj vidimo.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
verjamem, se zalomi definitivno, pri večji masi še prej, se pa vsi verjamem da trudimo, da se nebi
smile-1.gif

no ja, gospodicna se ni pretirano trudila (prej nasprotno)
rolleyes-1.gif
 

Tusi

Fizikalc
3. sep 2007
1.236
3
38
Čist tko da malce obudim temo.
smile-1.gif

Pri njih sem par let nazaj nabavil HDD, ki je sedaj crknil, je pa še v garanciji. Sem jih klical na dve telefonski in poslal email, pa ni odgovora. Ali še obstajajo v delovi stavbi, da grem kar osebno tja?