spletna trgovina solo.si

fikus

kaktus
23. apr 2008
2.528
14
38
Jaz pa mislim, da je tale Solo očitno huda konkurenca, ker imajo večinoma najcenejše izdelke in jo hočejo ostali prodajalci čimbolj očrniti.

Sam sem kupil pri njih trikrat in nikoli ni bilo problemov pa fajn je, da je že nad 50€ brez poštnine.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

To enostavno ni res. Do sedaj sem kupil 10+ stvari pri njih. Če je pisalo "na zalogi", sem isti ali pa naslednji dan dobil mail, da naj pridem iskat.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.085
-8.779
113
No ja. Malo nazaj sem naročil en samsungov DVD-RW, ki je bil kao na zalogi. Po tednu dni pokličem, kaj se dogaja. Odgovor, da bo naslednji dan izdelek uštiman za prevzem. Tišina... 6 dni kasneje ponovni klic-znova obljuba, da naslednji dan bo pa res uštimano za prevzem. Jasno ni bilo.
Čez 3 dni lepo prekličem naročilo in naročim isto zadevo pri enaa, kjer sem jo dobil takoj naslednji dan.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
No, saj jaz sem pri njih tudi naročil zunanji DVD-RW za prenosnike od Samsunga prejšnji mesec. In sem čakal 10 dni. Vendar sem tudi dočakal.
wink-1.gif


Ogo
 

europa

Zelenc'
4. dec 2009
1
0
1
Spodaj je opisana kalvarija ki se mi je dogajal od 21.11.2009 do 04.12.2009 s spletno trgovino solo. Najprej so mi dejali da mi računa ne bodo popravili. Tudi na maile in telefonske klice se sprva sploh niso odzivali. Ker mi ni preostalo drugega sem poklical davčno in jim povedal mojo težavo. Dejali so da je podjetje dolžno popraviti račun in da podam prijavo zoper kršitelja. Dejal sem da bom še enkrat poklicalpodjetje s katerim imam težave in jim povedal kar so mi dejali na davčni. Ko sem poklical solo je v 30 sekundah bila rešena zadeva ki se je vlekla od 21.11.2009, 13 dni !!! Na koncu pa so me klicali vsi, Valter, Janja Pevec in dejali da seveda bodo popravili račun in se opravičevali.

Jaz v trgovini solo zagotovo ne bom več kupoval, od njih nebi vzel ničesar niti če bi mi podarili. Žal mi je le da nisem prej videl tega foruma, prihranil bi mi veliko časa in živcev.


----- Original Message -----
To: janjapevec@email.si
Cc: reklamacije@solo.si
Sent: Friday, December 04, 2009
Subject: Fw: Reklamacija


tudi včeraj ste mi dvakrat obljubili da mi boste popravili račun in me boste o tem obvestili po telefonu ali po mailu, niste popravili računa

danes sem se zaradi vas obrnil na davčno inšpekcijo, kjer so mi zagotovili da ste račun dolžni popraviti

pred nekaj minutami sem vam to povedal tudi po telefonu in tudi da vas bom moral, če mi danes do 11:00 ure ne boste popravili računa, prijavil davčni inšpekciji

sami se odločite kaj je za vas bolje
janjapevec@email.si

reklamacije@solo.si

trgovina@solo.si


----- Original Message -----
To: janjapevec@email.si
Cc: reklamacije@solo.si
Sent: Thursday, December 03, 2009
Subject: Fw: Reklamacija


danes sem bil na vaši spletni strani da bi si natisnil popravljen račun, saj so mi vaši sodelavci obljubili da ga bodo popravili, vendar račun še niste popravili, prosim da račun popravite in me o tem obvestite


----- Original Message -----
To: janjapevec@email.si
Sent: Wednesday, December 02, 2009
Subject: Fw: Reklamacija


Iskal sem vaš elektronski naslov in sem ga komaj našel. Letos aprila sem že kupil pri vas enake artikle kot zdaj novembra, vendar sem blago ki sem ga takrat naročil plačal podjetju email.si d.o.o., zdaj pa podjetju internetna trgovina d.o.o.. Ali se trgovina solo nahaja na lokaciji ki je označena z rumeno ?


----- Original Message -----
To: janjapevec@email.si
Sent: Wednesday, December 02, 2009
Subject: Fw: Reklamacija


danes sem se z vašimi sodelavci dogovoril da bodo popravili da bo pravilen, vendar mi računa ne bodo poslali po pošti ampak so dejali da si ga natisnem kar s spletne strani trgovine solo, upam da bo račun kmalu popravljen


----- Original Message -----
To: janja.pevec@solo.si
Sent: Wednesday, December 02, 2009
Subject: Reklamacija



ob naročilu sem vam napisal podatke za račun, poslali ste napačno izpolnjen račun na napačen naslov, pisno sem vas obvestil da mi pošljete nov račun na pravi naslov, vendar mi ga niste poslali, ne odzivate se ne na e-pošto in tudi na telefon se ne oglasite


----- Original Message -----
To: trgovina@solo.si
Cc: reklamacije@solo.si
Sent: Friday, November 27, 2009
Subject: reklamacija




spodaj je mail v katerem sem vam dodatno, še enkrat, jasno napisal, kaj mora pisati na računu
a ste kljub temu, račun sestavili napačno
prosim da račun popravite tako, da bo pravilen in da bo naračunu pisalo, kar piše spodaj z rdečo barvo
prosim da račun pošljete na naslov: gvubhiuhno



----- Original Message -----
To:
Sent: Saturday, November 21, 2009
Subject: Re: SOLO potrdilo naročila


Na računu mora pisati:

abcčdefg, d.o.o.
pakistanska 6
666 lizbona

Davčna št:1234567890



----- Original Message -----
From: trgovina@solo.si
Sent: Saturday, November 21
Subject: SOLO potrdilo naročila
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik europa pravi:
Jaz v trgovini solo zagotovo ne bom več kupoval, od njih nebi vzel ničesar niti če bi mi podarili. Žal mi je le da nisem prej videl tega foruma, prihranil bi mi veliko časa in živcev.
To je nasploh problem, da folk ne pozna "pravil igre".
Če zaigraš na pravo struno, se "dogajajo čudesa".
(s tem mislim omeniti firmi, da poznaš pravila igre in po potrebi namigneš na naslednji korak, ne kaj neumnega)

Velja za vse firme, tudi one kao ugledne...
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Kupil par stvari, BP, nazadnje pa se je zataknilo in jih te dni prijavim inspekciji, kupujem pa tam nic vec.
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
kupil ene 5x vsakič brez problem res pa je da sm šel osebno prevzet
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Lani enkrat februarja sem narocil en dvd player, ki so ga edino oni imeli kao na zalogi. Cakal sem 14 dni, potem cakal se 1 teden in v tem casu poslal dva maila in niso nic odgovorili. Pa nic, storniral narocilo in pozabil na njih.
 

burgy

Pripravnik
18. mar 2009
223
0
16
Jaz sem tudi pred enim tednom naročil en monitor, do sedaj je staus naročila neobdelan oz. v obdelavi.
Pa sem jih klical in preveril ali je ta monitor možno dobiti preden sem oddal naročilo.
Zgleda da ne bo nič od tega.
 

decko

Pripravnik
17. sep 2007
144
0
16
Prejšnji teden sem naročil zunanji disk, čez 2 dni me je klical iz Solo da ga lahko pridem iskat. Tako da v mojem primeru se potekalo super in lahko samo pohvalim
wink-1.gif
 

AndrejBiz

Pripravnik
13. jun 2009
46
0
6
sem kupoval tudi po tujini in lahko rečem, da so pri nas vsi kar dobri. zadnje čase pa kupujem praktično vse na EnaA , ker so najbolj spustili cene.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.470
448
83
Sicer ni moja izkušnja, pa vseeno.

Kupec je naročil nek logitechov surround sistem zvočnikov in zadeva ni delala v redu.

Problem je bil v garanciji - uvažajo bogsigavedi od kje, za garancijo pa so priložili kar kopijo tiste, ki jo prilaga Izid oz. Izishop. Seveda oni o tem niso vedeli nič in tudi dejali, da tega niso dobavili in garancije ne more uveljavljat pri njih. V končni fazi je dobil menjan zvočnik oz. glavno enoto, ki so jo vzeli kar iz enega drugega paketa. In verjetno pokvarjeno poturili nekemu drugemu kupcu? (stvar namreč ni delovala ok, ni pa čisto crknila).

Grenak priokus ostaja. Razlog za nakup je bila bojda cena - 15% nižja od najbližjega "zasledovalca".
 

Dr1m

Pripravnik
20. mar 2009
111
1
18
Goriška primorska
Obišči stran
Ne spomnim se da bi pri njih kaj kupoval, so se mi pa zamerili ker so ukinili email.si storitev
10.gif

Sicer pa pri spletnih nakupih, do sedaj, še nisem imel slabih izkušenj.
rolleyes-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
ksz

Da še jaz izlijem svoj žolč:

V nedeljo naročim pri njih tri zadeve (za vse je kazalo, da so na zalogi) - disk, ram ter procesor in izberem osebni prevzem po 16:30. V ponedeljek se ob 17h odpravim proti Dunajski, parkiram v bližini in 15 minut zaman tavam okoli, da bi našel njihovo trgovino. Vzamem telefon, pogooglam in voila - pridem na tole temo, v kateri Jernej hvala bogu omeni, da se trgovina nahaja v 10. nadstropju Delove stavbe (označb seveda ni nikjer, niti ni tole omenjeno na njihovi spletni strani). Skratka, vstopim v trgovino, povem kdo sem in kaj sem naročil. Model začne 15 minut brskat nekaj po računalniku (ni mi jasno kako lahko naročilo iščeš 15 minut), medtem se vsedem in čakam. Nato pristopi do mene in mi pove, da so procesorji pošli in bodo baje prišli v četrtek ... rečem OK, dajte mi zaenkrat samo disk in rame. Potem mi pove, da cena ramov ni taka, kot je na internetu (nekaj čez 37 EUR), ampak 35 EUR. Rečem OK, ni problema (ne bom se pritoževal, če so cenejši, lol). Potem gre v skladišče in ga spet ni 10 minut ... nato pride nazaj, prinese disk in rame ter pove, da se je zmotil pri ceni ramov, katera znaša 45 EUR in ne 35EUR. Rečem, da v tem primeru hočem samo disk (iz principa; vem, da bi lahko rekel, da mi mora dati po ceni na internetu, ampak se mi ni dalo ubadat z njim). Model se spet usede za računalnik in začne pisat račun ter garancijo, za kar je spet porabil dodatnih 15 minut. Nato mi omeni, da mi je spremenil geslo na spletni trgovini (WTF? Zakaj že?) ... skomignem z rameni, rečem OK, pograbim disk, se zahvalim in grem.

Mene gotovo ne vidijo več tam, ravno tako bom nakup pri njih vsakomur odsvetoval. Aja - pa nisem jih izbral zaradi nizke cene, ampak zaradi dejstva, da so (po internetni strani sodeč) imeli vse artikle, ki sem jih želel, na zalogi. Skratka, SOLO.si so izvrsten primer šalabajzerstva. Čudi me, da taka trgovina sploh še dela. Če bi v naši firmi tako delali, bi v roku dveh mesecev izgubili vse stranke.

Pa naj še kdo pojamra o nizkih plačah v Sloveniji ... še predobre so, glede na to, kako se dela.
smirk-1.gif