A greš stavit, da so bo po dograditvi gorenjske avtoceste promet po razsuti in nevarni lokalni cesti skozi Posavec povečal najmanj za 5x ?Citat:
Uporabnik tomi pravi:
več ceste pomeni razbremenitev določenih odsekov, in kot praviš zidamo avtoceste, kar pomeni da so lokalne ceste manj obremenjene, ki pa so dokazano bolj nevarne kot avtoceste, torej .. več avtocest = manj mrtvih
naslednja tvoja teorija
Tistih par kilometrov novih avtocest letno ni toliko, da bi bistveno spremenilo statistiko. Še vedno se ljudje največ vozijo po lokalnih cestah. pa tud avtoceste niso absolutno varne, so tud na njih nesreče, zgrajene pa tud tako, da je omejitev na novi avtocesti 60.Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Take pogruntacije kot je ta v citatu beremo kar naprej tukaj.Citat:
Koliko se je zaradi zadnje podražitve (dvakratne) zmanjšalo število nesreč in mrtvih pa ostaja skrivnost. no za mrtve vemo, da jih je več.
Zdej pa vsi vi, ki kar naprej lajnate takšno in podobno kozlanje, meni nekaj razložite prosim!
SJTV1 bi najbrž znal to objasnit saj je bojda majster in celo piše komentarje v Avtomagazinu, vendar on mi ne bo odgovoru ker me je dal na "ignore" Pa naj kdo drug, ki se strinja z njim, pove!
Pravite, da poviševanje kazni ne zaleže in da imamo samo še več mrtvih vsako leto in da zato kazni nima smisla dvigovat....
Kot vemo, imamo tudi vsako leto kak kilometer več novih Avtocest in drugih cest, tunelov, viaduktov itd... pa imamo vseeno vsako leto več mrtvih. A po tej vaši "bogovski" logiki pomeni, da nima smisla naprej gradit Avtoceste, saj je samo še več mrtvih vsako leto?
no za pijance ne bi rekel, ker je kazen 400€ za dva pira močno pretirana.Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Zglada da so zakon pisali SAMI PIJANCI IN STARDEDCI.
Evo, tukaj je sveza fotkaCitat:
na ovinku boš bolj težko postavil radar
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Ja no, zakaj potem ni manj mrtvih?Citat:
.. več avtocest = manj mrtvih
A naj prenehamo ceste gradit?
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
....
Glede na zapisano je bolje če si pijan in za volanom kot pa da se slučajno trezen pelješ 80 čez naselje ,kar na kakšnih širokih mestnih vpadnicah sploh ni neki veliki problem, lahko samo spregledaš kakšen znak kjer se konča omejitev 70 in hop cifizelj je tu , da slučajno ne omenjam kakšnih prehitevanj v škarjice kjer te lahko oglobijo za samo polovico zgornjega zneska.
Zglada da so zakon pisali SAMI PIJANCI IN STARDEDCI.
Pa lep pozdrav..
To ni res.Citat:
Represija še ni nikoli v zgodovini uspela in nikdar ne bo. Več je represije, več je ljudi nezadovoljnih, več je združevanja ljudi proti sistemu, kar bo pokazal tudi novi zakon.
Si mogoče pomislu, da je še boljše, če se skoz naselje pelješ trezen in 50 na uro?Citat:
Glede na zapisano je bolje če si pijan in za volanom kot pa da se slučajno trezen pelješ 80 čez naselje
Citat:
Uporabnik creep pravi:
Evo, tukaj je sveza fotkaCitat:
na ovinku boš bolj težko postavil radarRadar meri tiste, ki prihajajo proti meni, se pravi v ovinku. Tam je omejitev 60km/h, zaradi uvoza s stranske ceste. Je kar prav, da je tukaj postavljen.
Dvomim.Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
PS. Sem že parkrat videl belega Kangooja na Ljubljanski obvoznici. Ustavljenega na odstavnem pasu, brez spredaj po pravilih postavljenega varnostnega trikotnika. Me prav zanima, če si je gospod policist napisal kazen, čeprav je majhna?