Spet v nasprotno smer - nesreča

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.267
7.049
113
Že ja, ampak lahko bi zgubil kontrolo nad vozilom in "nekontrolirano zapeljal" na vozni pas na AC in nasadil nekoga, recimo.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Podobne oslarije se dogajajo ob vožnji mimo stacionarnih radarjev. Pri Lopati je prav simptomatično, da modeli zavirajo na 110 km/h, potem pa nazaj po gasu.
bonk.gif

In to najraje tak, ki misli, da mu vožnja s 140 daje pravico do levega pasu - pri stacionarcu pa skoči na bremzo - še vedno na prehitevalnem
In zakaj bi se tak pilot tebi al pa meni umaknil, k sva navadna bebota, ki ne znava niti šajtrge vozit? On že ve.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.632
3.083
113
v lokalni ostariji
kako pametni itd ste tile alter vozniki... no vam povem da tudi PROFI vozniki se znajo zmotiti.. .mi je enkrat en pravil, da je zajebal.. .trezen, ampak bil zamišljen, nekaj govoril s sovoznico, zajebal uvoz... ker je avtomatsko zavil desno (na izvoz) čeprav bi moral iti preko AC... pa je profi voznik, vsak dan za volanom kamiona...

ima synthman kar prav, lepo so dvignili kazni na račun mačka... samo pomaga pa ne kaj preveč

in dolenska AC tam ima 3 vozne pasove, tako da se gospej morda res ni zdelo nič čudno
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.267
7.049
113
In kaj je potem ta profi voznik naredil? Čez koliko metrov je ugotovil, da se je zmotil?

Nihče ni rekel, da se ne moreš zmotiti, ampak moraš pa biti precej nesposoben, da tega ne ugotoviš v par sekundah.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Potem je vozil 17 kilometrov nasproti po prehitevalnem pasu?

Profi gor, profi dol. V narobno stran AC nisem nikoli zapeljal, niti po celini niti v Angliji.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Ja men tudi ni jasno zakaj se kr vozijo k vidijo da nekaj ne stima, pomojem se userjejo ko naenkrat zacnejo svigat avti mim njih in probajo obvozit ali kako drugace odreagirat.

Drgac pa mene dostikrat zmedejo te uvozi na avtocesto, tolk enih znakov na kupu od precrtanih do napacne smeri do nevem cesa da kr mal upocasnim da dojamem kaj se sploh hoce od mene.

Mene je enkrat uvoz na ac, kjer sem že večkrat šel, naenkrat zmedel, saj sem peljal pravilno ampak nekako sem pogledal table in za trenutek pomislil da sem zapeljal narobe....

Drugače pa folk je blesav. Največje pizdarije so ko folk dela sunkovite manevre, recimo polno bremza ko prepozno opazi in zamudi odcep. Ja [cenzura] no, kako se potem naj ne zgodi pizdarija, in samo zato, ker moron ne zmore mentalno pomislit da bo pač obrnil na naslednjem izvozu....
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Torej, vzrok je to, da v avtu počnemo še sto drugih stvari, namesto, da bi vozili. Potem ti pa še, da je fancy, naštelajo touch screen v avto. Ja takega felerja pa še ne. Namesto, da bi lahko stvari počel po občutku, brez da glavo obrneš, so zdaj tako neumnost naštelali.
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Potem je vozil 17 kilometrov nasproti po prehitevalnem pasu?

Profi gor, profi dol. V narobno stran AC nisem nikoli zapeljal, niti po celini niti v Angliji.

Ojoj, sedaj si me pa spomnil. Tudi sam doživel vožnjo po levi. Človek pride na dopust in šok. Tako miselnega tedna med vožnjo še nikoli v življenju. In to na DOPUSTU. Prideš iz stranske ceste in hočeš zaviti desno. Zmeda.
grin1.gif
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.632
3.083
113
v lokalni ostariji
madmitch ni vozil 17km, je hitro skužil da je zajebal (po parih m na AC) je obrnil šel nazaj na izvoz in pravilno domov. vendar je sam priznal, sreča da je bila taka ura da ni bilo prometa... ker drugača bi bila kriza... on je namreč s polnim gasom uletel na vozni pas...

ja saj ti nisi zajebal, jaz tudi ne... a vendarle se lahko to komu zgodi. vzrokov je lahko več...

glede touchscreena se pa strinjam....
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Saj če prej ne postane jasno, mora postati pri vključevanju na AC. Razumem da se nekako da zgrešiti, recimo da se da spregledati še vse znake in opozorila, ampak da se po tem na "vozni" pas vključuješ prek "prehitevalnega" in da je odstavni pas na "levi", vozi se pa naprej - ne tega pa res ne razumem.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.632
3.083
113
v lokalni ostariji
ja saj verjamem da ne razumeš... saj tudi jaz nisem... mi je pa razložil možakar da enostavno ni registriral. šele ko je zapeljal že na AC se je "streznil" da nekaj ni ok ker je zavil desno ne levo (no pa še sopotnica je začela paniko). ampak če bi v trenutku ko je on zavil desno po voznem pasu nekdo pripeljal bi bila... kriza...

ja sej težko razumet določene stvari
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Točno tako, seveda ga lahko kapitalno userješ, samo ne sereš potem celo relacijo Ljubljana Maribor. Po parih metrih te butne v betico in se umakneš, rešiš in greš s tresočimi nogami iz avta, po pol ure pa naprej. Ne pa,da voziš kilometre in kilometre po prehitevalnem.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Točno tako, seveda ga lahko kapitalno userješ, samo ne sereš potem celo relacijo Ljubljana Maribor. Po parih metrih te butne v betico in se umakneš, rešiš in greš s tresočimi nogami iz avta, po pol ure pa naprej. Ne pa,da voziš kilometre in kilometre po prehitevalnem.
Zakaj pa bi na avtocesti zapustil avto???
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.267
7.049
113
Ker ga moraš, če ga ustaviš? Oz če ne moraš, je vsaj priporočljivo, da se umakneš za zaščitno ograjo.

PS, seveda na odstavnem pasu.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Točno tako, seveda ga lahko kapitalno userješ, samo ne sereš potem celo relacijo Ljubljana Maribor. Po parih metrih te butne v betico in se umakneš, rešiš in greš s tresočimi nogami iz avta, po pol ure pa naprej. Ne pa,da voziš kilometre in kilometre po prehitevalnem.
Zakaj pa bi na avtocesti zapustil avto???

Zato ker si v takem primeru tako usran, da nekaj časa ne moreš voziti.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.246
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Citat:
Uporabnik ahmed pravi:
Pri nas se zgovarjajo da preluknjanje gum ne pride v postev zaradi intervencij. Ceprov tisto 5x na leto ko rabjo v nasprotno pas resilci iti, pac grejo bodisi mimo ovire (ce je sirsi izvoz), ozirom gredo pocasi cez. Kdor pa namenoma vozi v nasprotno smer pa itak nimas mehanizmov da mu preprecis.
Pa se to dejansko kdaj zgodi? Da gredo rešilci v nasprotno smer?

Prvič: te špice prebijejo tudi gume avta, ki se pelje v pravo smer, če se oelje količkaj hitro (in na izvozih se ponavadi pelje 60+, kar je za to doolj)
Drugič: če je treba na nujni vožnji v kontra, kdo garantira, da bo sistem res delal (če bi se šli neko elektronsko varianto, ki se recimo rešilcu umakne)? Kdo bi odgovarjal, če ustavi rešilca, pa zato nekdo umre?
Tretjič: še z dilatacijami so občasno problemi, kaj šele z nečem s premičnii deli?

aedina meni očitna rešitv je sistem senzorjev in opozorilnih luči in zankov (za napačno vozečega in za tiste na AC)
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Glede na to, da gre trend v vgradnjo GPS navigacije v vsako vozilo, bi bilo najbolj enostavno najprej tule rešiti zadevo (dolgoročno seveda). Naprava bi lahko zlahka prepoznala vožnjo v napačno smer in to primerno signalizirala vozniku preko različnih sistemov.