Spet trije motoristi...

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.198
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:

Citat:
Uporabnik gretzky pravi:

Meni je zanimivo dejstvo, da isti vozniki, ki pri nas nimajo koleščke na pravem mestu takoj po prestopu meje (npr. v A ali I) hitro uredijo koleščke in vozijo po predpisih, pa čeprav so v Avstriji kazni kar nekajkrat nižje kot pri nas.
Mi lahko razložiš ta fenomen?

Čredni nagon. Tam večina vozi normalno, zato tudi povprečen Slovenec vozi normalno. Pri nas pa ga večina serje, pa ga tudi povprečen Slovenec serje.
Dajmo si nekaj razjasnit: SLovenci v tujini ne vozijo dosti drugače kot doma. Razlika nastane zato, ker:
- večina tiščaških herojev ne zaide v tujino. Skočite pogledat cesto mimo kočevja do meje in potem od meje do Grobnika. Tisti, ki divjajo do meje, divjajo tudi naprej.
- ljudje divljajo tam, kjer poznajo cesto in razmere. Če v Avstriji vozijo počasneje, je to zato, ker tam ne vedo točno, za katerim vogolom stoji radar in kateri avti so provide
- tisti, ki se jim pri nas j... za kazni, ker si jih lahko privoščijo, divjajo tudi v tujini

Zunaj (pa ne mislim samo sosednji držav, ampak tudi sever, jug, vzhod evrope) prevozim veliko kilometrov in 2 stvari izstopata:
- slovenci vozijo slovensko tudi v tujini, tudi večina ostalih tujcev vozi v tujini kot pri sebi doma
- zunaj se ne vozi dosti počasneje. Praktično po celi Evropi je na AC povprečje nekje na +20 (ali več), po naslejih se vozi kakih +10 itd ... Je pa res, da zunaj vidim manj bedarij, ki niso povezane s hitrostjo (in načeloma tudi manj hitrostnih ekstremov), a so ravno tako nevarne ... In tu nastane razlika.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik cbb pravi:
Točno tako. In vem, da takrat ni šlo po ZVCP-ju. Tako, kot ne gre pri nobenem motoristu. Danes sem pri dnevniku slišal, da so miličarji 23im kršiteljem zaplenili motorje:) Vsi vemo zakaj.
Zato ker so lopovi. ropajo denar, po novem pa še vozila. Kmalu ti bodo pustili samo gate.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.198
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik timecop pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Sem napisal že velikokrat, pa bom zate, ki imaš očitno zelo napredovalo funkcionalno nepismenost, še enkrat: naj počnejo, kar počnejo, ampak ne tam, kjer jim je to udobno ampak tam, kjer je to potrebno. Kup fiksnih radarjev med Lj in KOčevje, LJ in Litijo, Novo Gorico in Tolmin itd ... Provide na ljubljansko obvoznico, kjer je koncentracija kretenov (prehitevanje po desni, vožnja za ritjo ...) največja, ne na AC lovit tiste, ki na prazni cesti naterajo 50+
Pa striktno lovit motoriste, pa vožnjo z odvzeto vozniško spremenit v KD z avtomatsko zaporno kazanijo v trajanju odvzema vozniške, pa ...
Saj je simpl, samo pamet je treba met. Pa jajca.
Oni imajo pravico red delat vsepovsod, ne samo tam, kjer se enemu avtomagazinovcu zdi prav in smiselno, če jih ti vidiš samo na nepomembnih mestih, to ne pomeni da jih drugje ni, jih je pa vsepovsod premalo, moje vprašanje je bilo pa namenjeno tistim, ki se ne strinjajo z represijo (po njihovo drakonskimi kaznimi) kako stvari rešit, torej brez kasiranja, ki ga ti navajaš. Po tvoji avtomagazinovski logiki lahko nateraš tam kjer se ti zdi prav, kolikor hočeš, po tvoje na AC, za nekoga drugega je pa to naselje, nikjer ne smeš naterat po svoji volji, nikjer, ko bo pa to vsem debilom za volanom jasno bo pa tudi smrti na cesti minimalno!
Ti bi bil odličen za pridružit se tej bedasti kliki, ki pri nas vodi prometno politiko. Tudi ti namreč ne razumeš, da policisti (in tehnična sredstva) ne morejo biti vsepovsod naenkrat. Torej morajo biti najprej tam, kjer je najbolj nevarno. Ta hip na določenih regionalkah. Ko je možno, se jih da na malo manj nevarne ceste, pa potem na še manj nevarne in na koncu je vsepovsod mir. Butlji pa začnejo tam, kjer je najmanj problematično in najbolj varno.
Če bi zdravniki delali kot naši prometni strokovnjaki, bi hladnokrvno ignorirali notranjo krvavitev, ki človeka ubije (jebiga, do tam je treba rezat in kopat, človek je potem krvav, naporno je) in se najprej lotili odrgnin, ker so pač najlažje dostopne in simpl za obdelat ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.198
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Lep primer je recimo dejanje policistov v Laškem prejšnjo soboto ponoči. Glavno cesto Rimske toplice-Celje so zaprli za ves promet, avtomobile speljali na parkirišče, tam so policisti hodili od avtomobila do avtomobila in ponujali frulice. Pihal je čisto vsak, brez izjeme. Zraven je bil "odstavni pas" za "napihnjence" in posebej izvoz za pridne. Zraven izvoza pa je čakal avtomobil v nizkem štartu za morebitne ubežnike. Marsikdo je rekel: "A so fuknjeni?!?" Jaz pa sem rekel: "Vsaka vam čast!" Rezultat? 17 pridržanih in malo morje kazni. Grdi policaji, ki filajo državni proračun...fuj in fej...
Odlična akcija, dokler jo izvajajo tam, kjer je najbolj potrebna. Kjer je znano, da je alko problem. V času, ko je to problem. Če bi jo pa izvajali recimo na AC podnev v gužvi sredi tedna in naredili zastoje (efekta, torej "napihanih", pa bi bilo dosti manj), pa bi jih seveda proglasil za bedake.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.198
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik timecop pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Z lahkoto. Če v Avstriji voziš 70, skoz naselje s pločniki, voziš po predpisih, ker je tam tolk omejitev, če pa voziš enako pri nas, si pa hud prekrškar. S pripombo, da je pri nas znak za naselje pogosto tam, kjer ni nobenih hiš, v Avstri je pa pogosto ravno obratno.
V Ljubljani in ostalih mestih (naseljih) je 50 omejitev ko je ravno naselje s pločniki? Pa da ne bi spet o Avstriji in omejitvah 70 in 80 v naseljih kar je čista LAŽ in ZAVAJANJE!!!! Na nobeni avstrijski cesti v naselju, kjer so izhodi iz hiš in vrtov na cesto skozi naselje ni omejitev 70, naj vam bo to že enkrat jasno, zato ne pišite kozlarij!
Lej, zapelji se od Šentilja proti Radgoni po lokalni cesti, pšotem pa klobasaj neumnosti. Hiše ob cest + pločnik, izvozi z dvorišč čez pločnik direkt na cesto. Omejitev večinoma 70 ... Naj mu, strela jasna, eden ki je od tam, posname ...
Pri nas je vedno 50 ...
Ali pa recimo tale logika: Celovška zunaj obvoznice 70, znotraj 60. Pa veš, zakaj? Sploh ne zaradi kake razlike v varnosti ampak zato, ker sta zunaj in znotraj obvoznice različna upravljavca ceste ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.198
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Marauder pravi:
Se je omenjala Amerika... Zakaj tam vozijo VSI po omejitvah (morda par km hitreje)? 90 je 90, 70 je 70 in ne kot pri nas ko namesto 70 se pelje 130... Serve and protect... Vprašaj koga ki je že bil tam... Miselnost je drugačna! Če ne narediš neumnosti te ne bodo ustavili! Pa kolikor vem, imajo avti blokade vgrajene da ne gredo hitreje kot je omejitev...
Bil tam. Večina vozi cca +10 (v miljah), in dokler se greš "go with the flow" te noben policaj ne bo ustavil. Naredi neumnost, pa ga imaš tako za vratom.
In ja, avti imajo blokade. Pa kje se najdete, bebci?

Kje je razlika? Ko na normalni cesti, kjer je težko prehitevat, nekoga dohitiš, se ti umakne. Tudi če on vozi po omejitvah, ti pa hitreje. Pri nas te raje s ceste zrinejo ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.198
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik timecop pravi:
Se bom kar citiral, ker se mi ne da več odgovarjat na enainisto zavajajoče lajnanje:
Citat:
Tole posploševanje da je v Avstriji skozi naselje dovoljeno 70 ali 80 je naravnost smešno, skozi naselje je omejitev 50 ali manj, tam kjer je pa 70 ali 80, je pa cesta tako speljana, da praktično z naseljem nima veze, saj paralelno nekje poteka cesta z omejitvijo za naselje, a te ceste nekateri ne vidijo, pa mislijo, da se pri severnih sosedih kar tako malo divja skozi naselja in potem te dezinformacije trosijo po forumu, temu primerno so tudi izvozi in izhodi iz hiš tako speljani, kjer je pri nas tako, tudi ni omejitev 50. Če bi pri nas kar tako malo za hec dvignili omejitev skozi naselje, potem bi vsi, ki zdaj vozijo, 60 ali 70, vozili 80 ali 90.
In spet: pelji se po kaki taki cesti, pa boš ugotovil, da tudi lokalci vozijo do 10 plusa ...
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.521
1.108
113
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Isto velja za cesto MIMO Kranja čez delavski most. To nedeljo sem takoj za tablo za naselje srečal policaje sredi noči, skrite na polju z ugasnjenimi lučmi, tako da sem jih opazil šele ko sem bil vštric z njimi. Me niso ustavili, ker sem peljal 50, stanovanjske hiše daleč naokol ni nobene, edino pokopališče, ampak iz tam še ni nihče ušel.

No, ko pripelješ iz delavca je lepo tabla 50, ker je semaforizirano križišče, dvopasovnica se zoža, za njim je pa odcep za Qlandio (ravno tako semafor), nato pa je tabla za konec naselja. Tako, da je tam omejitev na mestu.

Se je pa redno kazal rezultat, ko so ponoči utripali semaforji... Redko kdo je že po delavcu pripeljal 70, kaj šele da bi zmanjšal v križišču... Pa je veselo pokalo...
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Yogi pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Isto velja za cesto MIMO Kranja čez delavski most. To nedeljo sem takoj za tablo za naselje srečal policaje sredi noči, skrite na polju z ugasnjenimi lučmi, tako da sem jih opazil šele ko sem bil vštric z njimi. Me niso ustavili, ker sem peljal 50, stanovanjske hiše daleč naokol ni nobene, edino pokopališče, ampak iz tam še ni nihče ušel.

No, ko pripelješ iz delavca je lepo tabla 50, ker je semaforizirano križišče, dvopasovnica se zoža, za njim je pa odcep za Qlandio (ravno tako semafor), nato pa je tabla za konec naselja. Tako, da je tam omejitev na mestu.

Se je pa redno kazal rezultat, ko so ponoči utripali semaforji... Redko kdo je že po delavcu pripeljal 70, kaj šele da bi zmanjšal v križišču... Pa je veselo pokalo...
Saj je prav, da je tam omejitev, ni pa prav, da je tabla za naselje, ker tam blizu ni nobenih stanovanjskih hiš, z izjemo ene, ki ima dovoz z druge strani, pa tud je na višjem nivoju. Na tistem dobrem kilometru med začetkom naselja in koncem, ni nobenih hiš, ki bi imele dovoze na to cesto (tako zakon opisuje naselje) . Znak za naselje je samo zato, da policaji malo povišajo tarife.
Ja tam je večkrat pokalo, ker je bilo križišče sfušano, če se spomniš skoraj leto ni dobilo uporabnega dovoljenja, pa so potem nekak spravili skoz. No sedaj so ga po več kot desetletju le nekoliko popravili. No ne rečem, tudi zaradi hitrosti je pokalo, vendar to z naseljem da ali ne nima nobene veze, saj znaki za omejitev pašejo tud izven naselja.
 

gonilnik

gps navigator
23. jul 2007
650
8
18
50
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik timecop pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Z lahkoto. Če v Avstriji voziš 70, skoz naselje s pločniki, voziš po predpisih, ker je tam tolk omejitev, če pa voziš enako pri nas, si pa hud prekrškar. S pripombo, da je pri nas znak za naselje pogosto tam, kjer ni nobenih hiš, v Avstri je pa pogosto ravno obratno.
V Ljubljani in ostalih mestih (naseljih) je 50 omejitev ko je ravno naselje s pločniki? Pa da ne bi spet o Avstriji in omejitvah 70 in 80 v naseljih kar je čista LAŽ in ZAVAJANJE!!!! Na nobeni avstrijski cesti v naselju, kjer so izhodi iz hiš in vrtov na cesto skozi naselje ni omejitev 70, naj vam bo to že enkrat jasno, zato ne pišite kozlarij!
Lej, zapelji se od Šentilja proti Radgoni po lokalni cesti, pšotem pa klobasaj neumnosti. Hiše ob cest + pločnik, izvozi z dvorišč čez pločnik direkt na cesto. Omejitev večinoma 70 ... Naj mu, strela jasna, eden ki je od tam, posname ...
Pri nas je vedno 50 ...
Ali pa recimo tale logika: Celovška zunaj obvoznice 70, znotraj 60. Pa veš, zakaj? Sploh ne zaradi kake razlike v varnosti ampak zato, ker sta zunaj in znotraj obvoznice različna upravljavca ceste ...

Te popravljam.
Ni več dosti omejitev 70kmh na tej relaciji.So večino tabel zamenjali za 80kmh.Sem se ravno prejšnji teden vozil po toti cesti.ko bo prva prilika vzamem kamero in grem posnet,tako da bo pol spet nekdo na pamet govoril da to ni res.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:

Za začetek bi lahko državi vzeli interes, da je prometna varnost slaba in da je prekrškov veliko.
Tisti, ki od prekrškov in nesreč dobro služi, pač ni zainteresiran, da bi jih bilo manj.

Lahko pa tud pogledaš takoj čez mejo, kjer so kazni manjše, policijski nadzor mnogo manjši, omejitve postavljene samo tam, kjer so res potrebne, table za naselje tam kjer so hiše, pogosto omejitev skoz naselje tud 70 ali 80, če razmere dopuščajo....
Sam po seb kozlaš.
Zakaj pa je pol pri nas tolk klanja, če je pri nas policijski nadzor večji, omejitve nižje in postavljene tud tam, kjer jih (po tvojem) neb blo treba postavit, kazni so višje kot v Avstriji, table postavljene že pred naseljem itd...
Kaj je pol rešitev zate? A čmo met manj policijskega nadzora, veliko omejitev skenslat ali pa raje dvignit, kazni znižat, pa table za naselje postavit tik pred bajto al pa jih sploh ne postavit? A to ti ponujaš za rešitev, da bo boljše?
Ej, tebe bo nekdo ukradu ker si tako pameten. Take rabjo. Ti bi to, kot vidmo rešu za tren oka.
Ti si prava slika zakaj je na naših cestah tako kot je. Ti si čisti vzorc in šablona cestnih nepridipravov. Ne more bit bolše, dokler bodo taki kanoni kot si ti na cesti.
 

timecop

Fizikalc
22. jul 2007
1.312
0
36
Citat:
Uporabnik gonilnik pravi:
Te popravljam.
Ni več dosti omejitev 70kmh na tej relaciji.So večino tabel zamenjali za 80kmh.Sem se ravno prejšnji teden vozil po toti cesti.ko bo prva prilika vzamem kamero in grem posnet,tako da bo pol spet nekdo na pamet govoril da to ni res.
Pa še po okolici se sprehodi, pa to posnemi, de ne boš samo cesto "skozi naselje" kjer je en pas 7 metrov širok, pa meter za kolesarje ob pločniku slikaril, da boš še ozadje v teh krajih posnel kjer je 30 omejitev. Kje pa je pri nas tako, drugače pa vsem naivnežem, ki verjamete telim patronom, po Avstriji je v naseljih 80 omejitev, tiste, ki boste pa videli kje 50 ali 30 vozit pa lahko po desni prehitite!
 

timecop

Fizikalc
22. jul 2007
1.312
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ti bi bil odličen za pridružit se tej bedasti kliki, ki pri nas vodi prometno politiko. Tudi ti namreč ne razumeš, da policisti (in tehnična sredstva) ne morejo biti vsepovsod naenkrat. Torej morajo biti najprej tam, kjer je najbolj nevarno. Ta hip na določenih regionalkah.
No tačas do izboljšanja številčnega stanja, jih umaknimo s po avtomagazinovsko nepomembnih odsekov, pa še povejmo raji da jih tam nihče ne bo kaznoval in lahko tam počnejo še več pizdarij, kot jih že tako!
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Citat:

Za začetek bi lahko državi vzeli interes, da je prometna varnost slaba in da je prekrškov veliko.
Tisti, ki od prekrškov in nesreč dobro služi, pač ni zainteresiran, da bi jih bilo manj.

Lahko pa tud pogledaš takoj čez mejo, kjer so kazni manjše, policijski nadzor mnogo manjši, omejitve postavljene samo tam, kjer so res potrebne, table za naselje tam kjer so hiše, pogosto omejitev skoz naselje tud 70 ali 80, če razmere dopuščajo....
Sam po seb kozlaš.
Zakaj pa je pol pri nas tolk klanja, če je pri nas policijski nadzor večji, omejitve nižje in postavljene tud tam, kjer jih (po tvojem) neb blo treba postavit, kazni so višje kot v Avstriji, table postavljene že pred naseljem itd...
Kaj je pol rešitev zate? A čmo met manj policijskega nadzora, veliko omejitev skenslat ali pa raje dvignit, kazni znižat, pa table za naselje postavit tik pred bajto al pa jih sploh ne postavit? A to ti ponujaš za rešitev, da bo boljše?
Ej, tebe bo nekdo ukradu ker si tako pameten. Take rabjo. Ti bi to, kot vidmo rešu za tren oka.
Ti si prava slika zakaj je na naših cestah tako kot je. Ti si čisti vzorc in šablona cestnih nepridipravov. Ne more bit bolše, dokler bodo taki kanoni kot si ti na cesti.
Vidiš, to kar naštevaš bi pripomoglo k večji varnosti. Ja tud znake za naselje bi postavil na začetek naselja, kjer so že včasih stali. Bi blo to tako težko? Več nadzora = slabša varnost= več denarja v proračunu.

Z večjim nadzorom so dosegli samo to, da se ljudem jebe za predpise tam, kjer vedo da policaj ne stoji.

A da bi ljudje vozili po poredpisih tud takrat, ko vedo da na cesti ne bo policajev se pa ne bi dalo?
No, če bi vsi vozili tako kot jaz, bi policaji mirne duše lovili prave kriminalce, ne pa tiste ki za par km prekoračijo hitrost.
Ne vem pa, kje bi država pokrila manjkajočo luknjo v proračunu.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Z večjim nadzorom so dosegli samo to, da se ljudem jebe za predpise tam, kjer vedo da policaj ne stoji.

Pol, če se ljudem jebe za predpise povsod tam kjer policaja ni, pomeni, da je treba še več nadzora, še več policije, še več radarjev, še več kamer itd...
In ti si zdaj pogruntal, da je ob večjem nadzoru slabša varnost?
hehe, ampak ti pa si kljukec prve klase. Saj sploh neveš več kaj blebetaš.
Citat:
A da bi ljudje vozili po poredpisih tud takrat, ko vedo da na cesti ne bo policajev se pa ne bi dalo?
Men se to da, ker jaz upoštevam predpise, če je kakšen policaj kje al pa ne. Samo ti in tebi podbni ste problem, ker si kar naprej nekaj izmišljate, zgovarjate in se primerjate s tistim, ki so še slabši od vas. Primerjaj se z boljšim od sebe!
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Nadzor je tam, kjer ga v večini primerov ne bi bilo potrebno. Zadnjič so imeli radarje (pištole) na izvozih iz avtoceste, ko je še na ravnem delu, se pravi proti koncu odstavnega pasu tabla 40km/h... Tam se največ zasluži, saj lahko lepo zaviješ dol z avtoceste z lepih 80-100km/h, potem pa do konca tega izvoza, se pravi do naslednjega križišča, kjer prideš na lokalno cesto, hitrost brez uporabe zavor pade na 40-50km/h.
In v ZDA je ta razlika, da te nikoli ne ustavijo brez razloga, pri nas pa kar naprej neka kontrola prometa, dokumentov, bla, bla,...
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.042
1.262
113
42
Kar je xxxl napise je res. Na podlagi česa me policaj z lučkami ustav. Kaj sem naredu, kaj je razlog...
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Nadzor je tam, kjer ga v večini primerov ne bi bilo potrebno.
Jasno, da se teb zdi da je v večini nadzor nepotreben, saj se vsakmu prekrškarju tako zdi. Vsak prekrškar si misli, češ zakaj me bo kdo nadziral, jaz sem Ðek in lahko delam kar hočem. Kakopak, ti bi rad, da bi policaj nadziral povsod tam kjer tebe nebi blo, tam kjer se pa ti voziš, je pa brezveze, da bi kdo nadziral.
Samo nekaj bluziš. Pa ne samo ti. Vi prekrškarji in dinamiki kar naprej nekaj bluzarte.
Polcaji so čist uredu postavljeni in na uredu lokacijah. A naj bi po tvojem polcaj stal na ovinku in sred ovinka ustavljal vozila, da bodo še oni delali pizdarije na cesti? Polcaj se mora postavit tam, kjer bo vozila lahko varno ustavljal. Če se polcaj postavi na privatno zemljišče, ga pa itak lahko vsak lastnik z metlo nažene.
Citat:
pri nas pa kar naprej neka kontrola prometa, dokumentov, bla, bla,...
Kaj je narobe s tem? Mogoče ni to delo policaja? A ni tle skoz govora, da bi za izboljšanje stanja na cestah, moralo bit več policije in kontrole na cesti?
 
Nazadnje urejeno:

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.741
15.793
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ti bi bil odličen za pridružit se tej bedasti kliki, ki pri nas vodi prometno politiko. Tudi ti namreč ne razumeš, da policisti (in tehnična sredstva) ne morejo biti vsepovsod naenkrat. Torej morajo biti najprej tam, kjer je najbolj nevarno. Ta hip na določenih regionalkah. Ko je možno, se jih da na malo manj nevarne ceste, pa potem na še manj nevarne in na koncu je vsepovsod mir. Butlji pa začnejo tam, kjer je najmanj problematično in najbolj varno.
Če bi zdravniki delali kot naši prometni strokovnjaki, bi hladnokrvno ignorirali notranjo krvavitev, ki človeka ubije (jebiga, do tam je treba rezat in kopat, človek je potem krvav, naporno je) in se najprej lotili odrgnin, ker so pač najlažje dostopne in simpl za obdelat ...

zmaga.gif
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Na podlagi česa me policaj z lučkami ustav. Kaj sem naredu, kaj je razlog...
Policaj te ustavi zato, ker te ima pravico in dolžnost ustavit. Tako te on lahko preveri. Kako naj on sicer ve, da morda nisi ti s šnopcom impregniran in da morda nimaš pol prtljažnika heroina naloženga? A ne govorite tukaj kar naprej, naj policaji lovijo kriminalce? Morda mu deluješ in spominjaš na kakšnega kriminalca.
In kontrolirat je pametno prej, preden se kakšen incident zgodi, ne pol, ko boš ti pizdarijo že naredu.