Šola varne vožnje

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Aktivna varnost, samodejno zaviranje, popravljanje volana, to vse ni pogojeno s pogonom. Tko da najjači, tuki si ga mim pihnu.
Sicer maš pa kle vsenaštrom pravljičarja, bivsega avtomobilističnega novinarja, ki ima ego ranjen, če avto namesto njega reši zgornjo situacijo.
Nič ranjen ego. Pač trdim, da tega avto ne sme naredit, ker ne more in ne zna ocenit vseh posledic.
Tudi jaz ne bi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

Corvette

Majstr
6. nov 2008
433
301
63
Nič ranjen ego. Pač trdim, da tega avto ne sme naredit, ker ne more in ne zna ocenit vseh posledic.
Tudi jaz ne bi.
Kako pa si lahko po tvojih navedbah z avtom hitrejši od kolesarja dol z Vršiča, če ne zmoreš v delčku sekunde ocenit, ali povozit pešca ali malo zvit pleh na nasproti vozečem avtu? :evil:
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.873
9.490
113
Zmogel in znal ocenit vseh posledic.

Tako jaz berem.
Ko reagiraš v sili pač reagiraš, se ne ubadaš z morebitnimi posledicami. Algoritem za ukrepanje v sili pri aktivni varnosti je pa napisan po možnostih. Podobno kot ti varnostni pas ne reši v vseh primerih življenja, ali pa airbag. Oboje te namreč lahko tudi ubije.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
A se dejansko ve da je Tesla imela vklopljeno Samodejno krmiljenje?
Poglej priponko 93512
Nisem siguren da je pogoj vklopljen AP za tako reagiranje.
Ker tesla ti "narise" vse pesce , kolesarje in smetnjake(ne vem zakaj tudi te), ne narise ti pa srne pred avtom , saj jaz se nisem opazil. Pa sem jo ze nekajkrat imel blizu avta.
Ne vem kako to resujejo na norveskem z Losi?
Je pa pogoj za fantomsko zaviranje vklopljen AP
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Česa ti ne bi? Pr 30 na uro zavil v drug pleh namesto v glavo pešca? Nehi se zapletat no.
V tem primeru clovek zagotovo ni "sposoben" spremljat dogajanja levo in desno od avta hkrati. No vsaj jaz ne. Je pa res da imam ze vec kot pol zivljenja izpit, sjtv pa 3/4 zivljenja ;)
In ko se zacne na desni nekaj "dogajat" gres takoj levo, ali gres tja najprej gledat ce je tam prosto in potem tja odvijes ce je slucajno prosto?
 

B81

22. jul 2007
37.303
10.675
113
Moj stari avto ima izogibanje pescem in zaviranje pri butlu spredaj...ne da ne bo tesla z mozgani imela..
 
  • Haha
Reactions: Hanzi

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.873
9.490
113
V tem primeru clovek zagotovo ni "sposoben" spremljat dogajanja levo in desno od avta hkrati. No vsaj jaz ne. Je pa res da imam ze vec kot pol zivljenja izpit, sjtv pa 3/4 zivljenja ;)
In ko se zacne na desni nekaj "dogajat" gres takoj levo, ali gres tja najprej gledat ce je tam prosto in potem tja odvijes ce je slucajno prosto?
V tem primeru povprečen človek sploh še ne reagira, razen če spremlja zadevo mal v naprej. Jest mam pa več kot 5/9 življenja izpit....in? Je pa imel SJTV1 v eni zadevi kar prav, večina ljudi bi samo zavirala, če bi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Mater, sele zdele videl drugo polovico posnetka, kjer kamera snema trg, in kjer res posname cloveka ki se spodtakne in pade pred Teslo. Tole pa bo zanimivo izvedeti odziv zavarovalnic.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.407
1.598
113
Če že prej ne spremljaš situacije na pločniku, je tu reakcija le podzavestna. Ali v tem trenutku odviješ levo ali zaviraš ali pa nič je pa stvar posameznika. Nihče pa ne bo nič razmišljal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.720
80
48
Nisem siguren da je pogoj vklopljen AP za tako reagiranje.
Ker tesla ti "narise" vse pesce , kolesarje in smetnjake(ne vem zakaj tudi te), ne narise ti pa srne pred avtom , saj jaz se nisem opazil. Pa sem jo ze nekajkrat imel blizu avta.
Ne vem kako to resujejo na norveskem z Losi?
Je pa pogoj za fantomsko zaviranje vklopljen AP
Meni je trojka zmanjšala brzino zaradi lisice na cesti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
V tem primeru clovek zagotovo ni "sposoben" spremljat dogajanja levo in desno od avta hkrati. No vsaj jaz ne. Je pa res da imam ze vec kot pol zivljenja izpit, sjtv pa 3/4 zivljenja ;)
In ko se zacne na desni nekaj "dogajat" gres takoj levo, ali gres tja najprej gledat ce je tam prosto in potem tja odvijes ce je slucajno prosto?
Načeloma je po navadi, če spremljaš vsaj malo promet, čas za preverit. V vseh mojih km se mi je parkrat zgodilo, da nisem bil ziher, ali mi bo uspelo ustavit ali ne. In sem med zaviranjem pač pogledal naokoli & v ogledala (da vidim, a je kdo okoli mene oz. kam naj odvijem, da bo čim manj škode, če ne bi zneslo - na srečo je vsakič). Ampak tam je bilo vsakič vsaj sekundo časa, v tem primeru je bilo pa praktično hipno. In tu ne moreš ocenit. Potem je pa vse odvisno od instinkta in izkušenj (navoženosti).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.873
9.490
113
Načeloma je po navadi, če spremljaš vsaj malo promet, čas za preverit. V vseh mojih km se mi je parkrat zgodilo, da nisem bil ziher, ali mi bo uspelo ustavit ali ne. In sem med zaviranjem pač pogledal naokoli & v ogledala (da vidim, a je kdo okoli mene oz. kam naj odvijem, da bo čim manj škode, če ne bi zneslo - na srečo je vsakič). Ampak tam je bilo vsakič vsaj sekundo časa, v tem primeru je bilo pa praktično hipno. In tu ne moreš ocenit. Potem je pa vse odvisno od instinkta in izkušenj (navoženosti).
Algoritem je še zmer hitrejši in se v večini primerov bolj prav odloči kot tvoj instinkt. Sam tebe ego daje.
Je pa res da te predvidevanje situacij lahko marsikdaj reši.