Da smo si na jasnem ESP reagira na smer vožnje ki jo drži vozilo, upravlja pa jo jasno voznik preko volana. Dolg avto bo šel čez ploščo naravnost in bo smer držal BREZ da bi voznik karkoli naredil (samo volan drži). Malce se zamakne smer vožnje ampak tu govorimo o par stopinjah pri nekem dalšem vozilu (medosje), pri kinderjajčkih se lahko pred reakcijo ESPja spremeni tudi smer in mora voznik popravljat, ampak ker se zadek korigira preko blokade koles je popravek res minimalen, vsaj napram tistemu brez ESPja. Tipično dajanje kontra ima z ESPjem ravno kontra učinek ker pač on misli da bi ti šel rad full na desno, celoten avto drsi na levo in jasno ESP pretirava in imaš nihajni efekt (malo levo malo desno dokler kočno ne prideš z ESPjem na skupno).
Ko sem bil na vranskem je bila v skupini deklina s polotom ki je imel ESP, njena vožnja je zgledala kot da plošča ne deluje, medtem ko so dekleta (brez zamere so bili tudi nekateri fantje zraven) v podobnih jajčkih delala piruete po celi izletni coni pa še malo po travi.
Sam s passatom sem samo 1x šel s plošče več kot pod kotom 45 stopinj in sem rabil skorja dva kontra iznihljaja da sem dobil ravno smer, drugače je bilo vse, sploh pri nizkih hitrostih zelo dolgočasno!
Kar se tiče volana je obrat odvisen od tega koliko ti odnese riti in kakšen prenos ima volan, tu je spet tako da so dolgini na bolšem ker ti zasuka avto za manjši kot kot pa se zgodi pri manjših vozilih. Sam sem popravke delal s cca. četrt do pol obrata, prej odreagiraš manj se je potrebno trudit z obračanjem.