Sneg in panika

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
987
113
Ti novejši avti skupaj z mojim in temi faking ledicami, kjer je vse nekaj na pol osvetljeno (spredaj ja, zadaj ne) je tak fail EU-direktive, da se sprašujem, a ni junaka v EU, ki bi ukazal, naj proizvajalci vklopijo še zadnje luči al kaj, jebemu mater DEBILNO, ZABITO in NE VEM ŠE KAJ
bonk.gif
Pi.da, bom fasu še živčnga.....
Danes skoraj tema, srečam Cliota s faking ledicami, ki so me skoraj oslepile (pazi, če bi si jaz to dal 10 let nazaj na avto, bi fasu kazen in zapor), zadaj ga sploh ni bilo videti, ker mu seveda po FAKING EU direktivi ne smejo goreti pri dnevnih lučeh.
A ga ni junaka, al kaj, ki bi to spremenil, ker to je res nevarno, ne pa neki športni filtri, ko so plavi jemal tablice za to, FAAAK, sem razpizden
bonk.gif
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.906
1.282
113
Če je že EU direktiva taka kot je, bi moral vsaj voznik vozila imeti toliko soli v glavi, da ob slabši vidljivosti sam prižge luči. Vendar tega ne gre pričakovati, glede na to da je za vsaj 1/2 voznikov uporaba smernikov nekaj zelo čudnega ter vožnja po krožiščih kot če ne bi imeli izpita...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.554
7.203
113
pri taščici
Zakaj če so EU birokrati bolj pametni od nas. Zakaj bi morali sedaj vozniki delati drugače kot od nas zahteva EU direktiva. Bomo dobili kazni za kršenje.
Na srečo je bil moj narejen še pred vstopom slo v EU in mu ob dnevnih lučeh sveti vse razen armature.(pa dolgih lučin in meglenk ne morem uporabljat)
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.657
450
83
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
To je bilo jasno ljudem izpred 30 let, tem novodobnim budalam pa ni jasno niti, kako se rit obriše!

No ja, v kakšnih rovtah še vedno dobiš lokalce ki so danes v rikvec prišli v službo in mularija v šole s tem da so ustali 2h prej kot ponavadi da so odkopali/splužili dovoze. Torej nebi posploševal, je pa res da ta medijska amerikanizacija (medijska idiotizacija) vsako leto bolj invazivno teži z izrednimi razmerami ko zapade 5 cm snega.

Nekako gre novinarska sezona sedaj takole:
- zima - obilno sneženje ustavilo promet in življenje po vsej državi, vojska pomaga pri dostavi hrane v od sveta odrezana blokovska naselja nove jarše in fužine, dovozne poti do leclerka so zaprte zaradi zdrsa tovornega vozila, ljudje v paniki, razglašene izredne razmere
- pomlad - obilne padavine sprožile ogromno plazov in zaprle mnogo cest, poplave ogrožajo hiše, vojska v pripravljenosti, pričeli evakuirati ljudi iz blokov na lj barju, razglašen rdeč alarm
- poletje - suša in vročinski val, kmetje letos brez pridelka, vročina škoduje otrokom, bolnim in starejšim zato pripročamo da so čez dan v senci in pijejo veliko tekočine, na primorski avtocesti zastoji in turiste ki so obtičali v vozilih rešuje vojska, klima v UKC crknila, razglašen rdeč alarm
- jesen - orkanski veter odkrival strehe in ruval drevesa, poplave zajele celotno slovenijo, huda ura vsak čas tu, razglašen rdeč alarm

stupid-1.gif
467716-post_slo.gif

..........normalno bi bilo lahko samo tako:
" V naslednjih dneh se bo končno začela zima, ko bo zapadlo nekaj malega snega, tja do 40 cm, ki pa se zaradi tople podlage ne bo obdržal. Previdno v prometu"
.. naslednja novica...
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Meni tudi ni jasno, zakaj ne morejo naredit tako, da ČE ŽE imaš original LED dnevne luči spredaj in svetijo samo te, zakaj še zadnje ne bi?

Meni recimo na Mazdi po dnevi svetijo samo sprednje LED, zadnje pa ne - bi pa želel, da bi mi zadnje tudi in to vedno (torej tudi takrat, ko svetijo spredaj samo LED in takrat, ko svetijo še xenon).

Torej tukaj je dejansko že problem, ko uporabnik želi biti viden ostalim in se s tem izogniti nepotrebnim problemom ampak ne more, ker mu sistem tega "ne dopušča".

RAZEN seveda, če ročno regulira zadevo
bonk.gif
ampak nekateri tega iz principa ne počnejo, ker se jim to zdi odveč (če je tako po predpisih, naj bodo pa ugasnjene - še vedno sem viden kot vozilo).

Butasto!! Bom si tole zrihtal pri avtoelektričaju, če bo seveda mogoče, da mi tudi zadnje vedno svetijo.

Sicer pa je to že debata za kakšno drugo temo, da ne bomo tukaj smetili
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
a se je kdo tukaj zgubil,ker nabijate o faking ledicah??
Zjutraj je treba v službo in tovornjakarji morajo opraviti posel !! Jasno??
Služba od Darsa pa ČAKA na 10 cm,da zapeljejo ven !!! Ne se ti hecat !!!
Ceste morajo bit STALNO spucane ! Edino razumem,da bi bile ekstremne razmere.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
987
113
Je treba plačat ta posredovanja. Denarja pa je v sloveniji FU£ .....nič
evil.gif
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.910
121
63
štajerska
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
a se je kdo tukaj zgubil,ker nabijate o faking ledicah??
Zjutraj je treba v službo in tovornjakarji morajo opraviti posel !! Jasno??
Služba od Darsa pa ČAKA na 10 cm,da zapeljejo ven !!! Ne se ti hecat !!!
Ceste morajo bit STALNO spucane ! Edino razumem,da bi bile ekstremne razmere.
hysterical-1.gif


pa kje ti živiš
obstaja nek zakon o zimski opremi za vozila. če ga upoštevaš nimaš težav , razen če si bebec , ki v snegu vozi z letnimi gumami
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.260
4.231
113
Da ne bomo na pamet:
Citat:

Zagotavljanje prevoznosti cest glede na prednostne razrede

1. razred: Vanj so uvrščene avtoceste in hitre ceste, na katerih mora biti prevoznost zagotovljena 24 ur na dan. Ob sneženju mora biti prevoznost zagotovljena na celotnem vozišču, pomembnejših križanjih, dovozih k večjim parkiriščem, prevozni pa morajo biti tudi odstavni pasovi. Ob močnem sneženju mora biti prevozen vsaj en vozni pas in dovozi k večjim parkiriščem.
2. razred: V tem razredu so glavne ceste, glavne mestne ceste in pomembnejše regionalne ceste. Ceste morajo biti prevozne med 5. in 22. uro, ob sneženju so med 22. in 5. uro možni do dvourni zastoji.
3. razred: Ostale regionalne ceste, pomembnejše lokalne ceste, zbirne mestne in krajevne ceste, ki morajo biti prevozne med 5. in 20. uro. Ob sneženju so možni dvourni zastoji predvsem med 20. in 5. uro.
4. razred: Vanj so uvrščene ostale lokalne ceste, mestne in krajevne ceste. Prevoznost bo praviloma zagotovljena med 7. in 20. uro, vendar so ob sneženju možni krajši zastoji. Ob močnejših snežnih padavinah so možni tudi enodnevni zastoji.
5. razred: Javne poti, parkirišča in kolesarske povezave, kjer se prevoznost cest zagotavlja ob upoštevanju krajevnih potreb. Ob sneženju so možni enodnevni, ob močnejšem sneženju pa tudi večdnevni zastoji.
6. razred: V ta razred so uvrščene ceste, ki so v zimskih razmerah zaprte.



V skladu z delitvijo cest v šest prednostnih razredov sodi 20 % oz. ca. 1000 kilometrov cest v upravljanju Direkcije RS za ceste v drugi razred, 80 % oz. ca. 4.800 kilometrov cest pa v tretji prednostni razred. Za ceste drugega razreda velja, da se prevoznost na njih zagotavlja med 5. in 22. uro, medtem ko se v nočnem času dopuščajo do dvourni zastoji. Podobno velja tudi za ceste tretjega razreda, le da je v tem primeru interval prevoznosti določen med 5. in 20. uro.

Ekipe se odpravijo na teren takoj ob nastopu zimskih razmer. Tudi posipanje se izvaja preventivno ob nastopu okoliščin, ko lahko nastopi poledica. Pri posipanju se količina posipnih materialov prilagaja prometno varnostnim zahtevam in ekološkim vplivom na okolje ter vplivom na cestne objekte. Direkcija RS za ceste preko pogodbenih izvajalcev izvaja zimsko službo izključno na državnih cestah in površinah (na primer avtobusna postajališča ob državnih cestah) v svojem upravljanju, nikakor pa v ta obseg niso vključeni dostopi do individualnih zgradb, dvorišča oziroma druge površine. Večkrat lahko zasledimo očitke, da se vozila zimske službe po cestah vozijo z dvignjenim plugom. Poudariti je treba, da vsak upravljavec skrbi za prevoznost cest, ki so v njegovi pristojnosti. Tako voznik snežnega pluga, ki je zadolžen za pluženje na cestah v upravljanju Direkcije RS za ceste, pri vožnji po občinski cesti pluženja ne bo izvajal.

Pričakovane povprečne količine snežnih padavin v povezavi z želenim standardom tako narekujejo intenzivnost pluženja na cestah drugega razreda na vsaki dve uri in na cestah tretjega razreda na pet ur. Oprema, osebje in količina posipnih materialov je dimenzionirana in vzdrževana v obsegih, ki omogočajo takšen način dela. Izračuni in izkušnje kažejo, da je izrabljenost opreme ob takem načinu izvajanja zimske službe nizka, povečevanje zmogljivosti pa ne bi bilo smiselno. Seveda pa narava lahko kadarkoli ustvari pogoje, ko zaradi intenzivnosti vremenskih pojavov želenega standarda ni mogoče racionalno vzdrževati. Tako je v času izredno močnega sneženja, ob močnih zametih in snežnih plazovih zelo težko zagotavljati prevoznost vseh cest naenkrat. Podobno velja, če je zaradi dežja cesta gladka in poledice ni možno odpraviti z razpoložljivimi tehničnimi sredstvi.

* prevoznost ceste pomeni za 1. in 2. kategorijo do 10cm snega, ostale ceste 15cm snega
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:

pa kje ti živiš
obstaja nek zakon o zimski opremi za vozila. če ga upoštevaš nimaš težav , razen če si bebec , ki v snegu vozi z letnimi gumami
Ahhhh
Bebcev na pretek.
Včeraj videl na cesti oz. bolje na snegu:
- babo na biciklu, za njo preko 100-metrska kolona
- tipa na skuterju, za njim nepregledna kolona
- športnika, ki se je pripravljal na skorajšnji naslednji Ljubljanski maraton
bonk.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.554
7.203
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
a se je kdo tukaj zgubil,ker nabijate o faking ledicah??
Zjutraj je treba v službo in tovornjakarji morajo opraviti posel !! Jasno??
Služba od Darsa pa ČAKA na 10 cm,da zapeljejo ven !!! Ne se ti hecat !!!
Ceste morajo bit STALNO spucane ! Edino razumem,da bi bile ekstremne razmere.
Predvsem pa morajo uporabniki imeti stalno zimsko opremo v takih razmerah. Zanimivo da lahko cestarji s tovornjaki kubik snega v hrib odiriva pred seboj, dostavljalci po lj pa ne morejo kruha dostaviti. Naj si nabavijo cestarske gume.
In ja, če bo v enem dnevu vrglo pol metra snega, potem je ceneje da Slovenija obstane, kot pa da za ta ekstremni dogodek nabavimo 3x več mehanizacije. Samo zato da bo nekdo lahko čez Čopovo po kopnem šel v MC Donald.
Zaenkrat je treba samo umret in nič drugega. Vse ostalo se da potrpeti ali pa počakat.
 
Nazadnje urejeno:

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik ceedevita pravi:
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
a se je kdo tukaj zgubil,ker nabijate o faking ledicah??
Zjutraj je treba v službo in tovornjakarji morajo opraviti posel !! Jasno??
Služba od Darsa pa ČAKA na 10 cm,da zapeljejo ven !!! Ne se ti hecat !!!
Ceste morajo bit STALNO spucane ! Edino razumem,da bi bile ekstremne razmere.
hysterical-1.gif


pa kje ti živiš
obstaja nek zakon o zimski opremi za vozila. če ga upoštevaš nimaš težav , razen če si bebec , ki v snegu vozi z letnimi gumami

Se strinjam s tabo @ceedevita
smile-1.gif
Sam kaj ko bebcev je pri nas OGROMNO in to je problem. Potem pa se še bojijo vozit po snegu in se ne kolona ne premakne nikamor, se lahko samo čaka, da se tisti nespoti spokajo s ceste....
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Slučajno imam zmeraj zimske gume in letos imam tudi nove ! Obstajajo razne službe,med njimi tudi Darsova,ki pa ne opravljajo posla in zaradi njih tudi drugi ne morajo.
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.910
121
63
štajerska
veliko večji problem kot dars in lokalni cestarji in pogodbeniki so nesposobni vozniki , ki niso sposobni niti pri lepem vremenu voziti, kaj šele v dežju in megli, da ne govorim o snegu in ledu. pa polovica bedakov gre na cesto z letnimi gumami, verige pa so za policaje
ob recimo 30 cm snega pa nastane težava z odlaganjem snega.
bodo pa sigurno zastoji vsepovsod. največ težav bodo pa imeli tisti, ki živijo v zaselkih in pridejo njihove ceste zandje na vrsto za čiščenje
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
a se je kdo tukaj zgubil,ker nabijate o faking ledicah??
Zjutraj je treba v službo in tovornjakarji morajo opraviti posel !! Jasno??
Služba od Darsa pa ČAKA na 10 cm,da zapeljejo ven !!! Ne se ti hecat !!!
Ceste morajo bit STALNO spucane ! Edino razumem,da bi bile ekstremne razmere.

Ne nabijaj na pamet, če ne veš kako deluje sistem pluženja!
Nihče na DARS-u ne pluži, ko je 10 cm snega na cesti, ampak takoj ko je par cm. 10 cm je samo mejna mera, ko se smatra avtocesta prevozna.
Če ne verjameš, se lepo postavi ob avtocesti in opazuj!