Citat:
Uporabnik map pravi:
Res je ugoden. Osnova, brez klime, NA motor je dobrih 12k. Za primerjavo, podoben clio je 8,5 k. To je pol avta razlike.
Ti bom podal štiri realne razloge, zakaj jih ni:Citat:
Uporabnik map pravi:
Ne vem zakaj na cesti več vidim starih clotov serija 1 in 2. Večuna z motorjem 1.2 in 1.2 16v. Tistih starih polotov, ki so bli od 95leta daljw pa skoraj ne vidiš. Še tistih okroglookih od l2001 dalje je malo.
Citat:
Po temeljiti debati, razmisleku in pregledu vseh možnih vidikov, od cene, novih tehnologij do uporabnosti in primernosti za slovenski trg, smo v ekipi Avtomobilnosti največ točk podelili VW polu. Polo je civica premagal, ker varnostno opremo ponuja za izredno dostopno doplačilo. Vemo, petnajst tisoč ni malo, a za ta denar dobimo avto z aktivnim tempomatom - predvsem pa je občutek v polu izredno dober, daje občutek vsaj za razred ali dva dražjega avtomobila. Tista oguljena fraza, da ima vse, kar imajo tudi veliki, je zdaj resnična, da bolj ne bi mogla biti. A tisto, kar ga dela prvaka, je desjtvo, da kljub podražitivi avto ponuja veliko tudi racionalnežem - če je bil nekdaj golf tisti optimalni avto, za katerega smo rekli, da če moraš izbrati en avto za vse, je to golf - no, zdaj je to lahko polo.
Ni pri nas je po ceniku trendine 12600. Ma pa radio in klimo. Ni ravno poceni. Realna cena je 12000. Doplačilo za climatronic astronomskih 906 eur. Ma pa v serijski opremi led osvetlitev zadnje tablice. Nemreš belivit. Nikjer nisem pa zasledil če ima gretje zadnje šajbe.Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Cena osnovnega Pola (tistega na zgornji sliki, brez radia in vsega) je na češkem 11.490 eur. Ni ravno malo.
Jaz recimo v tem ne vidim nobenih težav.