Zadevo zelo dobro poznam že dolgo, še preden je bil AM zraven. In vem, na koga misliš (saj veš, v kateri redakciji je eden od njiju, ne?) - sta pač lastnika blagovne znamke, medijev je bilo že od začetka več zraven (najprej še Val 202, zadnjih nevemkoliko let pa jih je itak toliko, kot zdaj, še preden je bil AM zraven), in vsi so vedeli za vse skupaj (eden je itak imel lasten medij).
Denarja ni nikoli ostalo prav veliko, zadnjih 10 let pa itak vedno manj. Vsi so videli samo prihodke, odhodkov seveda nobeden. RTV pa je kasirala zlatarsko. Ampak dokler so se uvozniki strinjali, je šlo. Ko jim je bilo predrago oziroma so nekateri postavljali netransparentne zahteve), pač ni bilo več finalne oddaje na TV...
In ne, nikoli ni plačeval samo zmagovalec, daleč od tega. So se stroški delili drugače, vedno pa so korali sodelujoči vnaprej podpisat, da ČE pridejo v situacijo, da bo za plačat, bodo plačali. Dokler se nekateri niso začeli izmišljevat in imet garancije vnaprej ...
Pa mnenje o ljudeh je eno, o izboru pa drugo. Treba znat ločit.
PS: dobro ponavljamo temo od lani.