Slovenske železnice

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.696
3.300
113
Takšni so se proizvajali. Ene par podobnih lokomotiv po svetu je bilo predelano na dvojne kabine. Strojevodij je zmeraj manj.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Kot družba smo tudi vedno manj tolerantni do povoženih ljudi...

SŽ kot socialistični mastodont (pod komando politične stranke) nima zaresnih inštrumentov, da bi fuknil na cesto žel. čuvaje, ki na med delom spijo, lahko pa kaj nominalno naredi za varnost, npr. tako da fukne nekaj mio v varnostno izboljšanje lokomotiv... "Naši" naredijo nekaj posla, vtis, da firmi varnost ni deseta briga, pa tudi nekaj šteje...

Da bodo čez 10 let tudi posodobljene lokomotive šle na jug je pa prej plus kot minus... Es lo que hay.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.696
3.300
113
Po moje ne bojo šle, če bojo delali remotorizacijo. To ne bi imelo nobenega smisla. Ker nekako pa vseeno morajo pokrivati dizelske proge.

Bojda bojo ti motorji:

 

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Drži, to se pa strinjam. S tega vidika pa je smiselno narediti oboje hkrati.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.071
5.653
113
A niso parne in dizlce namenjene vojni rezervi....torej ne gredo na jug po "upokojitvi" ampak v hladno rezervo....
 
  • Haha
Reactions: jest5

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.696
3.300
113
Saj imamo lokomotive kjer na obeh straneh vizijo. Pa tale regan lahko vozi kontra, na videoposnetku pa ima tist dolgi del naprej
In katere so te dizelske lokomotive v lasti SŽ, ki lahko vlečejo težke tovorne vlake in imajo kabino na obeh straneh?

Seveda lahko vozi kontra. Ampak ko recimo pripelje iz Pragerskega na Madžarsko s kratkim koncem tam ne more kar zasukati lokomotive v drugo stran, kako bi ti to naredil? Trikotnikov na železnici je razmeroma malo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.696
3.300
113
Načeloma je bila debata o dizelkah. Imajo. Ampak ti remiza nekje pri nas bolj malo koristi, če vleče s kratkim koncem v HU, ker mora še nazaj priti. Obračanje vsakič, ko pride do cilja bi pobralo veliko preveč časa, in le redkokje je izvedljivo. Drugih močnih dizlov pa nimamo.

Kakšen Stadler EuroDual 9000 križanec med dizlom in elektriko bi bil dobra pridobitev, trči pa ob stare tire, kjer je 20 ton/os preslaba proga za tako lokomotivo. In večina dizelskih prog je 20 ton/os.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.696
3.300
113
Potrebno ti je priznat da mas kar impresivno znanje o zeleznicah
Podatki se sicer najdejo na spletu, če malo bolj globoko poiščeš ali vprašaš koga, ki je bližje "sistemu". Meni je te podatke posredoval drug "ljubitelj" železnice, ker me zanimajo. Bolj ali manj pa nekatere od nas druži dejstvo, da ne moremo biti strojevodje oz. imeti kakršnekoli odgovornejše funkcije tam. Mene je železnica vedno veselila, stric je bil vlakovni odpravnik in marsikdaj sem samo sedel na postaji in gledal vlake, ker so me impresionirali. A življenje mi je pač določilo svoje in mi namenilo barvno slepoto, kar pomeni, da bom celo življenje lahko železnico gledal le od daleč. Grem pa še danes rad ob progo in slikam in snemam vlake, če le najdem kaj časa. K sreči imam tudi nekaj njiv precej blizu proge. Verjetno bi temu lahko rekli neizpolnjene sanje...
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.171
7.017
113
Tudi sam sem kar nekaj casa posvetil sedenju na postaji in opazovanju vlakov :)
Ko je prisla migrantska kriza 2015 pa sem se uspel peljat z vsemi vrstami elektricnih lokomotiv… kasneje sta dva sodelavca tudi pustila sluzbo in sta sedaj strojevodji… lepo videt da se koga zanima
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.696
3.300
113
No, to še niti meni ni uspelo. Doslej sem se peljal zgolj spredaj v Siemensu in pa poslikal sem si notranjost Regana. Nočem biti vsiljiv, znancev tam pa nimam, pa potem tudi kaj dosti možnosti takih voženj ne "ulovim". Je pa res unikatna izkušnja za vse, ki nas to veseli.