Železnice imajo svoj sistem baznih postaj, ki pokrivajo 100% omrežja. Projekt je plačala EU, uporablja se za telemetrijo vlakov, en od pogojev EUja je bil pa da bo omrežje na voljo tudi za namen dostopa do interneta na vlakih. Zakaj v praksi to ne deluje je pa vprašanje (domnevam da se ne uporablja to omrežje ampak so vlaki opremeljeni s klasičnimi 4g/5g routerji, kar pomeni da v vukojebinah in tunelih tole ne deluje).Ja mobilni operaterji pa imajo omrežje okrog prog v buli.
Đaba tebi Wi-Fi če je zunaj Telekomov 2g signal.
Če narediš speed test napiše da je omrežje Telekom Slovenije.Železnice imajo svoj sistem baznih postaj, ki pokrivajo 100% omrežja. Projekt je plačala EU, uporablja se za telemetrijo vlakov, en od pogojev EUja je bil pa da bo omrežje na voljo tudi za namen dostopa do interneta na vlakih. Zakaj v praksi to ne deluje je pa vprašanje (domnevam da se ne uporablja to omrežje ampak so vlaki opremeljeni s klasičnimi 4g/5g routerji, kar pomeni da v vukojebinah in tunelih tole ne deluje).
Rad bi poznal tistega in z njim spregovoril kakšno besedo kateri je naročil te nove Stadler vlake. Ne da GPS sploh ne deluje tudi podatki skoraj nosi dostopni. Kdo bi rekel saj imajo Wi-Fi, ga imajo ja, deluje če stric ki pelje vlak to sploh vključi. Če je pa vključeno deluje pa z 1,5 danload in 0,10 upload.
"Stari" Siemensi so zakon, vse deluje kot mora! (Siemens-rdeči vlaki).
Kako? Pa ce je Utisevalec napisal da je bil to pogoj EU-ja no...Omrežje GSM-R je namenjeno samo signalizaciji in ne prenosu podatkov za potnike! Da v novih vlakih Wi-Fi slabo deluje, so verjetno krive preobremenjene ali neprimerno postavljene dostopne točke na vlaku.
Utisevalec očitno nima pojma. V tem primeru bi bilo bolje, da bi sebe utišal. Sicer pa gre za GPRS v omrežju GSM, ki je danes za prenos večjih količin podatkov povsem neprimerno.
A ti misliš da je tako enostavno priti do podatka kateri (kakšen) vlak pelje na določeni relaciji? To skrivajo kot kača noge.Kombiniras stadlerja v eno smer, da napolnis baterijo, in siemensa v drugo smer, da opravis delo (al pa samo klikas po alterju)?
Ne, izključno za govor. Gprs obstaja a se ne uporablja.Železnice imajo svoj sistem baznih postaj, ki pokrivajo 100% omrežja. Projekt je plačala EU, uporablja se za telemetrijo vlakov,
Ni res… lahko pa po določenem času SŽ sklene dogovor z operaterji za šering lokacij.en od pogojev EUja je bil pa da bo omrežje na voljo tudi za namen dostopa do interneta na vlakih.
Zakaj v praksi to ne deluje je pa vprašanje (domnevam da se ne uporablja to omrežje ampak so vlaki opremeljeni s klasičnimi 4g/5g routerji, kar pomeni da v vukojebinah in tunelih tole ne deluje).
Je čisto možno da so SŽ zamenjale operaterja. V preteklih letih se je uporabljalo omrežje od A1 ki je kar se tiče železnice sigurno najbolje pokrito.Ne, izključno za govor. Gprs obstaja a se ne uporablja.
Ni res… lahko pa po določenem času SŽ sklene dogovor z operaterji za šering lokacij.
Operaterje menjajo in možno, da jih je več - odvisno kakšno pokritost zagotavljajo na določenih progah. Je pa bistveno slabša pokritost prog, kot ostalega področja. So tudi odseki brez brez … ali pa samo 2g…Je čisto možno da so SŽ zamenjale operaterja. V preteklih letih se je uporabljalo omrežje od A1 ki je kar se tiče železnice sigurno najbolje pokrito.