Ja samo pri čelnem trku dveh avtomoiblov se zaradi mečkanja zgubi več sile kot pa pri trku enega avtomobila.
Se ne splača, določeni sintetiki so pač preveč trdoglavi.Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
No ko smo že pri fiziki je seveda to v osnovi res (energija raste s kvadratom hitrosti). Sedaj se pa še oglasi v temi kjer se kregamo o tem zakaj vozit 50km/h tam kjer je omejitev 50 km/h in zakaj je 10km/h precej več kot samo 20%!
Če bi se to res zgodilo, bi se vozila po trku še vedno gibala z več kot polovico hitrosti v času trka.Citat:
Sicer pri teh kompleksnih trkih je potrebno upoštevati še to da se del energije trka pretvori nazaj v kinetično energijo in VEČINA energije trka se v klasičnih prometnih nesrečah distribuira nazaj v vektorsko obliko.
Citat:
Uporabnik vanmarkus pravi:
mislim feltne ne zgledajo švoh..lahko bi dali vsaj kakšne jeklene
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
...
Aja na crash testih je ovira "mehka" in test simulira trk vozila v vozilo ne pa vozila v betonsko steno! (da ne bo spet pametovanje)
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Če bi se to res zgodilo, bi se vozila po trku še vedno gibala z več kot polovico hitrosti v času trka.Citat:
Sicer pri teh kompleksnih trkih je potrebno upoštevati še to da se del energije trka pretvori nazaj v kinetično energijo in VEČINA energije trka se v klasičnih prometnih nesrečah distribuira nazaj v vektorsko obliko.
Pa nekako v veliki večini ni videti tega.
Citat:
Uporabnik stein pravi:
zalet 90+90 je enak za posamezen avto, kot zalet z 90 v zid. kar se energij tiče.
Citat:
Uporabnik sass pravi:
kmečka logika bi imela prav, to ne drži.Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
To pomeni, če premikam betonski zid z 90km/h proti avtomobilu, ki vozi z 90km/h je isto kot če trčita dve vozili med seboj z 90km/h.
Ne vem, če bo to držalo, po zdravi kmečki logiki ne.
drži pa tole: če premikaš betonski zid z 90 proti avtomobilu z 90, je to enako, kot če bi premikal avtomobil s 180 proti mirujočemu zidu, ali pa če bi med sabo trčil dve vozili vsako s 180
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
saj je zanimivo, samo je na ravni brainiaca to
kje se pa boš zaletel recimo na AC pri 190 v zid? 90 na 90 čelno pa tudi ni enako kot to
Žal je 90 čelno enako smrtno kot tole, predvsem zato ker so crash testi bedarija in prevara in je varnost predstavljena narobe!
Danes ni problem naredi avto, ki bo v crash testu pri 64km/h ohranil dovolj stabilno varnostno kletko za dosego 5 zvezdic. Problem je da ko se energija poveča za 15% ali pa kot trka ali pa pokrivnost trka vsi ti programirani računi odpovejo! Ni pa pri vseh vozilih enako in vsekakor bi nekatera preživela trk z 70km/h z skoraj enakim številom točk kot pa klasičen crash test, nekatera pa bi pogorela in padla s 5 na 1 ali 2 zvezdice! Oz. določena vozila bi točke zgubljala hitreje določena pa počasneje, tako da začetni rezultat ne pove nič.
Se pa seveda nihče ne upa preverit trk pri malenkost spremenjenih parametrih, ker so avtomobilistični lobiji premočni!
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
ADAC se je enkrat posral v svojo skledo:
Gre za test lagune, takrat enega najbolj varnih avtov na sploh. Pri 64km/h test preživi briljantno, pri 80km/h (16km/h hitreje) pa je rezultat pod nivojem korejcev s konca 90h let.
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/1MsqJFoWSjI"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/1MsqJFoWSjI" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Tistih "samo" 16 km/h hitreje je sicer enako 56 % višji kinetični energiji trka. Kar pa ni več tako zanemarljivo, niti približno.Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Gre za test lagune, takrat enega najbolj varnih avtov na sploh. Pri 64km/h test preživi briljantno, pri 80km/h (16km/h hitreje) pa je rezultat pod nivojem korejcev s konca 90h let.
No ko smo že pri fiziki je seveda to v osnovi res (energija raste s kvadratom hitrosti). Sedaj se pa še oglasi v temi kjer se kregamo o tem zakaj vozit 50km/h tam kjer je omejitev 50 km/h in zakaj je 10km/h precej več kot samo 20%!
Sicer pri teh kompleksnih trkih je potrebno upoštevati še to da se del energije trka pretvori nazaj v kinetično energijo in VEČINA energije trka se v klasičnih prometnih nesrečah distribuira nazaj v vektorsko obliko. Tu je še ena finta crash testov, ki zaradi nepolnega pokrivanja še večji del energije preusmerijo nazaj v gibalno.
Aja na crash testih je ovira "mehka" in test simulira trk vozila v vozilo ne pa vozila v betonsko steno! (da ne bo spet pametovanje)
Ah ja! Ob pogoju, da zid stoji na mestu in je A = B.Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Citat:
Uporabnik sass pravi:
kmečka logika bi imela prav, to ne drži.Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
To pomeni, če premikam betonski zid z 90km/h proti avtomobilu, ki vozi z 90km/h je isto kot če trčita dve vozili med seboj z 90km/h.
Ne vem, če bo to držalo, po zdravi kmečki logiki ne.
drži pa tole: če premikaš betonski zid z 90 proti avtomobilu z 90, je to enako, kot če bi premikal avtomobil s 180 proti mirujočemu zidu, ali pa če bi med sabo trčil dve vozili vsako s 180
Ehhh.
Torej na eni strani drvi zid z 90 na uro (njegovo absorbiranje trka je enako 0) proti avtomobilu A, ki tudi drvi z 90 na uro.
V drugem primeru ta zid nadomestiš z avtom B, ki drvi z 90 na uro proti avtomobilu A, ki prav tako drvi z 90 na uro.
In ti boš rekel, da je v obeh primerih ista škoda na avtomobilu A?
Ah no.
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Zato, ker ni res, da je 95+95 enako 190. Vsaj ne, kar se tiče kinetičnih energij.
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
To praviš ti, oz. domneval sem da si ti tako mislil.
Moram priznat, da sem šel najmanj 5x čez tvoj prvotni zapis in očitno si tako komplicirano vse skup razložil, da še vedno vidim v tem zapisu domnevo, ki jo očitaš meni.
Bom moral pogledat še post, kateremu najprej odgovarjaš, da povežem vse.
Citat:
So se pa našli drugi uporabniki, ki so spet to napako potrdili. Pa dobr no, se zmotiš. Ampak da sta bila Mythbusterja (ki se precej spoznata na zakone mehanike), tako presenečena, mi pa takrat res ni bilo jasno.