Škoda/Volkswagen 2.0 TSI 280KM

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.808
639
113
Citat:
Uporabnik marjan pravi:
ksz

Jaz res ne vem kdo pri 200+ konjskem avtu gleda porabo. Mene je bilo pol leta prav sram ko so me spraševali koliko kuri, jaz pa niti približno nisem vedel. Niti ne resetiram na nulo ko tankam...
To bi gledal če bi zadnje € dajal za gorivo. Takrat bi se pa verjetno vozil z vlakom.

Hja, 10-15 let nazaj je bila 200+ KM eksotika, danes pa to niti ni tako redka zadeva in ljudje to kupujejo za delat kilometre. Na toliko in toliko km se poraba pač pozna in če je en motor bolj ekonomičen od drugega, zakaj ne
smile-1.gif
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.216
191
63
Ni to za slo cmizdre, ki bi še mamo prodali, da prišparajo 3 EUR.
wink-1.gif

Se še spomnim prizadetih komentarjev, ko sem spraševal za 180 KM varianto... Da ne omenjam metričev, ki avta niti bočno niso sposobni parkirat brez 33 asistenčnih sistemov...
cheer.gif
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Mislim da ob avtih z 200, 300 in več konji igrajo druge emocije in želje, kot ekonomija. Najbolje je sprobat, ugotovit kaj ti odgovarja... Pa jebeš 2 litra več ali manj porabe.... Če te to res žre pri avtu za 70k+, predlagam Megana 1.5 dci.... Garantirano pod 6l....
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Jp. Jst imam tak avto za uživanje, kjer mi višja poraba ne igra vloge, zato so mi debate ali ti spije 5 ali 6 litrov vedno smešne.
smile-1.gif


Po drugi strani pa razumem tiste, ki delajo 50+ k km letno da jim je poraba faktor, vendar v takšnem primeru za primarni avto oziroma za štepanje kilometrov ne boš kupil nekega požeruha ampak delovno živinče z recimo do maximalno 180 dizelskih ponijev.
Porabo si sicer beležim tako pri bencinarju, kot tudi dizlu, ker hočem imeti vse stroške evidentirane.
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Ja sej, zato pa sem napisal maximalno cca 180ks, seveda je odvisno tudi od velikosti in teže avta in motorne ponudbe za ta model. Recimo v aktualni petici manj kot 520d (190ks) ni za imeti, v manjši trojki ali bolj ljudskih vozih je pa tudi 140/150ks dovolj.
wink-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Na AC porabo ubijejo (pre)kratka prestavna razmerja.
Zanimivo, da pri 2.0TSI 220KM noben lastnik ni omenjal previsoke porabe, so bili vsi čisto zadovoljni.

230hp ima v Golfu dosti daljša prestavna razmerja kot 300hp. Pri 180 km/h recimo je za cca. 1000 obratov razlike (230hp malo čez 3k rpm 300hp, malo čez 4k rpm). 3k rpm ima 300hp že pri 130 km/h.
WTF
uf-1.gif
? Isto ima tudi 280KM Superb.
To vsekakor lepo vpliva na porabo, glede na to, da je bil namen gornjega Superba autobahn bombnik. Če ima 220KM verzija daljša prestavna razmerja je tukaj zagotovo najmanj liter skrit, potem dodamo še nekaj več konjev, ki tudi hočejo imeti več bencina in 4x4, pa si na vsaj 2 litrih razlike proti 220KM. Če si pa samo na AC daleč preko dovoljenih hitrosti, se pa to lahko še konkretno poveča zaradi kratkega menjalnika.

Golf R ima pač drugačen namen od GTIja - in zato krajša prestavna. Da izkoristi vse do konca. Kupvad športnika za tiščat po AC ni OK, za to se kupi GT varianto (kar je v tem primeru GTI).
Pri Škodi so verjetno na podoben način razmišljali (čeprav je tu manj logično glede na to, da vendarle govorimo o Superbu, ne pa o Octaviji, recimo).
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Za 50.000+ kilometrov in predvsem v službene namene, nima smisla 180 konjev plačat, servisirat, registrirat in vozit v primerjavi s 140 konji.

Razen če se motim, no...

Ali pa tvojga posta ne razumem
cool-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Mislim z vidika 140 vs 180 konj..mogoče se 180 konj že nekaj sliši a napram 140 baš ni nekega uau efekta.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Fotr je v prejšni službi štepal nekje 60k km na leto in je imel na koncu naloudanega 190 konjskega Passata (prej pa 160km Insignio in 170km Passata). Ko preživiš toliko časa v avtu in to večinoma na AC pri višjih hitrostih, vzameš pač največ kar ti budget dopušča. Seveda pretiravat s konji je v tem primeru BV ampak med 150 in 200km je pa vseeno razlika kako se avto premakne. Pri teh kilometrih se pa vseeno pozna poraba dizel vs bencin.
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Mislim z vidika 140 vs 180 konj..mogoče se 180 konj že nekaj sliši a napram 140 baš ni nekega uau efekta.

Ko sem remapiral 150km dizla na 190km je sel cas od 80 do 160 za 3 sekunde dol in avto se je obcutno bolje premikal, tako da je razlika zelo opazna.
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Reaper85 pravi:
Mislim da za naše AC dobiš idealno razmerje med pospeškom in porabo pri 2.0 TDI 140/150.
Pa čipat se tudi splača, potem imaš 140KM pri 2500 namesto pri 4000rpm, in če voziš s 140 namesto 180KM, ti tudi manj pije.
Hehe, to ti res zelo pomaga na AC...
tongue-1.gif

Čeprav nekaterim baje tuner tudi prestavna razmerja ''čipa''.
hysterical-1.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Citat:
Uporabnik Alan pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Mislim z vidika 140 vs 180 konj..mogoče se 180 konj že nekaj sliši a napram 140 baš ni nekega uau efekta.

Ko sem remapiral 150km dizla na 190km je sel cas od 80 do 160 za 3 sekunde dol in avto se je obcutno bolje premikal, tako da je razlika zelo opazna.

Pozna se precej bolj, kot pri serijskih 150 proti 190... ker tam je tudi ustrezno daljše prestavno razmerje...
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Kolk se da potem 280 KM natunat,ker jaz bi imel vsaj 350,vse kar je manj je brez veze !