Škoda/Volkswagen 2.0 TSI 280KM

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.529
4.640
113
Malo ste zašli s teme...

Kar se tiče 280KM v VW ali Škodi, kar sem spraševal, sem kar presenečen, da porabi POVPREČNO 10 do 12l na 100km. To se mi zdi za moderne motorje nesprejemljivo. Imam kolege z BMW ali MB in konkretno konji pa so ob mirni vožnji povsem sprejemljive cifre porabe. Tako, da fama o superiornih bencinskih motorjih proti dizlom tukaj pade na celi črti. Podobne zmogljivosti in kar nekaj litrov višja poraba pač ni superiornost. Da bi se vsaj kvarili manj, pa tudi očitno ni res.

Še vprašanje od sumice. Za moje pojme 250KM na prva kolesa ob težkem avtu ni noben problem. Imajo mnogi avti še precej več. Če je tovarna neumna in ne da 4wd, nimaš kaj. 5000 eur je kar nekaj opreme, jaz bi vzel bencin motor, 4wd pogon in dodal še nekaj opreme. A ker 4wd ne moreš dokupit bi potem vzel dizla s 4wd. Kratke vožnje danes niso noben problem, itak imaš pa vmes tudi daljše vožnje in se avto spuca.
Čeprav koliko se resno rabi 4wd pogon danes na cestah tudi ne vem (džipi in brezpoti izključeni).
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.736
113
Sumica....nekaj me zanima, zakaj ne bi sel pogledat kaksnega rabljenega? Ker bolj kot berem tvoje dileme, glede nabave, bolj se mi zdi, da bi bil kaksen fajn opremljen A6 karavancek zate. Quattro, 3.0 tdi, cista zmaga.
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Po pravici? Moja absolutno prva izbira je bil A6 Allroad s 3.0 TDIjem (nov). Avto se bo naročil spomladi 2017. Vanj sem bil prepričan dokler
1. Nisem videl in peljal Volva V90
2. Sem izvedel, da se A6 menja v začetku leta 2018, torej bi kupil nov avto tik pred menjavo modela, kar me žal moti.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.736
113
Torej, kaj bo? Kitajc?
smile-1.gif
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Zakaj bi te sploh zanimala poraba pri avtu z 280 konji? A ni logično da jih je treba futrat!

Pri 80km/h tut 911-ka turbo malo porabi....
smirk-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.710
113
pri taščici
Zato.ker bo na leto prisparal 100 ali pa dvesto evrov. TCO pri takem avtu je poštena petmestna cifra na letnem nivoju.
Kot bi bral.objave nekoga na minimalca ki kupuje desetletje starega "clia" 1,2
 
Nazadnje urejeno:

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
A ti še eno priliko povem, ki gre v roko z oni moji prejšnji?
Ima se, može se. Nema se, krade se.

Drugače pa po dolgem času korektno vprašanje.

Pa še moj doprinos: človek, ki si lahko privošči zapravit 50k in več za nov avto ne bo hodil spraševat Alter kaj naj kupi...
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.529
4.640
113
Vidim, da ne razumete.
Prvič ne vem zakaj me poraba ne bi zanimala ne glede na denar, konje, itd.? meni se zdi logično, da gre razvoj naprej in če je sposoben dizel z 250 konji biti hiter in hkrati varčen, tega pa ni sposoben bencinski motor s podobnimi konji, potem naj si tak motor vtaknejo nekam. Ne pa, da bo povprečna poraba za vozakanje otrok, mesto in nekaj relacije 12l, v dizlu bi bila pa 8l. In razlika v ceni med takima motorjema na letni osnovi je 1000 eur+ na suho. Za iste zmogljivosti...Zato sem presenečen, da so močnejši bencinarji tako požrešni.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.529
4.640
113
Avto za 50000 eur si lahko (in glede na vozni park v Sloveniji tudi si) privošči vsak s.p. na lizing. Oz. raje povečajmo tole cifro na 70.000 eur. S plačo pa malo težje, drži, a tudi takih je dovolj. In prav vsak tak bo še kako gledal na to kakšen motor bo notri, kakšna poraba, itd. Tisti, ki pa res imajo, pa kupujejo še rang dražje avte in jih res ne zanima poraba. čeprav ne vem zakaj potem kupujejo elektro jajčke in se gredo eko maniake.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Zakaj nisem isto pijan, če spijem 1 liter vodke ali pa 1 liter piva?

A res ne štekaš al se delaš norca? Dizli so bili, so in vedno bojo delovni konji. Zato pa so po ladjah, kamijonih in ostalih strojih...Ne vem od kje ti ideja, da bo poraba ista. Enaka mogoče. Pa še to pri majhnih motorjih....ne pa 250+..đizs krajst
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.529
4.640
113
Očitno so dizelski delovni konji prehiteli žlahtne bencinarje potem. Ne vem kje potem nekateri vidijo trend vračanja bencinskih motorjev in ukinitev dizlov?
Primer oh in sploh najboljših motorjev: BMW.
Novi model 5:
330i proti 330d. Dizel ima malenkost več konjev, je precej hitrejši in porabi bistveno manj. Seveda je tudi dražji a če ga gledamo kot motor v celoti je precej boljši od enakovrednega bencinarja. Zakaj bi torej hotel bencinski motor/žrebca proti delovnemu konju, če je delovni konj boljši v vseh pogledih in z MANJŠO porabo? Zakaj me ne bi zanimala poraba, če dobim boljši motor z manjšo porabo? Kje ste zagovorniki bencinskih jajc od motorjev, da lahko upravičite požrešen, slabotnejši polizdelek in upravičujete visoko porabo z neko mimo sunjeno logiko, da kao nikogar ne zanima?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.710
113
pri taščici
V vsaki drugi temi na alterju je napisano da ima dizel približno za cetrtino višjo energijsko vrednost kot bencin. In vi ob enakih konjih pričakujete enako porabo.... Pa kdo vam je dal 10 jurjev letno za avto? Posredniki zdravstvenega materiala in podobni podjetniki?
A se vam ne zdi logično da je potem tudi četrtino višja poraba?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.736
113
Citat:
Uporabnik Janez40 pravi:
Očitno so dizelski delovni konji prehiteli žlahtne bencinarje potem. Ne vem kje potem nekateri vidijo trend vračanja bencinskih motorjev in ukinitev dizlov?
Primer oh in sploh najboljših motorjev: BMW.
Novi model 5:
330i proti 330d. Dizel ima malenkost več konjev, je precej hitrejši in porabi bistveno manj. Seveda je tudi dražji a če ga gledamo kot motor v celoti je precej boljši od enakovrednega bencinarja. Zakaj bi torej hotel bencinski motor/žrebca proti delovnemu konju, če je delovni konj boljši v vseh pogledih in z MANJŠO porabo? Zakaj me ne bi zanimala poraba, če dobim boljši motor z manjšo porabo? Kje ste zagovorniki bencinskih jajc od motorjev, da lahko upravičite požrešen, slabotnejši polizdelek in upravičujete visoko porabo z neko mimo sunjeno logiko, da kao nikogar ne zanima?

V tej primerjavi ima dizel malenkost vecjo prostornino...no, ni malenkost, 50% vecjo.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.529
4.640
113
Razlika v ceni je 1500 eur (dizel dražji). Poraba je slabša v 1.4 TSI v povprečju za 2l, torej je razlika na letni osnovi 600 eur v korist dizla, torej si v 2.5 letih na nuli, potem le še v plusu. Stroški servisov so enaki. Ko boš hotel avto prodat bo dizel veliko več vreden, medtem ko TSIja tudi prodal ne boš, ker jih nihče ne kupuje. Dizel zmaga, tako kot pri večjih avtih, torej kje je že tista superiornost bencinarjev in kako je super ker pijejo, grejo pa toliko kot dizli ali še manj?