Škoda/Volkswagen 2.0 TSI 280KM

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.832
-1.067
113
145 km SZ od Opatije
Čemu služi teh 280 konjev? Resno.
Za dušo? Passat? Za dušo je športnik.
Za prehitevat? OK, če prehitevaš, potem verjetno prehitevaš počasnejše vozilo. In ga prehitiš tudi s 150 konji. Če ne, potem je pač prehiter zate.
Za hitro vožnjo? Že vidim sledeča vprašanja: "kam naj se pritožim glede kazni za prehitro vožnjo" in pa "ali lahko še vedno plačam samo polovičko?"
Za kaj torej?

Resno.

Da pa je mera polna, sprašujete, ali tak avto porabi 10 ali 11 litrov na 100 km. Kdo tu koga "je**"?
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Za to, ker si ga nekdo lahko privosci. Cemu potem sluzujo avti s 700km, ce se ze pri 280 tak sekiras?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Zato ker se tak avto pri 160km/h in več vozi drugače kot avto s 140KM.
Ravno tako kot se recimo dizelski osemvaljnik s 400KM pri 180km/h pelje konkretno drugače kot recimo tisti 280KM štirivaljni mlinček.
In nekateri ne potrebujejo avtomobilov le za prevoz frocev v 1km oddaljen vrtec, temveč delajo z njimi tudi 80.000km letno pri čemer je lahko pot mirno dolga tudi 1000km.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
No..če primerjamo dizle recimo...nek motor z recimo 150 konji in tisti z 200 ali 220 pri enaki vožnji popapcata enako, če ne močnejši še kako kapljico manj.
In močnejši se pelje doti bolj komot...med 150 in 220 se opazi razlika, medtem ko recimo med 220 in 260 pa ni več take razlike v vsakodnevni vožnji (pustimo zdaj dirkališče).
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.832
-1.067
113
145 km SZ od Opatije
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Za to, ker si ga nekdo lahko privosci. Cemu potem sluzujo avti s 700km, ce se ze pri 280 tak sekiras?

No, tole pa ne bo držalo. Nikakor. Zakaj se potem toliko sekirati, koliko avto porabi???
In ne gre za to, da si ga nekdo lahko privošči, spraševal sem, ČEMU SLUŽI teh 280 konjev? Vprašanje je bilo popolnoma na mestu. In nikjer ne piše, da se jaz za 280 konjev sekiram ... ali pač lahko pokažeš, kje se sekiram za te konje?

Torej, najbližje odgovoru je MTL.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.832
-1.067
113
145 km SZ od Opatije
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Zato ker se tak avto pri 160km/h in več vozi drugače kot avto s 140KM.
Ravno tako kot se recimo dizelski osemvaljnik s 400KM pri 180km/h pelje konkretno drugače kot recimo tisti 280KM štirivaljni mlinček.

No, temu pač ne morem oporekati, prvič, ker ti verjamem in drugič, ker vem iz lastnih izkušenj, da je temu res tako.

Ampak to vseeno ni dovolj dober argument, da bi namesto 150-tih potreboval 280 konjev ... k sreči je tako, da je izbira posameznika, za kaj se odloči in nikakor ne moja pravica, da temu nasprotujem.

Je pa res na mestu vprašanje, koliko teh 280 konjev je na slovenskih cestah dnevno v pogonu ...
grin1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.669
6.708
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik AndrejEnej pravi:
Čemu služi teh 280 konjev? Resno.
Za dušo? Passat? Za dušo je športnik.
Za prehitevat? OK, če prehitevaš, potem verjetno prehitevaš počasnejše vozilo. In ga prehitiš tudi s 150 konji. Če ne, potem je pač prehiter zate.
Za hitro vožnjo? Že vidim sledeča vprašanja: "kam naj se pritožim glede kazni za prehitro vožnjo" in pa "ali lahko še vedno plačam samo polovičko?"
Za kaj torej?

Resno.

Da pa je mera polna, sprašujete, ali tak avto porabi 10 ali 11 litrov na 100 km. Kdo tu koga "je**"?

Zato da lahko prehitiš vozila s spremstvom. Kaj se pa grejo ti politiki ene šerife po cestah. Na cestah je alter šerif.

Skratka občudujem tiste ki delajo 80 kkm letno, pa da ob tem niso poklicni vozniki, pa da so ob tem še nekaj ur na www priklopljeni (forumi, FB,...) . Takega življenja jim nisem fouš. Jim privoščim tudi 500 konjev. Jaz se imam bolje s 100.
cheer.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Hja, jaz grem recimo parkrat na leto na pot, kjer prevozim celo nemčijo in tam se z svojimi 140ps počutim skoraj invalida. Da se peljat hitro, varno in tekoče.

Kar se pa dodane vrednosti 2.0t 280ps vs 2.0tdi 240ps tiče pa mislim da je tudi dizel čisto dovolj. Avtomagazin je pred kratkim testiral Superba z 280ps in Passata z 240ps in v zmogljivostih skoraj ni razlike. Pri tem dizel popije precej manj in tudi če recemo da pri teh zneskih sam strošek ni pomemben, še vedno ostaja dejstvo da je treba bencinarja tankati bistveno bolj pogosto. Jaz recimo z mojim avtom tankam na karavankah in pridem recimo do Hannovra, z bencinarjem pa vprašanje kje bi že moral tankat.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik AndrejEnej pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Zato ker se tak avto pri 160km/h in več vozi drugače kot avto s 140KM.
Ravno tako kot se recimo dizelski osemvaljnik s 400KM pri 180km/h pelje konkretno drugače kot recimo tisti 280KM štirivaljni mlinček.

No, temu pač ne morem oporekati, prvič, ker ti verjamem in drugič, ker vem iz lastnih izkušenj, da je temu res tako.

Ampak to vseeno ni dovolj dober argument, da bi namesto 150-tih potreboval 280 konjev ... k sreči je tako, da je izbira posameznika, za kaj se odloči in nikakor ne moja pravica, da temu nasprotujem.

Je pa res na mestu vprašanje, koliko teh 280 konjev je na slovenskih cestah dnevno v pogonu ...
grin1.gif

Ne vem kaj bi rad slišal. Si pač želi, da se avto malo bolj premakne. Je še marsikaj močnejšega na cesti. Če si lahko privošči, zakaj pa ne. Tudi 150 konjev vrjetno ne rabiš. Marsikdo niti avta ne potrebuje, pa ga ima. Brezveze debatirat. Vsak pri sebi ve, kaj je za njega dober argument in kaj ne, da se odloči za določeno stvar.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.832
-1.067
113
145 km SZ od Opatije
Nič takšnega nisem želel slišat, kar ne bi že vedel. Bodi brez skrbi, da TOČNO vem, kaj pomeni več konjev v avtu, poleg seveda ustreznega navora.

Če pretvorim v razumljen tekst, me je zanimalo tole: čemu bi mi služilo 280 konjev (oziroma, zakaj mi trenutnih 130 konjev sedaj ni dovolj)? Gledam realno, ker pač menjam avtomobil. In gledam nekaj s 184 konji. In ja, pojavilo se mi je vprašanje, zakaj ne bi še več, kot teh 184 konjev? Seveda z 2.0 motorjem. Toda zakaj? Bi s tem res toliko pridobil?


Hvala vsem za trud. Avto se lahko kupuje s srcem ali z razumom. Vendar vedno v kombinaciji z .... denarjem.
evil.gif
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Zato ker se tak avto pri 160km/h in več vozi drugače kot avto s 140KM.
Ravno tako kot se recimo dizelski osemvaljnik s 400KM pri 180km/h pelje konkretno drugače kot recimo tisti 280KM štirivaljni mlinček.
In nekateri ne potrebujejo avtomobilov le za prevoz frocev v 1km oddaljen vrtec, temveč delajo z njimi tudi 80.000km letno pri čemer je lahko pot mirno dolga tudi 1000km.

to pa je totalni bullshit...neka fama...delam ccas toliko kilometrov na leto in nisem nic bolj ali manj zmatran niti v malem niti v velikem niti mocnem niti sibkem avtu..izgovori za pussije
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
to pa je totalni bullshit...neka fama...delam ccas toliko kilometrov na leto in nisem nic bolj ali manj zmatran niti v malem niti v velikem niti mocnem niti sibkem avtu..izgovori za pussije
Jah, imava pač različen pogled na to. Meni je pač drugače, če se motor vrti s 1800 vrtljajih pri 160km/h ali pa s 3500 vrtljaji (pišem za dizla).
Ravno tako se bom s ta drugim malo težko vozil po Nemčiji tam kjer ni omejitev z 200+ km/h. Pri ta prvem bom pa po nekaj deset sekundah že lepo ''traktoriral pri relativno zmernih vrtljajih'' na speed limiterju
grims-1.gif
.
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
to pa je totalni bullshit...neka fama...delam ccas toliko kilometrov na leto in nisem nic bolj ali manj zmatran niti v malem niti v velikem niti mocnem niti sibkem avtu..izgovori za pussije
Jah, imava pač različen pogled na to. Meni je pač drugače, če se motor vrti s 1800 vrtljajih pri 160km/h ali pa s 3500 vrtljaji (pišem za dizla).
Ravno tako se bom s ta drugim malo težko vozil po Nemčiji tam kjer ni omejitev z 200+ km/h. Pri ta prvem bom pa po nekaj deset sekundah že lepo ''traktoriral pri relativno zmernih vrtljajih'' na speed limiterju
grims-1.gif
.

lepo si me nasmejal..o cem pise clovek, ki vozi po vrhniskem klancu v leru...200+km...Tam kjer ni omejitev lahko na prvem pasu tudi lepo 130 vozis in jadras enako kot v SLO
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
lepo si me nasmejal..o cem pise clovek, ki vozi po vrhniskem klancu v leru...200+km...Tam kjer ni omejitev lahko na prvem pasu tudi lepo 130 vozis in jadras enako kot v SLO
Sedaj si me pa zabil, vidim da me poznaš v nulo
hysterical-1.gif
. Ti bom pa posnetek dal.
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
lepo si me nasmejal..o cem pise clovek, ki vozi po vrhniskem klancu v leru...200+km...Tam kjer ni omejitev lahko na prvem pasu tudi lepo 130 vozis in jadras enako kot v SLO
Sedaj si me pa zabil, vidim da me poznaš v nulo
hysterical-1.gif
. Ti bom pa posnetek dal.
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/J-ux41t1-fo&hl=en&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/J-ux41t1-fo&hl=en&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>

poznam ta tvoj posnetek..si ga ze objavil par x tukaj...to kar si tukaj izvajal je bilo pac za experiment..po tem pa si verjetno 4 ure jadral...
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik AndrejEnej pravi:
Nič takšnega nisem želel slišat, kar ne bi že vedel. Bodi brez skrbi, da TOČNO vem, kaj pomeni več konjev v avtu, poleg seveda ustreznega navora.

Če pretvorim v razumljen tekst, me je zanimalo tole: čemu bi mi služilo 280 konjev (oziroma, zakaj mi trenutnih 130 konjev sedaj ni dovolj)? Gledam realno, ker pač menjam avtomobil. In gledam nekaj s 184 konji. In ja, pojavilo se mi je vprašanje, zakaj ne bi še več, kot teh 184 konjev? Seveda z 2.0 motorjem. Toda zakaj? Bi s tem res toliko pridobil?


Hvala vsem za trud. Avto se lahko kupuje s srcem ali z razumom. Vendar vedno v kombinaciji z .... denarjem.
evil.gif

No torej ti je jasno, čemu služijo te konji. Če je tebi dovolj 130 konjev ali ne oziroma koliko ti pomenijo te dodatni konjiči, pa sam najbolje veš. Zakaj ne bi še več? Ponavadi je omejitev denarnica (kot si že sam ugotovil), pač pogledaš kolk te košta močnejša varjanta tako kot vse ostale opcije pri avtu in se odločiš, kaj si lahko privoščiš oziroma kere opcije so ti bolj in katere manj pomembne.

Nekomu je všeč višji sedenje in kupi SUV, čeprav je za isto nivo avtomobila dražji, več pokuri, ima slabše performance in tipično slabše vozne lastnosti. Jaz ga recimo ne bi, mi je pa v veselje, če se avto malo bolj konkretno premakne, če je pač možnost (ni pa to življenskega pomena jasno, tako kot miljon drugih stvari). Najbolj se pozna pri višjih hitrostih na AC in pa ko je avto naložen predvsem v klanec. Ravno tako mi je všeč bolj športno podvozje (recimo S-Line pri mojem ali M-Sport pri bavarcu), pa lahko rečeš da je to še večja bedarija, ki ničemur ne služi. Je pa občutek pri vožnji čez ovinke pa tudi na AC bistveno drugačen. Nekdo drug bi raje zračno vzmetenje in masažne sedežem, tretjemu je tudi to potrata denarja in bo vozil Dacio na plin ali pa hodil peš.