Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Za to, ker si ga nekdo lahko privosci. Cemu potem sluzujo avti s 700km, ce se ze pri 280 tak sekiras?
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Zato ker se tak avto pri 160km/h in več vozi drugače kot avto s 140KM.
Ravno tako kot se recimo dizelski osemvaljnik s 400KM pri 180km/h pelje konkretno drugače kot recimo tisti 280KM štirivaljni mlinček.
Citat:
Uporabnik AndrejEnej pravi:
ČEMU SLUŽI teh 280 konjev?
Citat:
Uporabnik AndrejEnej pravi:
Čemu služi teh 280 konjev? Resno.
Za dušo? Passat? Za dušo je športnik.
Za prehitevat? OK, če prehitevaš, potem verjetno prehitevaš počasnejše vozilo. In ga prehitiš tudi s 150 konji. Če ne, potem je pač prehiter zate.
Za hitro vožnjo? Že vidim sledeča vprašanja: "kam naj se pritožim glede kazni za prehitro vožnjo" in pa "ali lahko še vedno plačam samo polovičko?"
Za kaj torej?
Resno.
Da pa je mera polna, sprašujete, ali tak avto porabi 10 ali 11 litrov na 100 km. Kdo tu koga "je**"?
Citat:
Uporabnik AndrejEnej pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Zato ker se tak avto pri 160km/h in več vozi drugače kot avto s 140KM.
Ravno tako kot se recimo dizelski osemvaljnik s 400KM pri 180km/h pelje konkretno drugače kot recimo tisti 280KM štirivaljni mlinček.
No, temu pač ne morem oporekati, prvič, ker ti verjamem in drugič, ker vem iz lastnih izkušenj, da je temu res tako.
Ampak to vseeno ni dovolj dober argument, da bi namesto 150-tih potreboval 280 konjev ... k sreči je tako, da je izbira posameznika, za kaj se odloči in nikakor ne moja pravica, da temu nasprotujem.
Je pa res na mestu vprašanje, koliko teh 280 konjev je na slovenskih cestah dnevno v pogonu ...
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Zato ker se tak avto pri 160km/h in več vozi drugače kot avto s 140KM.
Ravno tako kot se recimo dizelski osemvaljnik s 400KM pri 180km/h pelje konkretno drugače kot recimo tisti 280KM štirivaljni mlinček.
In nekateri ne potrebujejo avtomobilov le za prevoz frocev v 1km oddaljen vrtec, temveč delajo z njimi tudi 80.000km letno pri čemer je lahko pot mirno dolga tudi 1000km.
Jah, imava pač različen pogled na to. Meni je pač drugače, če se motor vrti s 1800 vrtljajih pri 160km/h ali pa s 3500 vrtljaji (pišem za dizla).Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
to pa je totalni bullshit...neka fama...delam ccas toliko kilometrov na leto in nisem nic bolj ali manj zmatran niti v malem niti v velikem niti mocnem niti sibkem avtu..izgovori za pussije
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Jah, imava pač različen pogled na to. Meni je pač drugače, če se motor vrti s 1800 vrtljajih pri 160km/h ali pa s 3500 vrtljaji (pišem za dizla).Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
to pa je totalni bullshit...neka fama...delam ccas toliko kilometrov na leto in nisem nic bolj ali manj zmatran niti v malem niti v velikem niti mocnem niti sibkem avtu..izgovori za pussije
Ravno tako se bom s ta drugim malo težko vozil po Nemčiji tam kjer ni omejitev z 200+ km/h. Pri ta prvem bom pa po nekaj deset sekundah že lepo ''traktoriral pri relativno zmernih vrtljajih'' na speed limiterju.
Sedaj si me pa zabil, vidim da me poznaš v nuloCitat:
Uporabnik HEPAN pravi:
lepo si me nasmejal..o cem pise clovek, ki vozi po vrhniskem klancu v leru...200+km...Tam kjer ni omejitev lahko na prvem pasu tudi lepo 130 vozis in jadras enako kot v SLO
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Sedaj si me pa zabil, vidim da me poznaš v nuloCitat:
Uporabnik HEPAN pravi:
lepo si me nasmejal..o cem pise clovek, ki vozi po vrhniskem klancu v leru...200+km...Tam kjer ni omejitev lahko na prvem pasu tudi lepo 130 vozis in jadras enako kot v SLO. Ti bom pa posnetek dal.
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/J-ux41t1-fo&hl=en&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/J-ux41t1-fo&hl=en&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>
Citat:
Uporabnik AndrejEnej pravi:
Nič takšnega nisem želel slišat, kar ne bi že vedel. Bodi brez skrbi, da TOČNO vem, kaj pomeni več konjev v avtu, poleg seveda ustreznega navora.
Če pretvorim v razumljen tekst, me je zanimalo tole: čemu bi mi služilo 280 konjev (oziroma, zakaj mi trenutnih 130 konjev sedaj ni dovolj)? Gledam realno, ker pač menjam avtomobil. In gledam nekaj s 184 konji. In ja, pojavilo se mi je vprašanje, zakaj ne bi še več, kot teh 184 konjev? Seveda z 2.0 motorjem. Toda zakaj? Bi s tem res toliko pridobil?
Hvala vsem za trud. Avto se lahko kupuje s srcem ali z razumom. Vendar vedno v kombinaciji z .... denarjem.