Škoda octavia combi 2013

boc

Majstr
1. avg 2007
2.370
436
83
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Za koliko km letno?
hm, ...
recimo naredimo dve možnosti:
a) > 50kkm
b) < 50kkm

Oz. kje je meja kjer se splaca TDI nabavit ?
Ker tu je potrebno poleg cenejšega goriva upoštevati se stroške nakupa, vzdrževanja, zavarovanje, cestna taksa, ....
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.144
1.180
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik upiwaly pravi:
2013

Vem, da je bilo nekaj uzakonjeno z 2011, da imajo to serijsko noter al kako? Potem pa sem si mislil, itak ena taka "gajba" očitno tega ne rabi, oz ni z zakonom predpisano? Ne vem...Se nisem potem več obremenjeval s tem...

Leta 2013 kupljena Škoda ima ziher ESP. RAzen če nisi kupoval v Kazahstanu ali kaki podobni vukojebini. ČÆe se prav spomnim, je edina znamka pri nas, ki nima v vseh osebnih avtih ESP serijsko, Dacia.
 

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
Hehe, kupoval sem na Verovškovi
grin1.gif

Po svoje tudi neke vrste Kazahstan
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.734
819
113
Citat:
Uporabnik bigMIKE pravi:
1. TDI motorji so spet varčni, celo tako da se "splača" za njih odšteti več in nagraditi proizvajalca za tak uspeh + izdelava je dražja (pa na žalost premonogi, ki to ugotovijo šele kasneje, vzdrževanje tudi)
2. TSI so večkrat nagrajeni motorji in relativno varčni, tudi prijetno zmogljivi
3. Atomsferski motorji (ki jih pri Octaviji sicer ni v ponudbi) so leni, požrešni, zastareli, in imajo visoke emisije

Po tej lestvici se lahko laik orientira glede zakaj/zato

Če primerjaš TDI in TSI sta sama motorja podobno tehnično zahtevna, dizel ima nekaj dražji sistem za kontrolo emisij, in to lahko kupca rabljenega lahko stane dodatnega vzdržvanja. Zanesljivost TSI je pa itak poden, upamo da so sedaj z novo generacijo zadeve poštimali.

Atmosferski motor je pa daleč od mrtvega še dalj pa da bi imel visoke emisije, si sližal že za Mazdin novi bencinski motor? Si že slišal da Toyota v hibridih uporablja atmosferski motor in z njimi dosega najnižje emisije (ne mislim CO2) in najboljši izkoristek med bencinarji (220 g/kWh).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.144
1.180
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Ziher?

Cenik za modelno leto 2013, ESP je bil za doplačilo. FAIL.

Ja, vidim. Res orenk FAIL. So pa kmalu zatem popravili, ker zdaj Roomsterja brez ESP ne dobiš. Še najbolj podrte Fabie ne.
Sem bil ziher, da so že v 2011 vse Škode imele ESP ... No ja, Roomster je res star model, vendarle so ga začeli prodajat 7+ let nazaj.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Kaj pa je tako poden pri TSI, razen tega da ti pač v garanciji verigo zamenjajo če se prične oglašati (res big deal)? Vprašam, ker poznam kar nekaj lastnikov TSI in se vsi veselo vozijo, medtem ko bi morali po pričevanju alter strokovnjakov imeti najmanj vsak že tri generalke na motorju za seboj.
grin1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.734
819
113
Jasno da ni kar vsak TSI problematičen, ampak nek slab priokus ostaja in kar priznaj, da če bi kupoval rabljenega bi dvakrat premislil ali ga lastnik prodaja zaradi tega ker mu motor dela probleme ali ne. Dejstvo da je VW z novim motorjem prešel nazaj na jermen pove dosti o tem kako jim je uspelo rešit probleme z verigo pri starih motorjih, bolj za en k***.
 

azeed

Pripravnik
15. sep 2011
104
2
18
tako pač je... renome si zelo počasi zgradiš, zgubiš pa zelo hitro, makar samo z eno napako.

kolikor sem slišal naj bi novi jermeni bli iz kevlarja (?) in ti naj bi zdržali bistveno več kot klasični - ali kdo ve kdaj so predvidene zamenjave/veliki servisi na teh novih TSI?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.032
3.924
113
Če je enako kot pri novem TDI ju je to 210000 km ali 10 let to pa itak noben avto v Sloveniji nima
 

ojanez

Fizikalc
2. sep 2007
260
30
28
Citat:
Uporabnik azeed pravi:
kolikor sem slišal naj bi novi jermeni bli iz kevlarja (?) in ti naj bi zdržali bistveno več kot klasični - ali kdo ve kdaj so predvidene zamenjave/veliki servisi na teh novih TSI?
No, cel jermen sigurno ni iz kevlarja. Ima pa jermen kevlarjev "cord", se pravi sredico. Kevlar v jermenu pomeni, da se ta bistveno manj razteza.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.252
1.875
113
ksz...

fčera videl v živo karavansko RS izvedbo....grrrr...huda zadevščina.
wink-1.gif
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.260
152
63
SuperB - večina ponudbe ugodnih vozil iz zalogej e sestavljena iz 2.0 140KS dizla. Verjetno z razlogom...
Vprašanje v teh casih je, če je ta velikost in $$$ še vedno optimalen nakup.

Za krajše razdalje in isti fond bi pri octaviji vzel 1.8 TSI oz. 1.4 TSI, ki je 2k EUR cenejši.

Če je superb in njegova velikost res potreba (predvidevam da karavan) bi probal na testni vožnji najprej 2.0 TDI potem izhajal naprej, če ta motor ne zadostuje.

Meni za denvno vožnjo 15-18km v eno smer, TSI povsem ustreza, motor se ravno ogreje na delovno temperaturo. DIzl se nebi
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.260
152
63
Stvar želja, možnosti in potreb. Osebno bi imel 1.8 TSI pa je predrag, ravno tako RS pa še preveč izstopa.

Kot "budget" oz. zelo racoinalen nakup pa je 1.2 TSI zadeva za 5*

p.s. vozil sem že vse verzije razen RSke. Ne sicer vseh v novi oktaviji, ampak feeling glede razlik sem dobil dovolj dober.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Aha. Po konfiguratorju me pride z željeno opremo 1.2TSI s xenonkami in šibedahom enako kot 1.4TSI brez. Hm... Octavia combi bo tako ali tako kot family wagen, brez nekih pretenzij po športni vožnji, zato se bolj nagibam k manjšemu motorju.
In kako velika je razlika med 1.2 in 1.4 glede na namen uporabe v mojem primeru?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.734
819
113
Ni samo v nakupni ceni, 1.4 TSI te letno pride 131 € več za registrirat in porabi ca. 6% več goriva. Ampak to je še zmeraj majhna cena za boljše performance, ki jih dobiš, ali jih rabiš ali ne boš vedel pa samo ti.

Jaz bi 1.2 TSI direktno primerjal z 1.6 TDI, če hočeš iz njiju iztinsiti max bosta dala od sebe čisto enako, tisti navor pa boš z 1.2 TSI moral malo kompenzirati z višjimi vrtljaji, torej bolj kot ne razlika samo v frekvenci zvoka motorja, takih situacij je v prometu zelo malo.
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.276
191
63
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Jaz bi 1.2 TSI direktno primerjal z 1.6 TDI, če hočeš iz njiju iztinsiti max bosta dala od sebe čisto enako, tisti navor pa boš z 1.2 TSI moral malo kompenzirati z višjimi vrtljaji, torej bolj kot ne razlika samo v frekvenci zvoka motorja, takih situacij je v prometu zelo malo.

No ja... Sam sicer vozim 1.8 TSI, 1.2 TSI sem imel nekajkrat v nadomestnih, ko je bil moj na rednem servisu. Nič ne rečem, 1.2 TSI se čisto solidno pelje, samo razlika do mojega je pa bistveno večja od zgolj frekvence motorja. Če sklepam logično, da je 1.4 TSI (ki ga sicer še nisem vozil) nekje na sredini med obema, mora biti tudi tam razlika kar lepo opazna.
Moj recimo polno naložen (4 osebe, poln prtljažnik, truga na strehi) v šesti prestavi v vrhniški klanec lepo pospešuje, kar je glede na videno pri 1.2 TSI le pobožna želja.
Jaz osebno bi se takoj odpovedal xenonkam in šibedahu za močnejši motor.
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.260
152
63
Izpostavil bi navor 175NM proi 250 NM... to meni največ odteha. Pospešek od 0-100 mi ni pomemben, končna še manj. Za večji navor pričakuj cca 0,5-1L porabe. Odvisno tudi od širine gum, itd... poglej realne vrednosti razlik glede porabe na www.spritmonitor.de

hint: počakaj še 6-8 mesecev da bo evforije glede novega modela mimo, bo tudi izbira vozil iz zaloge boljša in cena prijaznejša. Sploh ko bo pri nas na voljo Family paket opreme
wink-1.gif